;
سرگرمی

تست روانشناسی جدید که غوغا کرده: اول چه چیزی توجه شما را به خود جلب کرد؟

تست روانشناسی جدید: تست شخصیت امروز قرار است شما را غافلگیر کند. باید به اولین چیزی که می بینید اعتماد کنید زیرا این کار بهترین خصوصیت شخصیتی شما را بازگو خواهد کرد. فقط از شما می خواهیم که با یک نگاه هر چیزی که حس کردید را ملاک رار دهید تا نتایج به واقعیت نزدیک شود. با بخش سرگرمی گفتنی همراه باشید.

جالب است ببینید: آزمون شناسایی صد ساله: اگر هوش سرشاری داری بگو کدوم فرد بیش تر از صد سالشه؟!

تصویر تست روانشناسی جدید

تست روانشناسی جدید

برای دیدن نتایج تست روانشناسی جدید به انتهای صفحه بروید:

پشنهاد میشود: هوش ریاضی: اگر نابغه حساب و کتاب هستی بگو N مساوی با چند هست؟

.

.

.

.

همچنین ببینید: تست شخصیت شناسی کارت: یه کارت انتخاب کن و یه پیشگویی خفن درباره خودت بخون! ببین چی در انتظارته؟

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: تست هوش تصویری غذا: به نظر شما کدوم یکی از خانم های جوان در حال تظاهر است؟

نتایج تست روانشناسی جدید

1. چهره دختر

تست روانشناسی جدید: چهره دختر شما یک واقع گرای عالی با سطح هوش بالایی هستید. همیشه ارزش واقعی چیزها را درک می کنید، برای شما هیچ چیز مهم تر از واقعیت پیرامون شما وجود ندارد. به هیچ وجه رویاپرداز نیستید و بندرت برای آینده برنامه ریزی می کنید، برای شما مهمترین چیز حال است، امروز زندگی می کنید و برای زیباتر شدن هر کاری ممکن است انجام می دهید.

شاید جالب باشد: اگر نابغه هستی با یک نگاه جواب آزمون ریاضی چالشی پرنده را پیدا کن!

2. روباه

تست روانشناسی جدید: شما شخصی هستید که احساسات او در سطح زمین نهفته است، صریحا احساسات خود را ابراز می کنید و وقتی تصمیم مهمی می گیرید به آنچه قلبتان به شما می گوید اعتماد می کنید. آیا می خواهید حقوق مناسبی داشته باشید؟ تا وقتی که شغل مناسبی پیدا نکنید و ترفیع کسب نکنید، آرام نخواهید شد. اگر کسی به شما گفت که لیاقت موقعیت خاصی را ندارید، با آن کنار نیایید و به این نظرات توجه نکنید. شما می توانید همه کارها را انجام دهید، اطلاعات را به خوبی جذب می کنید و قبل از دیگران در همه چیز فرو می روید.

شاید جالب باشد: شخصیت مرد زندگیتون رو با نوع کفشی که می پوشه بشناسید

3. پرنده ها

تست روانشناسی جدید: چیزی که شما را بیشتر از دیگران متمایز می کند استقلال شماست. شما شخصیتی قوی و دارای گرایش های عالی رهبری دارید. شما در بحث های خود چنان قانع کننده عمل می کنید که بسیاری از مردم به دیدگاه شما پایبند هستند. وقتی از چیزی مطمئن باشید، هیچ کس نمی تواند شما را مجبور به تغییر عقیده کند، شما اجازه نمی دهید کسی شما را دستکاری کند. در مورد کار شکی نیست که شما به همه کارهایی که انجام می دهید اهمیت زیادی می دهید و همیشه به اهداف خود می رسید.

شاید جالب باشد: تست شخصیت کلید مورد علاقه تان را انتخاب کنید تا صندوق جهان بین بگوید چه شخصیتی دارید!

تاریخچه تست‌ شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی کفش: یکی از اولین اشکال تست‌های شخصیت‌شناسی، معروف به فرنولوژی، در اواخر قرن ۱۸ پدیدار شد و در طول قرن ۱۹ رایج شد. این رویکرد شامل اندازه‌گیری برجستگی‌های روی جمجمه انسان بود که به ویژگی‌های شخصیتی خاصی نسبت داده می‌شد.

بعدها، روانشناسان شروع به تلاش برای تعیین تعداد ویژگی‌های شخصیتی مختلف کردند. به عنوان مثال، گوردن آلپورت پیشنهاد کرد که بیش از ۴۰۰۰ ویژگی شخصیتی مختلف وجود دارد.

شاید جالب باشد: تست هوش آتش نشان کلاهبردار کیه؟ کدومشون شیاده و خودشو الکی جا زده؟!

سپس روانشناس ریموند کاتل از یک تکنیک آماری به نام تحلیل عاملی استفاده کرد تا این فهرست را به ۱۶ عامل شخصیتی مختلف کاهش دهد، در حالی که هانس آیزنک این فهرست را به سه عامل کاهش داد.

یکی از محبوب‌ترین رویکردهای شخصیتی امروزه به عنوان پنج جنبه بزرگ شخصیت شناخته می‌شود. این نظریه نشان می‌دهد که شخصیت از پنج بعد گسترده تشکیل شده است: برون‌گرایی، سازگاری، وظیفه‌شناسی، روان‌رنجوری و استقبال از تجربه. امروزه، طیف گسترده‌ای از تست‌های شخصیت‌شناسی رایج شده‌اند که اغلب بر اساس نظریه‌های خاص سیستم‌های شخصیت هستند.

برایتان جالب خواهد بود: کدام نوشیدنی را انتخاب می کنید؟ بگو تا بگم تو وجودت چی می گذره؟

آزمون‌های شخصیتی که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از:

  1. تست شخصیت شناسی مایرز-بریگز (MBTI)
  2. پرسش‌نامه شخصیتی چندمحوری مینه‌سوتا (MMPI)
  3. پرسش‌نامه شخصیتی ۱۶ عامل کتل (16PF)

از دست ندهید: از کدوم تصویر خوشت میاد؟ تست روانشناسی جالبی که کولاک کرده! بهت میگه باید تو سال جدید چیکار کنی!

نکاتی برای شرکت در تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی کفش: هیچ راهی جهت آماده شدن برای تست شخصیت‌شناسی وجود ندارد اما مواردی وجود دارد که با انجام دادن آن‌ها می‌توانید مطمئن شوید که نتایج آزمون شما بهترین بازتاب شخصیت شماست. این نکات شامل موارد زیر هستند:

صادقانه جواب دهید

سعی نکنید یک نسخه «ایده‌آل» از خودتان را ارائه دهید. در عوض، سعی کنید فقط به روشی پاسخ دهید که نشان دهد شما چه کسی هستید و چه احساسی دارید.

از دست ندهید: به مرد در انتخاب امن ترین درب خروجی کمک کنید: اگر باهوشید فقط 10 ثانیه فرصت دارید

دستور‌العمل‌های تست را بخوانید

اگر متوجه دستور‌العمل‌ها یا سؤال‌ها نشوید، ممکن است نتایج آزمون شما بازتاب دقیقی از شخصیت شما نباشد.

پیشنهاد می شود:آزمون شناسایی وزن سگ: وزن این 3 سگ با هم چقدر است؟

سعی نکنید «آزمون را شکست دهید»

سعی نکنید جوابی را حدس بزنید که فکر می‌کنید ممکن است پاسخ «ایده‌آل» آزمون باشد. فقط صادقانه به سؤالات جواب دهید.

شاید جالب باشد: معمای شناخت اشتباه صبحانه: چه پت و مت بازی تو این تصویر می بینی؟ آدمای باهوش سریع میفهمن!

تست های شخصیت چه کاربردی دارند؟

شاخه ای از روانشناسی که به شخصیت و تنوع آن در بین افراد می پردازد، روانشناسی شخصیت نامیده می شود . آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا 2 نفر با شخصیت های متفاوت دوستان صمیمی هستند و چرا دو نفر با شخصیت های مشابه دشمنان قسم خورده هستند؟ خوب، این تست های شخصیت شناسی جالب، علاوه بر سرگرمی به سوالاتی از این دست پاسخ می دهد.

از دست ندهید: معمای تصویری زوج عاشق: یکی از این زوجای عاشق داره دسته گل به آب میده! اگه گفتی چی؟!

چرا گاهی نتایج تست ها با ویژگی های من مطابق نیست؟

تست های شخصیت وجوه پنهان ویژگی هایمان را به ما نشان می دهند. گاهی ممکن است آن چه می خوانیم درباره مان درست صدق نکند اما در موارد زیادی نیز نتایج تست ها با شخصیت ما مطابقت دارند. علت اینکه نتایج تست ممکن است با شخصیت مان همخوانی نداشته باشد، به این دلیل هم می تواند باشد: تو تا امروز خودت را درست نشناخته بودی! و بهتر است با این یافته جدید درباره خودت آشنا شوی و بیش تر به آن بیندیشی!

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری کودک فیک:کدوم یکی خودش رو به جای بچه جا زده؟ اگر تیز و زرنگ هستی دلیلش رو هم بگو

چه عواملی باعث می شود ما خودمان را درست نشناسیم؟

ما به دلایلی مختلفی ممکن است خودمان را هنوز به درستی نشناخته باشیم. اگر از مشکلاتی در دوران کودکی یا نوجوانی رنج برده اید که باعث کاهش عزت نفس شما شده، بیش تر احتمال دارد خودتان را ناکارآمد یا غیر اجتماعی توصیف کنید! در حالی که این ویژگی مربوط به دوران گذشته تان بوده و خصایا و ویژگی افراد در طی زمان با اتفاقات مختلفی تغییر می کند.

به همین دلیل هم هست که تکنیک ها و روش هایی وجود دارد که با آموختن آن مهارت ها می توانید شخصیت تان را رشد بدهید: شما همان آدم دیروز نیستید و فردا هم آدم امروز نخواهید بود! اگر دیروز برچسب های منفی می‌خورده اید، دلیلی ندارد که امروز هم دقیقا همان ویژگی را داشته باشید! به همین دلیل هم هست که ممکن است از نتایج تست ها تعجب کنید. چون این تست ها باعث می شوند شما خودتان و تغییرات اخلاقی تان را بشناسید و بفهمید که بر خلاف تصورتان آدم دیگری هستید!

شاید جالب باشد: تست هوش تصویری چهره مخفی: چهره پنهان را در کمتر از 6 ثانیه پیدا کنید اما تنها 5 درصد از مردم توانسته اند این چالش را حل کنند!

تست های روانشناسی کمک می کنند ارتباط‌ موثر برقرار‌ کنید

ارتباطات برای فرصت‌های‌ شغلی و روابط‌ تجاری بسیار مهم است. آیا تاکنون به‌ میزان‌ تمایلتان برای صحبت‌ کردن با دیگران درباره اطلاعات‌ جزئی فکر کرده‌اید؟ برخی‌ افراد ترجیح می‌دهند این گفت‌وگوها را شخصا انجام دهند؛ در حالی که برخی‌ دیگر خواندن‌ و نوشتن را دوست‌ دارند. با انجام یک تست‌ شخصیت، می‌توانید کشف‌ کنید که دوست‌ دارید چگونه با دیگران تعامل‌ داشته‌ باشید. همچنین می‌توانید روش بهبود ارتباط‌ با دیگران را یاد بگیرید.

از دست ندهید: کدوم والدین تو دیوانگی کره مریخم رد کرده؟! نوابغ بگویند!

تست روانشناسی کمک می کند روی آینده تمرکز‌ کنید

تست‌های‌ شخصیت نه‌ تنها اطلاعاتی راجع به زمان‌ حالتان ارائه‌ می‌دهند، بلکه می‌توانند حقایقی از آینده را نیز به‌ شما بگویند. «تست‌های‌ ارزیابی‌ استعداد شغلی» برای کسانی که به‌دنبال‌ یافتن مسیر زندگی هستند، می‌تواند ایدئال باشد؛ در این‌‌ آزمون‌ها، سؤالات‌ مختلفی از شما پرسیده‌ می‌شود که مشخص‌ می‌کند علاقه‌مندی شما چیست و در چه زمینه‌هایی مهارت و استعداد دارید. بهترین بخش در مورد تست‌های استعدادیابی، این‌ است که لیستی از گزینه‌های‌ شغلی متناسب با شخصیتتان در اختیارتان گذاشته‌ می‌شود.

شاید جالب باشد: تست شخصیت شناسی کاکتوس: با انتخاب یکی از کاکتوس ها یه چیزی می فهمی که تا الان نمی دونستی!

تست ها ی روانشناسی کمک می کند ارتباط‌ موثر برقرار‌ کنید

ارتباطات برای فرصت‌های‌ شغلی و روابط‌ تجاری بسیار مهم است. آیا تاکنون به‌ میزان‌ تمایلتان برای صحبت‌ کردن با دیگران درباره اطلاعات‌ جزئی فکر کرده‌اید؟ برخی‌ افراد ترجیح می‌دهند این گفت‌وگوها را شخصا انجام دهند؛ در حالی که برخی‌ دیگر خواندن‌ و نوشتن را دوست‌ دارند. با انجام یک تست‌ شخصیت، می‌توانید کشف‌ کنید که دوست‌ دارید چگونه با دیگران تعامل‌ داشته‌ باشید. همچنین می‌توانید روش بهبود ارتباط‌ با دیگران را یاد بگیرید.

پیشنهاد می شود: تست شخصیت عشق سابق: آیا هنوز به عشق سابق خود فکر می کنید؟

تست شخصیت برای چه مواردی استفاده می شود؟

همانطور که تعریف می کنیم، تست شخصیت فرآیندی است که با قوانین کلی خاصی تنظیم شده است، که شخص دیگری با استفاده از مطالب خاصی به آن ارسال می شود، در این مورد تصاویری که در آن شما می توانید ارقام گرفته شده توسط مغز خود را درک کنید تا ویژگی های خاص را اندازه گیری یا تشخیص دهید. با پایان مشخص

چه چیزی تست شخصیت را تعیین می کند و چرا آنها مهم هستند؟

همانطور که تعریف می کنیم، تست شخصیت فرآیندی است که با قوانین کلی خاصی تنظیم شده است، که شخص دیگری با استفاده از مطالب خاصی به آن ارسال می شود، در این مورد تصاویری که در آن شما می توانید ارقام گرفته شده توسط مغز خود را درک کنید تا ویژگی های خاص را اندازه گیری یا تشخیص دهید. با پایان مشخص

چون مهم هستند؟

اینها آزمون هایی هستند که با هدف شناخت استعدادها، علایق و ویژگی های شخصیتی داوطلبان شغلی انجام می شود. علاوه بر این، آنها می توانند پایه هایی برای پیش بینی اینکه آیا متقاضی مورد نظر با ارزش ها و تیم کاری سازمان شما با موفقیت تطبیق می یابد یا خیر، داشته باشند.

مطالبی که دیگران دوست داشتند:

شاید برایتان جالب باشد: اگر دقت ذهنی خوبی دارید بگویید چند تا کبریت می بینید؟ فقط حواستان باشد که ظاهر بین نباشید!

شاید برایتان جالب باشد: یه شکل بدون فکر کردن انتخاب کن و ببین در کودکی چه آسیبی دیده ای؟

اگر باهوش هستید: آزمون شناخت دکمه فرار: اگر جای این مرد بودی کدام دکمه را برای فرار انتخاب می کردی؟

تست شخصیت قورباغه ثروت: یه قورباغه انتخاب کن تا بگم چجوری پولدار میشی؟

تست هوش تصویری بارداری: اگر واقعا تیزی بگو کدوم خانوم باردار نیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 18 =

دکمه بازگشت به بالا