;
سرگرمی

آیا اونقدر باهوش هستی که بتونی ارزش معادله آخرو در 10 ثانیه پیدا کنی؟

تست هوش ریاضی با سبزیجات رنگی: آیا آماده اید که هوش و ذکاوت خود را آزمایش کنید؟ سعی کنید تست هوش ریاضی با سبزیجات رنگی را حداکثر در 10 ثانیه حل کنید! آیا آماده اید که منطق و مهارت های حل مسئله خود را آزمایش کنید؟ تست هوش ریاضی با سبزیجات رنگی در مورد حل معادلات است.

تست های منطق و تفکر راهی عالی برای تیز نگه داشتن ذهن و بهبود مهارت های تحلیلی شما هستند. حتی اگر قبلا این گونه معادلات را حل نکرده‌اید، نگران نباشید، این یک فرصت عالی برای تمرین مهارت‌های خود است. آیا می توانید آخرین معادله را بفهمید و معما را حل کنید؟

این چالش در سطح متوسط ​​است و شما را ملزم می کند که ارزش فلفل، کدو سبز و هویج را برای حل آخرین معادله پیدا کنید. برای انجام این کار، باید از راهبردهای حل مسئله و همچنین دانش خود در ریاضیات ابتدایی استفاده کنید. هنگامی که مقادیر هر سبزی را پیدا کردید، می توانید از آنها در آخرین معادله برای تکمیل چالش استفاده کنید.

 

تصویر تست هوش ریاضی با سبزیجات رنگی

تست هوش ریاضی با سبزیجات رنگی 1

.

.

.

آموزش ذهن منطقی برای حل آخرین معادله ضروری است. این به تقویت مهارت های حل مسئله شما کمک می کند و تفکر خلاق را تشویق می کند. بدون آموزش، تفکیک مسائل پیچیده به بخش هایی که قابل درک و حل هستند، برای شما دشوار خواهد بود. تمرین مغز حافظه شما را تقویت می کند و به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتری را سریعتر و راحت تر به خاطر بیاورید. این امر به ویژه در مورد به خاطر سپردن فرمول ها و معادلات صادق است که می تواند در حل مسائل پیچیده بسیار مفید باشد.

.

.

.

پاسخ تست هوش ریاضی با سبزیجات رنگی

یک فلفل برابر با 10، یک کدو سبز برابر با 5، و دو عدد هویج برابر با 2  بنابراین یک هویج برابر با 1 است. با در نظر گرفتن این اطلاعات می توان محاسبه کرد که 5+1×10 = 15! اگر آن را در کمتر از 10 ثانیه حل کردید به شما تبریک می گوییم،چون مهارت های حل مسئله شما واقعاً قابل توجه است.راه حل را می توانید در تصویر زیر پیدا کنید.

تست هوش ریاضی با سبزیجات رنگی 2

آیا تست هوش ریاضی با سبزیجات رنگی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا