;
سرگرمی

تفاوت تصویری بچه گربه ها؛ یه تیزبین واقعی می‌تونه تو 8 ثانیه تفاوت های دو تصویر را پیدا کنه!

تفاوت تصویری بچه گربه ها؛ باید بدانید که شما در تفاوت تصویری بچه گربه ها در صورتی موفق خواهید بود که دارای ذهنی متمرکز و چشمانی تیزبین باشید. شما باید بتوانید تفاوت های موجود را در کمتر از 8 ثانیه شناسایی کنید.

در صورتی که در زمان 8 ثانیه ای موفق به انجام این کار شدید باید بگوئیم که یک نابغه تمام عیار هستید.

شاید جالب باشد: تفاوت تصویری دختر بومی؛ اگه بینایی و دقتت خوب باشه سه تفاوت تصویر را 7 ثانیه ای گیر میاری

تصویر تفاوت تصویری بچه گربه ها

تفاوت تصویری بچه گربه ها 1

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت آدم ربا؛ میتونید در 7 ثانیه بگین چه کسی کودک را ربوده است؟

.

.

.

کسی که بتواند در مدت زمان تعیین شده تفاوت ها را بیابد هم دقت کافی دارد و هم از تمرکز و قدرت بینایی کافی برخوردار است. پس اگر جرات دارید تا میزان توانائیهای شناختی خود را مورد سنجش قرار دهید با تفاوت تصویری بچه گربه ها همرا شوید.

.

.

.

شاید جالب باشد: قدرت ریسک پذیری خود را با تست شخصیت ریسک بسنجید.

پاسخ تفاوت تصویری بچه گربه ها

تفاوت تصویری بچه گربه ها 2

آیا تفاوت تصویری بچه گربه ها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

سرگرمی چیست و هدف از آن چه باید باشد؟

سرگرمی یک فعالیت تفریحی در اوقات فراغت است که توجه مخاطبان را جلب می‌کند و به آنها لذت می‌بخشد. این فعالیت می‌تواند یک ایده یا یک کار باشد، اما به احتمال زیاد یکی از فعالیت‌ها یا رویدادهایی است که طی هزاران سال به‌طور خاص با هدف جلب توجه مخاطبان توسعه یافته‌است.

دلیل اصلی روی آوردن مردم به سرگرمی‌ها علاقه، لذت بردن و استفاده از اوقات فراغت است تا دستاوردهای مالی یا علمی.

از میان فعالیت‌های مربوط به سرگرمی می‌توان به جمع‌آوری مجموعه‌ها، ساختن کاردستی، پرداختن به ورزش‌ها و گذراندن دوره‌های آموزشی و هنر‌ی اشاره کرد. پرداختن به یک سرگرمی می‌تواند به ورزیدگی، کسب دانش و تجربه‌های با ارزش بینجامد، اما هدف اصلی سرگرمی‌ها رضایتمندی شخصی است.

نقش چیستان ها و معماها در رشد ذهنی کودکان

بچه‌ها عاشق چیستان هستند و دوست دارند چیستان ها را یاد بگیرند و آنها را برای دوستان و فامیل تعریف کنند.

چیستان کمک می‌کنه تا کودکان خوب گوش بدهند. اگر شنیداری قوی نداشته باشند نکته چیستان را از دست می‌دهند و نمی‌توانند جواب را پیدا کنند.

برای سخت تر شدن آنها را با سرعت تند بخوانید و کودک‌تان را امتحان کنید.

بعد از مدرسه و یا اگر یک روز سختی را کودک‌تان گذرانده است و دنبال فعالیتی هستید که مغز و جسم او استراحت کند، چیستان یک گزینه عالی هست.

چیستان برای کودکان استرس را کاهش می‌دهد و احساس بهتری می‌کنند. در حالیکه مغز در حال کار کردن است، یک زنگ تفریحی برای روز و استراحتی برای مغز هست.

مشکل عدم تمرکز و دقت در کودکان این روزها یکی از معضلات آموزش و یادگیری هست و چیستان منجر به بهبود تمرکز روی گفتار فرد راوی و تقویت فرایند گوش دادن خواهد شد.

معماها به چند دسته تقسیم می شوند؟

معماهای تصویری به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

آدم هایی که معما حل می کنند از قدیم برای ما جذاب بوده اند؛ آن ها همان هایی بودند که در عصر کاغذی، جدول و سودوکو حل می کردند.

ولی امروز در دنیای دیجیتال این آدم های باهوش به فضای مجازی کوچ کرده اند. شاید شما هم جزو همان زرنگ ها هستید. پس این دسته از تست‌های سرگرمی ما را به هیچ وجه از دست ندهید. امروز به جای جداول سودوکو، بخش سرگرمی وب سایت گفتنی متعلق به شماست!

مطالب پیشنهادی ما:

حکایت قاضی و همسر بازرگان؛بازرگانی که همسرش را به نزد قاضی معتمد شهر سپرد!

با نگاه کردن به تصویر و دیدن اولین شی نقاط قدرت و ضعف خود را بهتر بشناسید.

آزمون هوش شناخت خیانتکار؛ فقط کسایی که غریزه پلیسی قوی دارن میتونن در 5 ثانیه شخص خیانتکار رو تشخیص بدن!

آزمون هوش تقسیم مربع؛ در 10 ثانیه بگین چجوری میشه با 4 چوب کبریت مربع رو به دو قسمت مساوی تقسیم کرد؟

آزمون شناسایی راکون مشابه؛ در این تصویر دو راکون شبیه همدیگه رو 8 ثانیه ای پیدا کن

حکایت حاکم نیشابور و کشاورز بیچاره!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا