;
سرگرمی

تفاوت تصویری آقای خرچنگ را در 6 ثانیه میتونی پیدا کنی،بلکه یخورده آروم بشه.

تفاوت تصویری آقای خرچنگ را در 6 ثانیه پیدا کنید، تنها در صورتی می توانید این  آزمون را حل کنید که ذهنی هوشیار و میل به حل پازل های تصویری داشته باشید. شما می توانید تفاوت تصویری آقای خرچنگ را با استدلال منطقی حل کنید.

بازی های فکری جزو پازل های هیجان انگیز است که برای حل آن نیاز به تفکر دارید. بازی های فکری شما را وادار می کند خارج از چارچوب فکر کنید و از پتانسیل ذهن خود نهایت استفاده را ببرید.

 

تصویر تفاوت تصویری آقای خرچنگ

تفاوت تصویری آقای خرچنگ 1

.

.

.

تفاوت تصویری آقای خرچنگ یک راه عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده و میزان تیزبینی شما است. هدف این بازی فکری این است که شما را وادار کند این پازل تصویری را تجزیه و تحلیل کنید، مشکل را شناسایی کنید و به سرعت در زمان تعیین شده به پاسخ برسید.

.

.

.

اینم ببین: به نظر شما در معمای برداشتن شمش طلا بدون خطر ،کدام یک از تُنگها ایمن تر است؟

پاسخ تفاوت تصویری آقای خرچنگ

تفاوت تصویری آقای خرچنگ 2

آیا تفاوت تصویری آقای خرچنگ را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

تست های بینایی و بازی های فکری چه تاثیری دارند؟

اگرچه بسیاری از ما در مورد تقویت بدن خود فقط به ماهیچه ها فکر می کنیم، اما به گفته کارشناسان، واقعیت این است که ورزش مغز نیز برای به روز نگه داشتن سلامتی ما ضروری است.

دکتر بونر جکسون، عصب‌روان‌شناس در کلیولند، می‌گوید که هر چه بیشتر یاد بگیریم، ارتباطات بیشتری در مغزمان ایجاد می‌کنیم.
به عنوان برخی از نکات برای تحریک مغز، این متخصص افراد را راهنمایی کرد تا فعالیت های تحریک کننده ذهنی جدیدی را امتحان کنند و آنها را به سرگرمی هایی مانند خواندن، یادگیری مهارت هایی مانند نجاری، باغبانی، آلات موسیقی، حل مسائل ریاضی و حتی پازل های بصری تبدیل کنند.

تست ها همزمان با محبوبیت اینترنت و شبکه های اجتماعی محبوب شدند

محبوبیت شبکه های اجتماعی و اینترنت دنیایی از امکانات بی نهایت را به ما نشان می دهد. تنها با چند کلیک، می‌توانید پایان‌نامه‌های آکادمیک را بیابید، دوستان دوران کودکی خود را پیدا کنید، اخبار سراسر جهان را بخوانید و حتی با فردی در استرالیا چت کنید، همه اینها بدون ترک کاناپه امکان پذیر است!

برای متولدین دهه 1990 به بعد، این نوع تعامل با جهان غیرممکن به نظر می رسید. بزرگ شدن در واقعیتی که در آن، برای صحبت با یک دوست، باید شماره تلفن ثابت او را در دفترچه تلفن صفحات زرد غول پیکر جستجو می کردید و بدون دانستن اینکه آیا او در خانه خواهد بود یا نه با او تماس می گرفتید.

زمانی که اینترنت شروع به برداشتن اولین گام‌های خود به سمت جهانی شدن کرد، کسانی که این امتیاز را داشتند که بتوانند در هر زمان وصل شوند، تنها کسانی بودند که درآمد مالی خوبی داشتند، زیرا در طول روزهای هفته این اتصال حساب می‌شد و بسیار گران قیمت بود.

این واقعیت به تدریج تغییر کرده است و همه کسانی که از سال 2000 میلادی به بعد متولد شده اند، دنیای کاملاً متفاوتی در مورد روابط انسانی پیدا کرده اند. در حال حاضر شبکه های اجتماعی امکانات بی نهایتی را در اختیار ما قرار می دهند و حتی برخی از آنها با پلتفرم های مختلف درآمد خوبی کسب می کنند.
امکان دیگر در اینترنت این است که بتوانید با بازی های ساده و خنده دار دوستان خود را به چالش بکشید. این تست‌ها به این دلیل محبوب شده‌اند که به افراد از سراسر جهان اجازه می‌دهند حول یک چیز مشترک متحد شوند: پاسخ.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا