;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

شخصیت شناسی از روی رنگ رژ لب: دختر مورد علاقه تان را بشناسید!

شخصیت شناسی از روی رنگ رژ لب: هر کدام از رفتارهای شخصیتی مانند دست دادن، چشم های تان و دست خط تان یا حتی نوع پوشش و آرایشتان نشان دهنده شخصیت شماست.

شما می توانید شخصیت طرف مقابل تان را با توجه به رفتارهای او بشناسید.این روزها از روی هر چیزی به موضوعی درباره شخصیتتان پی می برند و این بار نوبت به شخصیت شناسی از روی رنگ رژ لب مورد علاقه تان است.

شاید جالب باشد: میکاپ کره ای طبیعی: آن ها با شاین و رایحه میوه ای خودشان را کیوت و جوان تر می کنند!

پس این بخش از مد و زیبایی را در وب سایت گفتنی از دست ندهید.

به نظر موضوع خوبی برای سرگرم شدن می آید نه؟ رنگ مورد علاقه تان را در کامنت ها بنویسید و بگویید آیا چیزهایی که گفته شد به واقعیت نزدیک بود یا خیر.

شخصیت شناسی از روی رنگ رژ لب را در ادامه بخوانید.

این هم جالبه: رازهای جذابیت پریانکا چوپرا: چطور مثل او جوان و خوش هیکل شویم؟

شخصیت شناسی از روی رنگ رژ لب:

خانم هایی که از رنگ صورتی گرم استفاده می کنند انرژیک و شیطان هستند

شخصیت شناسی از روی رنگ رژ لب: برای خانم هایی که انرژی فراوانی دارند صورتی گرم رنگی کامل است. خانم هایی که به سراغ این رنگ می روند در واقع می خواهند آن حس بازیگوشی و انرژی درونیشان را به خارج تراوش کنند.

رژ لب آلویی به خوبی خود را در یک جمع نشان می دهد و خانم هایی که از این رنگ استفاده می کنند مسلما از مورد توجه قرار گرفتن خجالت نمی کشند. خانم هایی که به رنگ آلویی علاقه نشان می دهند در واقع اعتماد به نفسی جذاب برای دیگران دارند و از چالش ها نمی ترسند.

رژ لب آلویی همچنین نشان دهنده استایلی خاص است چون کسی که این رنگ را استفاده می کند از دیگران مجزا می شود.

همچنین جالب است: شستشوی معکوس مو را یاد بگیرید تا موهای پر پشت و حجیم پیدا کنید!

خانم هایی که از رنگ قرمز اسپرت استفاده می کنند احساساتی هستند

شخصیت شناسی از روی رنگ رژ لب: درست مانند خانمی که از رژ لب با رنگ آلویی خوشش می آید، طرفداران رژ لب قرمز هم مشکلی با مرکز توجه قرار گرفتن ندارند. خانم هایی که قرمز بولد را دوست دارند معمولا از اعتماد بنفس بالایی برخوردار هستند و به خود اطمینان دارند. این خانم ها همچنین بسیار احساساتی هستند.

خانم هایی که از رژ لب استفاده نمی کنند با کسی شوخی ندارند!

شخصیت شناسی از روی رنگ رژ لب: وقتی رنگ طبیعی را برای لب ها انتخاب می کنید یعنی می خواهید جدی گرفته شوید. این خانم ها جدی و اهل عمل هستند و نباید سر به سرشان بگذارید.

خانم هایی که از رژ لب براق استفاده می کنند مهربان هستند

شخصیت شناسی از روی رنگ رژ لب: رنگ براق نشان می دهد کسی که آن را استفاده کرده مهربان است و اهل تظاهر نیست. خانم هایی که به چنین رژ لب هایی علاقه دارند زیاد خود را جدی نمی گیرند و شما هم نباید آنها را جدی بگیرید چون اگر شوخی می کنند از روی سادگی است.

خانم هایی که به رژ لب های رنگ پوست علاقه دارند گرم و غمخوار هستند

شخصیت شناسی از روی رنگ رژ لب: آنهایی که به رنگ مرجانی علاقه دارند دیدگاهشان نسبت به زندگی مثبت است. این خانم ها بسیار خوش بین هستند، عاشق بیرون هستند و قلبی جوان دارند. آنها همیشه سعی می کنند از هر موقعیتی بهترین را بدست بیاورند.

حتما ببینید: انواع گچ مو را چطور استفاده کنیم: بهترین راهکار برای دوستداران رنگ موی موقت!

خانم هایی که به رژ لب های بنفش علاقه دارند مرموز هستند

شخصیت شناسی از روی رنگ رژ لب: رنگ بنفش شامل تن های رنگ ارغوانی و خاکستری می شود. خانم هایی که این رنگ را ترجیح می دهند اسرار آمیز و ساکت هستند و حتی می توانند پیچیده و بسیار باهوش نیز باشند. رژ لب بنفش نشان از خانمی با برنامه و نقشه است.

خانم هایی که به رژ لب های کبود علاقه دارند قوی و خاموش هستند

شخصیت شناسی از روی رنگ رژ لب: درست مانند فامیل براق ترش یعنی قرمز، رنگ جگری نشان از اعتماد بنفس و هدفمند بودن است. با این حال خانم هایی که به این رنگ تمایل دارند بیشتر کم حرف و ساکت هستند. شاید زیاد مشتاق نباشند که مرکز توجه قرار بگیرند اما وقتی به آنها توجه می شود حرف های زیادی برای گفتن دارند.

خانم هایی که به رژ لب های قهوه ای صورتی علاقه دارند مستقل هستند

شخصیت شناسی از روی رنگ رژ لب: طیف صورتی که شامل ته رنگ قهوه ای نیز باشد برای هر خانمی انتخابی پیچیده است. آنهایی که به این رنگ مات علاقه دارند جدی و باهوش هستند. چنین خانم هایی روی مد هستند و دوست دارند همیشه استقلال خود را حفظ کنند.

تست شخصیت شناسی چیست؟

تست شخصیت شناسی ابزاری است که برای ارزیابی شخصیت انسان استفاده می‌شود.

آزمون و ارزیابی شخصیت به تکنیک‌هایی اشاره دارد که برای اندازه‌گیری الگوهای مشخصه ویژگی‌هایی که افراد در موقعیت‌های مختلف از خود نشان می‌دهند طراحی شده است.

از تست‌هایشخصیت شناسی می‌توان برای کمک به مشخص کردن تشخیص بالینی، راهنمایی مداخلات درمانی و کمک به پیش‌بینی نحوه واکنش افراد در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد.

شخصیت چیزی است که ما هر روز آن را به‌طور غیر رسمی ارزیابی و توصیف می‌کنیم. وقتی ما در مورد خودمان و دیگران صحبت می‌کنیم، اغلب به ویژگی‌های مختلف شخصیت یک فرد اشاره می‌کنیم. زمانی که روانشناسان شخصیت را در سطحی منظم‌تر و علمی‌تر ارزیابی می‌کنند، تقریباً همین کار را انجام می‌دهند.

تاریخچه تست‌ شخصیت شناسی

یکی از اولین اشکال تست‌های شخصیت‌شناسی، معروف به فرنولوژی، در اواخر قرن ۱۸ پدیدار شد و در طول قرن ۱۹ رایج شد. این رویکرد شامل اندازه‌گیری برجستگی‌های روی جمجمه انسان بود که به ویژگی‌های شخصیتی خاصی نسبت داده می‌شد.

بعدها، روانشناسان شروع به تلاش برای تعیین تعداد ویژگی‌های شخصیتی مختلف کردند. به عنوان مثال، گوردن آلپورت پیشنهاد کرد که بیش از ۴۰۰۰ ویژگی شخصیتی مختلف وجود دارد. سپس روانشناس ریموند کاتل از یک تکنیک آماری به نام تحلیل عاملی استفاده کرد تا این فهرست را به ۱۶ عامل شخصیتی مختلف کاهش دهد، در حالی که هانس آیزنک این فهرست را به سه عامل کاهش داد.

یکی از محبوب‌ترین رویکردهای شخصیتی امروزه به عنوان پنج جنبه بزرگ شخصیت شناخته می‌شود.

این نظریه نشان می‌دهد که شخصیت از پنج بعد گسترده تشکیل شده است: برون‌گرایی، سازگاری، وظیفه‌شناسی، روان‌رنجوری و استقبال از تجربه.

امروزه، طیف گسترده‌ای از تست‌های شخصیت‌شناسی رایج شده‌اند که اغلب بر اساس نظریه‌های خاص سیستم‌های شخصیت هستند.

آزمون‌های شخصیتی که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از:

  1. تست شخصیت شناسی مایرز-بریگز (MBTI)
  2. پرسش‌نامه شخصیتی چندمحوری مینه‌سوتا (MMPI)
  3. پرسش‌نامه شخصیتی ۱۶ عامل کتل (16PF).

تست های شخصیت چه کاربردی دارند؟

شاخه ای از روانشناسی که به شخصیت و تنوع آن در بین افراد می پردازد، روانشناسی شخصیت نامیده می شود . آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا 2 نفر با شخصیت های متفاوت دوستان صمیمی هستند و چرا دو نفر با شخصیت های مشابه دشمنان قسم خورده هستند؟ خوب، این تست های شخصیت شناسی جالب، علاوه بر سرگرمی به سوالاتی از این دست پاسخ می دهد.

چرا گاهی نتایج تست ها با ویژگی های من مطابق نیست؟

تست های شخصیت وجوه پنهان ویژگی هایمان را به ما نشان می دهند. گاهی ممکن است آن چه می خوانیم درباره مان درست صدق نکند اما در موارد زیادی نیز نتایج تست ها با شخصیت ما مطابقت دارند. علت اینکه نتایج تست ممکن است با شخصیت مان همخوانی نداشته باشد، به این دلیل هم می تواند باشد: تو تا امروز خودت را درست نشناخته بودی! و بهتر است با این یافته جدید درباره خودت آشنا شوی و بیش تر به آن بیندیشی!

چه عواملی باعث می شود ما خودمان را درست نشناسیم؟

ما به دلایلی مختلفی ممکن است خودمان را هنوز به درستی نشناخته باشیم. اگر از مشکلاتی در دوران کودکی یا نوجوانی رنج برده اید که باعث کاهش عزت نفس شما شده، بیش تر احتمال دارد خودتان را ناکارآمد یا غیر اجتماعی توصیف کنید! در حالی که این ویژگی مربوط به دوران گذشته تان بوده و خصایا و ویژگی افراد در طی زمان با اتفاقات مختلفی تغییر می کند.

به همین دلیل هم هست که تکنیک ها و روش هایی وجود دارد که با آموختن آن مهارت ها می توانید شخصیت تان را رشد بدهید: شما همان آدم دیروز نیستید و فردا هم آدم امروز نخواهید بود! اگر دیروز برچسب های منفی می‌خورده اید، دلیلی ندارد که امروز هم دقیقا همان ویژگی را داشته باشید! به همین دلیل هم هست که ممکن است از نتایج تست ها تعجب کنید. چون این تست ها باعث می شوند شما خودتان و تغییرات اخلاقی تان را بشناسید و بفهمید که بر خلاف تصورتان آدم دیگری هستید!

این مطالب هم برای کاربران جالب بوده است:

اینم جالبه: آزمون بینایی گربه اشرافی رو پیدا کنید و بینایی قوی تونو به رخ ملت بکشید!

معمای برگ ریزون: بازی فکری ریاضی جدید آتش به پا کرده و بین علما اختلاف انداخته: حاصل چند میشه؟!

اینم جالبه: اگر زرنگ هستید سریعا بگویید مرد با کدام یک ازدواج خواهد کرد؟!

مطلب جالب: روغن کریستال موهای وز شما را نرم و شفاف می کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 12 =

دکمه بازگشت به بالا