;
سرگرمی

آزمون شناسایی همسر زامبی؛اگه گفتی کدوم زامبی همسر واقعی مرد می باشد؟

آزمون شناسایی همسر زامبی؛ در تصویر آزمون شناسایی همسر زامبی ما سه زامبی زن را مشاهده میکنیم که هر کدام به سمت مردی در حال رفتن می باشند و ادعا دارند که همسر واقعی مرد می باشند و چون چهره هایشان تغییر کرده،مرد نمی تواند تشخیص دهد کدام زامبی همسر واقعیش می باشد.آیا شما میتونی در 8 ثانیه بگی کدوم زامبی همسر واقعی مرد می باشد؟

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت دانش آموز شیطون؛ کدوم دانش آموز چنین شوخی با معلم خود کرده است؟

.

.

شاید جالب باشد: تست بینایی رادیوی متفاوت؛تیزبینی خودت را با پیدا کردن رادیوی متفاوت به رخ دوستات بکش!

تصویر آزمون شناسایی همسر زامبی

آزمون شناسایی همسر زامبی

 

شاید جالب باشد: بازی فکری لیوان آبمیوه: قدرت مغز خود را آزمایش کنید و ببینید کدام لیوان اول در 20 ثانیه پر می شود.

.

.

آیا آزمون شناسایی همسر زامبی برایتان ساده به نظر می رسد؟ به یاد داشته باشید که تست هوش های تصویری نیاز به نکته سنجی و استدلال قوی دارند. بنابراین آنچه شما را به لحاظ نبوغ از دیگران متمایز می کند، پاسخ های منطقی و هوشمندانه است!

.

.

.

آیا از پس آزمون شناسایی همسر زامبی به خوبی بر آمدید؟ بخش معمای تصویری و هوش تصویری گفتنی با انواعی از معماها و چالش ها پذیرای شماست. کافی است به بخش سرگرمی ما سری بزنید.

از دست ندهید: بازی فکری فست فود: افراد زبل جواب نهایی را در 4 ثانیه حدس بزنید!

پاسخ آزمون شناسایی همسر زامبی

شاید در نگاه اول خیلی ها زن زامبی سمت راستی را همسر مرد بدانند ،که آن هم به دلیل در دست داشتن عکس وی می باشد،ولی اگر به خالکوبیروی بازوی مرد دقت کنید متوجه حرف اول اسم وی که جک می باشد و همسرش که لوسی نام دارد می شوید،در پای زامبی زن وسطی نیز اتیکت اسم لوسی را می بینید،در نتیجه زامبی وسطی زن مرد می باشد.

جالبه: آزمون تفاوت تصویری مادر و کودک،فقط چشمان تیزبین می تونه 3 تفاوت تصویری رو پیدا کنه!

پاسخ آزمون شناسایی همسر زامبی

تست هوش چیست و چه انواعی دارد؟

آزمون شناسایی همسر زامبی جزو تست های هوش تصویری می باشد،تست هوش معنای گسترده ای دارد و روانشناسان زیادی روی این مساله کار کرده اند. سوال اصلی این است که تست هوش کامل که همه ابعاد ذهنی افراد را بسنجد، چه خصوصیاتی دارد و چه مواردی را مورد سنجش قرار میدهد.

پیشنهاد می شود: ضرب المثل نه شیر شتر نه دیدار عرب، ضرب المثلی قدیمی و کاربردی

به نظر میرسد ابعادی که باید در یک تست هوش کامل افراد را مورد سنجش قرار دهند حداقل دارای 10 قسمت از موارد ذیل باشد. برخی از این ابعاد شامل مواردی همچون تست حافظه، تست استدلال کلامی، تست استدلال عددی، تست هوش تصویری، تست هوش ریاضی، تست هوش درک لغات و معانی، تست ادراک، تست ادراک بصری، تست درک ارتباط اعداد، تست درک جزئیات، تست استنتاج و منطق، تست تجسم فضایی و تست خلاقیت است.

جالب است: آزمون تفاوت تصویری بچه فیل بازیگوش؛فقط چشمان تیزبین می تونه در مدت 20ثانیه اختلاف تصویری رو پیدا کنه!

نقش تست های هوش

این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

همچنین پیشنهاد می شود: آزمون هوش خانواده کودک ربا؛ کدوم خونواده در تصویر یک بچه را دزدیده است؟

چه عواملی باعث می شود در حل تست ها شکست بخوریم؟

مهم نیست که چقدر باهوش هستید، این معما ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

یک رژیم غذایی متعادل، آب فراوان و دور نگه داشتن استرس به مغز ما کمک می کند تا در پتانسیل کامل خود باشد، اما مانند هر عضله دیگری، نیاز به تمرین دارد.

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت قاتل زن؛ کدام یک از این موجودات زن بی نوا را به قتل رسانده است؟

آزمون شناسایی همسر زامبی ساده به نظر می رسد، اما در واقع حل آن چندان آسان نیست. یعنی این کار بسیار دشوار است و نیاز به استفاده از تفکر منطقی و توانایی بسیار خوب در مشاهده جزئیات دارد

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این پازل ها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. بهتر است از ذهن خلاق خود استفاده کنید زیرا پاسخ بازی های فکری را نمی توان به راحتی پیدا کرد.

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

شاید جالب باشد: بازی هوش دو چوب کبریت؛ اگه خدای هوشی با حرکت دادن دو چوب کبریت معادله را درست کن

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

مطالب پیشنهادی ما:

آزمون شناسایی تفاوت تصویری پیرمرد 3 تفاوت اصلی دارد که پیدا کردنش چشمان تیزی نیاز دارد

آزمون هوش انگلیسی را در کمتر از 5 ثانیه حل کنید: تصویر اسم چه کشوری را نشان می دهد؟

تست هوش الگوی ریاضی؛میتونی الگوی ریاضی تست هوش را در 10 ثانیه پیدا کنی؟

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا