;
سرگرمی

شناخت بازیگر معروف ما را تنها با دیدن چشمهایش می توانی انجام بدی و بگی این فرد چه کسی می باشد؟

بازی فکری شناخت بازیگر معروف و چالش یافتن سلبریتی ها را با نگاه کردن به چشمان فرد انجام دهید. بیایید ببینیم چقدر در مورد افراد مشهور اطلاعات دارید.

در اینجا، ما یک بازی فکری داریم که در آن چشمان یک بازیگر مشهور نشان داده می شود و شما باید در عرض 10 ثانیه شخص را پیدا کنید. اگر این بازی فکری برای شما سخت است، می توانید از سرنخ هایی که در پایین صفحه داده شده است استفاده کنید. اگر فیلم های زیادی تماشا کرده اید و حافظه بصری خوبی دارید می توانید این سلبریتی معروف را پیدا کنید.

همچنین ببینید: چیستان جالب 51: آن چیست كه هر چه می دویم به آن نمی رسیم؟

تصویر بازی فکری شناخت بازیگر معروف

بازی فکری شناخت بازیگر معروف 1

بازی های فکری راه خوبی برای از بین بردن خستگی هستند و در عین حال می توانید چیزهای زیادی از آن بیاموزید. بازی های فکری هرگز در سرگرم کردن شما کوتاهی نمی کنند. حل یک بازی فکری نیاز به تمرکز و تلاش ذهنی زیادی دارد. هنگامی که شروع به حل بازی های فکری کنید، هرگز متوقف نخواهید شد زیرا بسیار سرگرم کننده هستند.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان جالب 53: یک خانه سبز وجود داشت، داخل خانه سبز خانه سفید بود، در داخل خانه سفید خانه قرمز وجود داشت و در داخل خانه قرمز تعداد زیادی نوزاد وجود داشت. آن چیست؟

گاهی اوقات، پیدا کردن یک شخص تنها با نگاه کردن به چشمان او دشوار است. نگران نباشید ما در اینجا چند سرنخ داریم که به شما کمک می کند تا افراد مشهور را پیدا کنید. آنها را با دقت بخوانید و سعی کنید تا بازیگر را شناسایی کنید.

سرنخ شماره 1: او یک بازیگر آمریکایی است که یکی از پردرآمدترین بازیگران است. البته بازیگران آمریکایی زیادی وجود دارند. اما، این بازیگر همچنین یکی از ثروتمندترین و پردرآمدترین بازیگران جهان است. سعی کنید اسامی پردرآمدترین بازیگران را به خاطر بسپارید.

سرنخ شماره 2: او یک خلبان آموزش دیده است. اگرچه بسیاری از بازیگران در فیلم های خود با هواپیما یا هلیکوپتر پرواز می کنند، اکثر آنها واقعاً نمی دانند چگونه آنها را هدایت کنند. فقط تعداد کمی از بازیگران گواهینامه خلبانی خواهند داشت. این شخصیت معروف یک خلبان آموزش دیده است که دارای گواهینامه خلبانی است.

سرنخ شماره 3: او یک ستاره اکشن است که به خاطر بدل کاری های خطرناکش شناخته شده است. شاید شما قهرمانان اکشن زیادی را دیده باشید که در صحنه هایی مانند صحنه های جنگی پر از اکشن، پریدن از هواپیما، دویدن و غیره ظاهر می شوند. اما این صحنه ها واقعاً توسط اکثر بازیگران انجام نشده است. آنها توسط بدلکارها انجام می شود. اما این بازیگر از جمله بازیگرانی است که از بدلکاری خودداری می کند و تمام بدلکاری ها را به تنهایی انجام می دهد.

اینم جالبه: روشی که مشت خود را گره می کنید شخصیت شما را آشکار می کند، آن را حتما امتحان کنید.

.

.

.

پاسخ بازی فکری شناخت بازیگر معروف

اگر با یا بدون استفاده از سرنخ ها، فرد مشهور را شناسایی کرده اید، تبریک می گوییم!!! تو یه برنده ای. شما مهارت های بصری و پردازش خوبی دارید.چون این سلبریتی معروف تام کروز است.

بازی فکری شناخت بازیگر معروف-تام کروز

آیا بازی فکری شناخت بازیگر معروف را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + یک =

دکمه بازگشت به بالا