;
سرگرمی

IQ خود را تست کنید و ارزش هر میوه را حداکثر در 10 ثانیه بیابید!

تست هوش ریاضی با ارزش میوه ها: ببینید آیا می توانید پاسخ این بازی فکری را پیدا کنید یا خیر! ضریب هوشی خود را آزمایش کنید و ارزش هر میوه را در تست هوش ریاضی با ارزش میوه ها در حداکثر 10 بیابید. آیا اماده چالش هستید ؟ منطق و مهارت های استدلال خود را با این بازی فکری آزمایش کنید. بیان مسئله در تصویر زیر خلاصه شده است، آیا می توانید ارزش هر میوه را بفهمید؟

تست های منطق و تفکر مانند این نه تنها سرگرم کننده هستند، بلکه می توانند برای تیز نگه داشتن ذهن شما نیز عالی باشند. همانطور که مشکل را حل می کنید، وقت خود را صرف کنید و به دقت در مورد هر مرحله فکر کنید. با کمی تمرین و صبر، شما قادر خواهید بود راه حل را در کمترین زمان پیدا کنید!

چالش در سطح آسانی است و هدف تعیین ارزش هر میوه است. برای حل این چالش، ابتدا باید معادلات را شناسایی کنیم، سپس میوه ها را با مقادیر متناظرشان جایگزین کنیم و معادلات را حل کنیم. این کار ممکن است در ابتدا ترسناک به نظر برسد، اما با کمی تمرین و تمرکز می توان به راحتی آن را حل کرد.

 

تصویر تست هوش ریاضی با ارزش میوه ها

تست هوش ریاضی با ارزش میوه ها 1

.

.

.

برای یافتن ارزش هر میوه، باید مغز خود را آموزش دهید. آموزش ذهن منطقی می تواند به شما کمک کند منطقی و سیستماتیک فکر کنید و به شما امکان می دهد بر اساس حقایق پیش روی خود تصمیم بگیرید. با توسعه مهارت‌های تفکر منطقی خود، می‌توانید مشکلات را بهتر تجزیه و تحلیل کنید ، الگوها و روابط را شناسایی کنید و راه‌حل‌های خلاقانه ایجاد کنید. علاوه بر این، آموزش مغز می تواند به شما کمک کند تا در حل مسئله، شناخت روابط علت و معلولی و درک مفاهیم پیچیده بهتر شوید. همه این مهارت ها برای یافتن ارزش هر میوه مهم هستند.

.

.

.

پاسخ تست هوش ریاضی با ارزش میوه ها

ارزش سه موز 24 است، بنابراین یک موز ارزش 8 دارد.

این به ما امکان می دهد ارزش انگور را بدانیم:

8+a+a=42; 2a=42-8; 2a=34; a=17

این به ما امکان می دهد ارزش کیوی را بدانیم:

17+b+b=21; 2b=21-17، 2b=4، b=2

تست هوش ریاضی با ارزش میوه ها 2

آیا تست هوش ریاضی با ارزش میوه ها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید برایتان جالب باشد

تست شخصیت: آتش دودکشی که انتخاب میکنید نشان می دهد که تندخو یا ملایم هستید!

چیستان سه برادر که جان ندارند، اما حرکت می کنند، آن سه برادر کدامند؟

کدام مادربزرگ یک قاتل روان پریش می باشد میتونید 7 ثانیه ای پیداش کنید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − دو =

دکمه بازگشت به بالا