;
سرگرمی

تست هوش ریاضی: با انجام حل این چالش،در مدت زمان 20 ثانیه نبوغ درونی خود را بیدار کنید!!!

تست هوش ریاضی:این تست هوش برای تقویت مهارت های فکری و در عین حال فعال و سالم نگه داشتن مغز شما عالی است. سرگرمی و بازی، این تست هوش برای گذراندن اوقات خوش و در عین حال تقویت مهارت های شما عالی است. چالش امروز مهارت های ریاضی و منطق شما را نیز آزمایش می کند. شما فقط 20 ثانیه فرصت دارید تا پاسخ مناسب را پیدا کنید.

تست هوش ریاضی

تست IQ یک راه عالی برای تحریک توانایی های ذهنی، حفظ حافظه و در عین حال سرگرمی است. پازل ریاضی امروز مغز شما را به روشی سرگرم کننده تمرین می دهد. به صورت یک سری اعداد که به صورت مجزا در مربع مرتب شده اند ارائه می شود. هدف شما این است که عدد گم شده را در آخرین مربع پیدا کنید.

در نگاه اول به نظر می رسد این سری اعداد هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند. با استفاده از حس منطقی خود، می توانید شباهت هایی بین این 3 عدد پیدا کنید.

فقط شما یک محدودیت زمانی 20 ثانیه دارید تا سعی کنید پاسخ صحیح را بیابید. این محدودیت زمانی به شما می گوید که آیا ضریب هوش بالایی دارید یا خیر. بنابراین، قبل از شروع، مطمئن شوید که کرونومتر دارید. به یاد داشته باشید که خود را در مکانی ساکت قرار دهید تا تمرکز خود را به حداکثر برسانید.

تست هوش ریاضی-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش ریاضی

 

آیا توانستید پاسخ این تست هوش را پیدا کنید؟ اگر چنین است، شما قطعا یک نابغه هستید و توانایی های فکری شما چشمگیر است.

از امتحان کردن پازل های دیگر برای بهبود عملکردهای شناختی خود و در عین حال تقویت مهارت های تفکر انتقادی خود تردید نکنید. این نوع چالش همچنین مهارت های حل مسئله شما را بهبود می بخشد و ذهن شما را تازه می کند.

اگر نتوانستید شماره گم شده را پیدا کنید، می توانید هر چند بار که دوست دارید دوباره امتحان کنید. همچنین می توانید برای تمرین، پازل های دیگر را حل کنید. جالب است بدانید که بازی منظم این نوع پازل ها به بهبود حافظه و سایر عملکردهای ذهنی شما کمک می کند.

حالا توضیح این چالش ریاضی. شما باید هر عدد اول را در 3 و هر عدد دوم را در 4 ضرب کنید.

بنابراین، خواهید داشت:

  •  3x 3 = 9             and         9 x 4 = 36,
  •  5x 3 = 15             and       15 x 4 = 60,
  •  7x 3 = 21             and       21 x 4 = 84.

 

تست هوش ریاضی-2

 

اگر این چالش را دوست داشتید، می توانید آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید تا آنها بتوانند خود را به چالش بکشند.

 

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. با سلام روش دیگر میشه جواب 84 بدست بیاید مجموع اعداد اول ضرب در عدد 3 کنید باز همان نتیجه بدست میاد

    1. سلام ،
      من بایک روش دیگه حل کردم

      ردیف اول: ۳،۹ میشه ۳۹_۳=۳۶
      ردیف دوم: ۵ ،۱۵ میشه ۶۵_۵= ۶۰
      ردیف سوم: ۷ ، ۲۱ میشه ۹۱_۷= ۸۴

      درست بود ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا