;
سرگرمی

10 حقیقت تکان دهنده در مورد جنگل خودکشی در ژاپن!

جنگل خودکشی ژاپن

در 13.5 مایلی شمال غربی کوه باشکوه فوجی در ژاپن، جنگل انبوهی قرار دارد که به دلیل انبوه درختانش به «جنگل دریای درختان» ملقب شده است. اما تاریخ وحشتناک نقاط دیدنی طبیعی ژاپن، آن را به محیطی عالی برای فیلم ترسناک جنگل تبدیل کرده است. جای تعجب نیست که این نقطه که در محلی به نام Aokigahara شناخته می شود، به عنوان جنگل خودکشی شناخته می شود!

در این مقاله به بررسی حقایق عجیب و ترسناک جنگل خودکشی ژاپن می پردازیم که طبیعتا یک جاذبه گردشگری برای کسانی است که به دنبال ماجراجویی و بوی وحشت هستند! با بخش سرگرمی از مجله گفتنی همراه باشید.

حقایق مشکوک در مورد جنگل خودکشی ژاپن!

همچنین جالبه: عادت های عجیب ژاپنی ها: آداب غذاخوری که فقط در ژاپن پیدا می کنید!

یکی از مقاصد خودکشی در جهان!

آمارهای مربوط به میزان خودکشی آئوکیگاهارا متفاوت است، تا حدی به این دلیل که جنگل آنقدر وسیع است که ممکن است برخی اجساد برای سال‌ها ناشناخته بمانند یا برای همیشه گم شوند. با این حال، برخی تخمین ها حاکی از آن است که تا 100 نفر در سال در آن نقطه خودکشی می کنند.

ژاپن سابقه و سنت طولانی خودکشی دارد

تاریخچه خودکشی در ژاپن به سامورایی‌ها مرتبط است که خودکشی‌های آیینی داشتند که اعتقاد بر این بود که یک افتخار است. تاریخچه خودکشی در ژاپن به دوران فئودالی باز می گردد. در حالی که این عمل دیگر یک قانون ثابت نیست، اما اثری واضح از خود به جا گذاشت و دلیلی بود برای متقاعد کردن بسیاری از کسانی که جان خود را از دست داده بودند که حق با آنهاست!

زمین جنگلی وحشتناک

صرف نظر از بدنامی که دارد، این جنگل دارای ویژگی های طبیعی ترسناکی است که آن را برای انجام این قضاوت خشن از خود مناسب می کند! درختان جنگل باد و پیچ و خم در سراسر زمین می چرخند تا شبکه ای ترسناک را تشکیل دهند. موقعیت جغرافیایی آن در نزدیکی کوه، زمین آن را صخره ای، ناهموار و پر از غار کرده است. علاوه بر این، به دلیل درهم تنیدگی درختان که مانع ورود باد می شود، مکانی بسیار آرام است و احساس انزوای کامل را ایجاد می کند.

مرگ با دار زدن رایج ترین روش خودکشی در جنگل خودکشی است!

اگر می‌پرسید دومین روش متداول خودکشی در جنگل چیست، مسمومیت است. مسمومیت اغلب ناشی از مصرف بیش از حد دارو یا سایر سموم کشنده است.

جنگل ممکن است خالی از سکنه باشد!

این یک افسانه شهری در بین ژاپنی ها پخش می کند که جنگل توسط ارواح کسانی که در دوران باستان رها شده بودند تسخیر شده است. همین ارواح و ارواح خبیث هستند که مردم را برای انتقام به سمت خودکشی سوق می دهند و آنها را به غم و اندوه و از دست دادن می کشانند و در نهایت آنها را متقاعد به خودکشی می کنند!

جستجوهای سالانه در جنگل از سال 1970 در حال انجام است. تیم‌های جستجوی داوطلبان در جنگل‌ها پرسه می‌زنند و به دنبال افرادی می‌گردند که می‌توانند قبل از اجرای حکم اعدام خودسرانه‌شان علیه خودشان نجات پیدا کنند. داوطلبان به همراه پلیس، جنگل را شانه می زنند تا اجساد را به خانواده هایشان برگردانند و به درستی دفن کنند. در اوایل دهه 2000، مشخص شد که هر سال 70 تا 100 جسد پیدا می شود.

جنگل خودکشی به شدت در هم پیچیده است تا جایی که گم می شوید!

بسیاری از داوطلبان و تیم های جستجو از یک نوار پلاستیکی بلند استفاده می کنند که به درختان متصل می شود تا در پیچ و خم جنگل گم نشوند. احتمال اینکه کسی برای همیشه در آن گم شود بسیار زیاد است، زیرا درختان آن در هم تنیده شده اند.

شبکه های جی پی اس و تلفن در جنگل کار نمی کنند

خاک جنگل و سازندهای سنگی بسیار غنی از آهن هستند که عامل شماره یک آسیب به GPS، شبکه های تلفن همراه، هر سیستم شبکه دیگری و حتی سیستم قطب نما است! به همین دلیل است که نوار چسب برای هر کسی که به فکر ورود به جنگل است بسیار مهم است.

هر کسی که از جنگل بازدید می کند انگیزه خودکشی ندارد!

مردم محلی غمگین هستند زیرا این شگفتی طبیعی بیش از هر چیز به دلیل جذابیت خودکشی و مرگ شناخته شده است. بسیاری از گردشگران و بازدیدکنندگان از آن دیدن می کنند تا از منظره فوق العاده آن از کوه فوجی لذت ببرند و از دیدنی های برجسته آن مانند فلات متمایز گدازه و درختان 300 ساله آن و غار یخی دلربا ناروساوا دیدن کنند.

خارج شدن از مسیر می تواند به اکتشافات وحشتناک منجر شود!

اینترنت مملو از تصاویر وحشتناک جنگل است، از وسایل شخصی متروکه گرفته تا استخوان های انسان و حتی بقایای وحشتناک تر که روی زمین پخش شده یا از شاخه ها آویزان شده اند. بنابراین، اگر قصد دارید به یک ماجراجویی بروید، مطمئن شوید که علائم را دنبال می کنید و از مسیر خود خارج نشوید.

لینک های مرتبط:

عجیب ترین قوانین کار در کشورهای مختلف را بدانید

مکان های به جامانده از آتشفشان: از کوهی که شبیه فیل است تا برج شیطان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا