;
سرگرمی

3 تفاوت موجود در تصویر دایناسورها را 7 ثانیه ای بیابید و هوش خود را در این چالش بسنجید!

تفاوت تصویری دایناسورها: 3 تفاوت موجود در تفاوت تصویری دایناسورها را 7 ثانیه ای پیدا کنید و هوش خود را در این چالش به رخ دوستانتان بکشید. اگر می خواهید با این چالش روبرو شوید و برنده شوید، نهایت تمرکز را باید داشته باشید و در نظر داشته باشید که فقط 7 ثانیه فرصت دارید. آیا می توانید یک رکورد جدید ثبت کنید؟

در این چالش ذهنی، دو دایناسور ماقبل تاریخ را در جنگل مشاهده میکنیم، اما تفاوت‌هایی وجود دارد که تنها زیرک‌ترین افراد توانسته‌اند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن‌ها را پیدا کنند. آیا شما یکی از آنها خواهید بود؟ برای شما در این مورد آرزوی موفقیت داریم.

 

تصویر تفاوت تصویری دایناسورها

تفاوت تصویری دایناسورها 1

.

.

.

آزمون ها و چالش هایی که در آن ها باید تفاوت ها را شناسایی کنیم، برای ورزش مغز بسیار مفید هستند. اگر بتوانید در مدت زمان تعیین شده تفاوتهای موجود در تصویر را بیابید نشان می دهد که شما دارای ذهنی متمرکز و چشمانی تیزبین هستید. به واقع این موفقیت مستلزم دقت کافی، تمرکز و قدرت بینایی کافی است.پس برای سنجش میزان توانائیهای شناختی خود با تفاوت تصویری دایناسورها همراه باشید.

.

.

.

پاسخ تفاوت تصویری دایناسورها

تفاوت تصویری دایناسورها 2

آیا تفاوت تصویری دایناسورها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا