;
سرگرمی

تست هوش مدیر: فکر می کنید کدام مرد یک مدیر است؟

تست هوش مدیر: بخش سرگرمی گفتنی یک هوش تصویری را ارائه می دهد که در فضای مجازی منتشر شده است. تا می توانید تمام حواس خود را جمع کنید و تست هوش مدیر را از دست ندهید.

در تست هوش مدیر شما با یکی از چالش بانگیزترین سوالات هوش تصویری روبرو هستید. برای انجام این تست نیز زمان شما محدود است. این محدودیت تنها 6 ثانیه است. اگر بتوانید در 6 ثانیه این معمای تصویری را حل کنید، قطعا نشان می دهد که شما از هوش بالایی برخوردار هستید. با گفتنی همراه باشید.

 

خیلی جالبه: آزمون نقشه دزدی: اگه چشم تیزی داری کی داره برای دزدی بچه نقشه می چینه؟!

 

تصویر تست هوش مدیر

جالب ترین فیلمها: فیلم عاشقانه: بهترین و جدیدترین فیلم های رمانتیک 2022، کراش را از دست ندهید!

شما می توانید با دقت تمام به جزئیات تست هوش مدیر نگاه کنید. به نظر می رسد یکی از افراد تصویر مدیر ارشد یک شرکت است. اما به نظر شما کدامیک از این افراد یک مدیر است؟ برای حل این تصویر باید از تفکر منطقی خود استفاده کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

تست هوش مدیر

برای پاسخ دادن به تست هوش مدیر باید دلایل قانع کننده برای جواب خود داشته باشید. بنابراین اگر در حل مسئله مهارت بالایی دارید این آزمون را از دست ندهید!

برای دیدن پاسخ تست هوش مدیر به پایین صفحه مراجعه کنید:

.

.

حتما ببین: راز زیبایی آنا د آرماس: او از عادت های خاصی که مادرش برای زیباتر شدن یاد داده می گوید!

.

اگر نتوانستید به تست هوش مدیر پاسخ دهید جواب را در انتها ببینید:

.

.

پاسخ تست هوش مدیر:

1. مردی با شلوار جین و ژاکت

مطمئنا در یک شرکت بین المللی، مدیر نمی تواند این گونه راحت لباس بپوشد. شاید کارمندان ساده ای مانند بخش نرم افزار و … بتوانند در محیط کاری خود چنین لباسی بپوشند. اما در دنیای مدرن و حتی در یک شرکت بین المللی، مدیر شلوار جین و ژاکت می پوشد. پس طبیعی است که زاکربرگ و … هم از لباس های غیر رسمی استفاده کنند.

حتما بخوانید: رابطه عاشقانه سمی چیست و چطوری آن را تمام کنیم؟

2. مردی که در کنار نمودار ایستاده است

اولین تصوری که به من دست داد این بود که او یک معلم و یا کارشناس است که در حال ارائه یک برنامه است. او نسبتاً هوشمندانه لباس پوشیده بود. اما آیا “رئیس بزرگ” اینگونه رفتار می کند؟ در دنیای امروز، بله. به طور کلی، بسیاری از شرکت ها دارای برنامه های توسعه کارکنان و مدیران مجرب برای ارائه اطلاعات به کارکنان هستند.

3. مرد کنار پنجره

در اینجا می توان ظاهر یک دفتر کار شخصی را مشاهده کرد که از کت آویزان شده روی صندلی به چشم می خورد. خیلی ها معتقدند که این مرد، مقام بالایی دارد. علاوه بر این تصویر، اواخر شب را نشان می دهد. به نظر می رسد فرد تصویر تا دیر هنگام بر روی یافتن تصمیم درست در مورد یک موضوع متمرکز شده است. شاید او به شرکت فعلی خود یا حتی کل کشور فکر می کند.

در عصر فناوری و ارتباطات، بسیاری از کلیشه ها محو می شوند و جای خود را به حرفه ای گری و اراده می دهند. پس هر کدام از افراد می توانند یک مدیر باشند. دیگر نمی توان براساس لباس افراد، نتیجه گیری کرد.

این تست را از دست نده: سوال هوش ماشین زمان: کدام مرد از آینده آمده است؟

چرا این نوع معماها اهمیت دارند؟

سوالات هوش تصویری که ما هر روزه به اشتراک می گذاریم در فیسبوک و یوتیوب طرفدارات زیادی دارد. بعضی از آن ها ساده ارزیابی می شوند، در حالی که بعضی دیگر دشوارتر و عجیب تر هستند.

مغز پیچیده ترین اندام انسان است. نه تنها مسئول مدیریت عملکردهای اساسی زندگی مانند تنفس، حرکت و کار اعضای بدن است، بلکه قادر به فرآیندهای پیچیده تفکر، حافظه و کنترل رفتار و احساسات است. با وجود اهمیت آن، ما اغلب حتی از قدرت واقعی آن آگاه نیستیم. به همین دلیل است که ما هر روز با به اشتراک گذاری بازی فکری اهمیت تقویت آن را برای شما یادآور می شویم.

مهارت های خاصی وجود دارد که به چیزی بیش از آموزش و عادت نیاز ندارد، مغز شما را شرطی می کند و آن را در معرض آزمایش قرار می دهد و محدودیت های خود را فراتر می برد. دقیقاً به همین دلیل است که بهترین زمان برای یادگیری مهارت‌ها در دوران کودکی است، زیرا وقتی کودک هستیم، مرز محدودیت‌های مشخص را نمی‌بینیم. بدون ترس از اشتباه کردن، تلاش کردن سرگرم کننده تر است.

پازل تصویری چیست؟

تمرینی است که توانایی های شناختی شما را برای انجام یک کار آزمایش می کند. لازم به ذکر است که تمام فعالیت هایی که ما انجام می دهیم نیاز به استفاده از عملکردهای مغزی ما دارد، که دلالت بر میلیون ها اتصال عصبی در سراسر لوب های مغزی دارد تا به اندازه کافی با محیط ما برخورد کند و اطلاعات را از طریق کانال های مختلف پردازش کند.

اجازه ندهید این فرصت از دستتان برود و با چالش های باورنکردنی که مجله گفتنی هر روز می گذارد نشان دهید که چه توانایی هایی دارید:

لینک های مرتبط:

حتما ببینید: چگونه دوست داشتنی و جذاب باشیم؟

حتما ببینید: آزمون هوش زندانی ثروتمند را تشخیص دهید؟

این تست رو هم از دست نده: بعیده این سوال هوش هولناک و حل کنی مگر اینکه نترس باشی!

اینم جالبه: معمای تفاوت تصویری را در این شیرینی پزی پیدا کنید!

سوال هوش معلم خطرناک: کدام معلم مشکوک به نظر می رسد؟!

سوال هوش تقلب: کدام فرد در حال تقلب است؟

سوال هوش ربات که حیرت زده می شوید: کدامیک انسان نیست؟!

تست شخصیت میوه مورد علاقه: کدام میوه را دوست دارید

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. سلام
    کاش اینومعماهاتون بصورت کتاب بود و پاسخشم توی کتاب دیگه
    آدم مینشست هرشب برای اوغات فراغت قبل از خواب با اعضای خانواده دورهم جواب معماهارو پیدامیکرد
    هم سرگرم کننده بود هم هیجانی هم دقت وتمرکز بچه هامون رو روی مسائل روز و زندگی بالا میبرد باتشکر ازمعناهای جالبتون

  2. با توجه به زاویه ی نگاه و پنجره های بلند در موقعیت مرد شماره ۳ میشه تصور کرد که اتاق مدیریت در بالای یک شرکت و یا یک کارخانه ی خط تولیده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا