;
سرگرمی

قدرت ریسک پذیری خود را با تست شخصیت ریسک بسنجید.

تست شخصیت ریسک؛ تست شخصیت ریسک این مفهوم را یک قدم جلوتر می برد. این تست نه تنها ویژگی های شخصیتی شما، بلکه همچنین نمایه ریسک شما و نحوه نگرش شما به شانس در زندگی را آشکار می کند. تست شخصیت ریسک نگاه جالبی به نحوه هدایت زندگی و همچنین کشف زمینه های بالقوه رشد ارائه می دهد.

جالبه: اگه تست شناسایی ربات در میان جمع رو حل کنی خیلی نابغه ایی!

تصویر تست شخصیت ریسک

تست شخصیت ریسک 1

تست شخصیت ریسک-افرادی که ابتدا چهره مرد را دیدند

افرادی که برای اولین بار چهره مرد را در تست شخصیت دیدند، معمولا ریسک پذیر هستند . احتمال اینکه آنها در تجارت، روابط یا سایر زمینه های زندگی شانس بیشتری داشته باشند، بیشتر است. آنها تمایل دارند کنجکاو و برون گرا باشند و از امتحان کردن چیزهای جدید لذت می برند. این افراد رهبران طبیعی هستند، با تصمیم گیری و مسئولیت پذیری راحت هستند. آنها اعتماد زیادی به توانایی های خود دارند و اغلب به دنبال راه هایی برای به چالش کشیدن خود هستند.

جالبه: چرا مورچه ها اندازه سر خود را تغییر می دهند؟

تست شخصیت ریسک-افرادی که ابتدا مرد کتابخوان را دیدند

افرادی که ابتدا مرد مطالعه را در تست شخصیت دیدند، عموما محتاط تر و متفکرتر از کسانی هستند که چهره این مرد را دیدند. این افراد ترجیح می دهند قبل از اقدام، وقت بگذارند و همه گزینه های خود را در نظر بگیرند. آن‌ها اغلب با احتیاط به موقعیت‌ها برخورد می‌کنند، اما ذهنی باز دارند و می‌خواهند چیزهای جدید را در صورت ارائه فرصت مناسب امتحان کنند. در حالی که ممکن است همیشه ریسک نکنند، اما اغلب می توانند در هنگام بروز خطر از آنها سرمایه گذاری کنند.

تست شخصیت ریسک-افرادی که ابتدا درختان را دیدند

افرادی که برای اولین بار درختان را در تست شخصیت دیدند، نگرش آرام و آرام تری نسبت به زندگی دارند. آنها ترجیح می دهند به جای عجله در انجام آن، وقت بگذارند و از این روند لذت ببرند. آنها لزوماً دوست ندارند ریسک کنند، اما اگر احساس کنند شرایط اقتضا می کند، ممکن است ریسک های حساب شده را انجام دهند. این افراد تمایل دارند کاملاً تحلیل گر باشند، قادر به ارزیابی سریع موقعیت ها و ارائه راه حل هستند.

جالبه ببین: می تونی در مدت 7 ثانیه 3 تفاوت تصویری پشمالو و پیشی کوچولو بازیگوش را پیدا کنی؟

تست شخصیت ریسک-افرادی که ابتدا سیب ها را دیدند

افرادی که اولین بار سیب ها را در تست شخصیت دیدند، به جزئیات توجه دارند و اغلب حل کننده مشکلات بسیار خلاق هستند . آنها ریسک کردن را دوست ندارند، اما در یافتن راه‌هایی برای دور زدن موانع می‌توانند کاملاً انعطاف‌پذیر باشند. این افراد اغلب خارج از چارچوب فکر می کنند و راه حل های غیر متعارفی را ارائه می دهند که ممکن است افراد دیگر به آن فکر نکرده باشند. آنها خودآگاهی زیادی دارند که به آنها کمک می کند تا با اطمینان تصمیم بگیرند.

اینم جالبه: داستان ضرب المثل کفگیر به ته دیگ خورده چیه؟

آیا می دانستید ویلفرد بیون کیست؟

ویلفرد بیون (18 سپتامبر 1897 – 8 نوامبر 1979) روانکاو بریتانیایی بود که از سال 1962 تا 1965 رئیس انجمن روانکاوی بریتانیا شد. او یکی از تأثیرگذارترین روانکاوان قرن بیستم به شمار می‌رود و بیشتر برای معرفی این روانکاو شناخته می‌شود. مفهوم ذهن گروه و برای کمک های او در زمینه پویایی گروه. او متفکری اصیل بود که شکل منحصر به فردی از روانکاوی را توسعه داد که بر کشف احساسات و ریشه های ناخودآگاه آنها تأکید داشت.

نوشته‌های بیون در زمینه روانکاوی پیشگامانه در نظر گرفته می‌شود و تأثیری ماندگار در این زمینه داشته است. برجسته ترین آثار او عبارتند از: یادگیری از تجربه (1962)، عناصر روانکاوی (1963)، و تجربیات در گروه ها (1961). علاوه بر کار نظری خود، بیون همچنین به طور گسترده در مورد تجربیات خود در روان درمانی، از جمله کار خود با بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی نوشت.

یک حکایت جالب در رابطه با کار بیون این است که او یک بار نامه ای به زیگموند فروید نوشت و به او برای کشف روانکاوی تبریک گفت. فروید با تشکر از بیون به خاطر سخنان محبت آمیزش پاسخ داد، اما او را به چالش کشید تا با یافتن شواهدی برای اثبات آنها ثابت کند که ایده هایش معتبر هستند. این مبادله به عنوان شاهدی بر تعهد بیون برای به چالش کشیدن نظریه های روانکاوی سنتی و توسعه ایده های جدید است.

مطالب پیشنهادی ما:

از داستاهای کهن و عامیانه،حکایت پادشاه و خواستگاری از دخترش(پشمالو)

تست بینایی تعداد مربع؛ در تصویر چندتا مربع وجود دارد،10 ثانیه بیشتر فرصت نداری.

آزمون هوش شناخت پرستار تقلبی؛ اگه گفتی کدوم دختر خانم زیبارو پرستار نمی باشد و داره اداشو در میاره؟

آزمون هوش ریاضی جذاب؛ اگه تو 10 ثانیه نتونی این معادله رو حل کنی باید ریاضی رو از اول بخونی

تست بیناییی کاسه متفاوت؛اگه تیز باشی میتونی تو 5 ثانیه کاسه متفاوت رو پیدا کنی

حکایت موشی که مهار شتر می کشید!از داستانهای مثنوی معنوی

تست شناسایی تعداد فرزندان: پرستار راست می گوید یا زن بیمار!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا