;
مد روزمد و زیبایی

شلوار جین برای زنان چاق: ترفندهایی که شما را لاغر نشان می دهد!

شلوار جین برای زنان چاق: قطعا شلوار جین مورد علاقه اکثر خانم‌ ها است، زیرا با پوشیدن آن می توانید پاهای خود را کمی کشیده‌تر، جمع تر و باریک‌تر نشان دهید؛ با این وجود خیلی از شما با اینکه شلوار جین می پوشید اما باز هم از ظاهر پا های خود راضی نیستید. در مد و زیبایی از سری مطالب مد روز راهکارهایی را به شما آموزش می دهیم که باعث می شود با شلوار جین لاغرتر دیده شوید. با مجله گفتنی همراه باشید.

بیشتر بخوانید: ماندگاری بوی عطر: چرا بوی عطرم پخش نمیشه؟

مراقبت بلندی شلوار جین تان باشید

شلوار جین برای زنان چاق، شلوار هایی را انتخاب کنید که تا قوزک پای شما می‌ آیند. حتی می توانید چند سانت پایین‌تر از قوزک پا شلوار را انتخاب کنید که اگر آن ها را بپوشید، قطعا پای شما کشیده و لاغرتر به نظر می‌ رسد.

کفش مناسب انتخاب کنید

شلوار جین برای زنان چاق، علاوه بر انتخاب شلوار جین مناسب باید به دنبال کفش مناسب هم باشید. کفشی که انتخاب می کنید باید به گونه‌ای باشد که پای شما را باریک نشان دهد. معمولا شلوار جین با کفش پاشنه بلند ترکیب عالی برای خانم هایی است که می خواهند لاغر به نظر برسند.

شلوار جین برای زنان چاق1
شلوار جین برای زنان چاق

رنگ شلوار اهمیت دارد

اگر از شلوارهای جین با رنگ تیره استفاده کنید، پای شما را باریک‌تر نشان می‌ دهد‌. به طور کل رنگ‌ های تیره برای هر لباسی عامل لاغرتر نشان دادن هستند.

از شلوار جین اسکینی استفاده کنید

شلوار جین اسکینی همانطور که از نامش پیداست، باعث می‌ شود که شما لاغرتر دیده شوید و بتوانید که پای خود را کشیده نشان دهید. این شلوار ها از بالا تا پایین به پای شما می چسبند.

از شلوار فاق بلند استفاده کنید

شلوار های فاق بلند شما را کشیده‌تر نشان می دهند و باعث جذابیت بیشتر پاهای تان می شوند، زیرا پاها داخل آن کشیده‌تر به نظر می‌ رسد.

بیشتر بخوانید: ست کردن رنگ لباس: هرگز این رنگ ها را با هم نپوشید!

شلوار جین برای زنان چاق2
شلوار جین برای زنان چاق

شلوار جین اسلیم را با پوتین بپوشید

شلوار جین های اسلیم باعث می شود که پای شما کشیده‌تر و لاغرتر نشان دهد. چه بهتر که همزمان با استفاده از این شلوار ها پوتین هم پای خود بکنید که قطعاً پاهای شما لاغرتر دیده خواهد شد.

این هم بدردت می خوره: راهنمای انتخاب کمربند مردانه: برای عید خوش استایل شوید!

شلوار جین کشی استفاده کنید

از شلوار جینی استفاده کنید که کش می‌ آید اما کاملاً سفت داخل پایتان می ایستد تا پای شما سفت‌تر، جمع تر و لاغرتر نشان داده شود.

شلوار جین باید کاملا اندازه باشد

اگر می خواهید لاغر به نظر برسید، هرگز شلوار گشاد پا نکنید. شلوار جین باید کاملاً چسبیده به پاهای شما بوده و اندازه تان باشد.

شلوار جین را با گن استفاده کنید

اگر می‌ خواهید کلا لاغرتر به نظر برسید، کافی است که شلوار جین را با گن استفاده کنید. این موضوع باعث می‌ شود که کمر شما باریک‌تر شود و ناخودآگاه پا های تان نیز باریک‌تر نشان خواهد داد و اعتماد به نفستان افزایش پیدا می‌ کند.

شلوار جین بگی
شلوار جین برای زنان چاق

از شلوار جین با کیفیت استفاده کنید

شلوار جین هایی که کیفیت عالی داشته باشند، قطعاً ظاهر زیباتری را برای پاهای شما ایجاد می‌ کنند. علاوه بر این که شما را باریکتر نشان می‌ دهند؛ کیفیت و راحتی بیشتری دارند و به طور کل شما را به اهداف لاغر نشان دادنتان؛ می رسانند.

 

 

این مطلب هم جالبه:

موی چتری مناسب فرم صورت بر اساس نظر آرایشگران حرفه ای!+ عکس

استایل پلنگی و نوروزی مرجانه گلچین که انگار 30 سالش شده!

بهترین مدل مانتوهای گلدوزی برای عید 1403+ عکس ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا