;
فرهنگ و هنرهنرمندان

کیانو ریوز مرد تنهای هالیوود در کنار نامزدش! جان ویک برای اولین بار به همراه یک زن روی فرش قرمز

کیانو ریوز و نامزدش الکساندرا گرنت همراه هم در مهمانی موزه هنرهای معاصر لس آنجلس حاضر شدند. کیانو ریوز بازیگر ۵۸ ساله و السکاندرا هنرمند ۵۰ ساله رابطه خودشان را ۴ سال قبل علنی کردند و یکی از بی حاشیه ترین زوج های هالیوود هستند.

وی مدت ها تنها زندگی می کرد و به مرد تنهای هالیوود معروف شده است. کیانو ریوز که 4سال گذشته برای اولین بار به همراه یک زن به روی فرش قرمز یک مراسم قدم گذاشت، به تازگی در مهمانی موزه هنرهای معاصر لس آنجلس نیز دست در دست نامزدش در برابر دوربین ها حاضر شدند.

همچنین ببینید: مرت رمضان دمیر، پسر چشم چران ترکیه که خانواده اش شلوغ پلوغه!

کیانو ریوز و نامزدش الکساندرا گرنت

کیانو ریوز1

این اتفاق بسیار تعجب برانگیز بود چون کیانو ریوز که همیشه سعی بر شخصی نگه داشتن زندگی خصوصی خود داشته، در تمام طول دوران فعالیت حرفه ای اش هرگز با زنان زندگی اش در هیچ مراسمی شرکت نمی کرد.

الکساندرا گرنت ۴۶ ساله هنرمندی بسیار موفق است. او آثار شناخته شده ای در زمینه های مختلف از جمله نقاشی، رسم، عکاسی، فیلمسازی و مجسمه سازی دارد.

آثار این نقاش و هنرمند چند رسانه ای تحسین شده، در گالری های پاریس، نیویورک، لس آنجلس و دیگر شهرها به نمایش درآمده. تعدادی از کارهای او در مجموعه های هنری موزه های سرتاسر دنیا هم وجود دارد. گرنت جوایز هنری زیادی هم دریافت کرده است.

گرنت ساکن شهر لس آنجلس است، اما سرتاسر عمرش را در کشورهای مختلفی از جمله مکزیک، فرانسه و اسپانیا گذرانده. او همکاری های متعددی با دیگر هنرمندان و نویسندگان در کارنامه خود دارد.

همچنین ببینید: کیم کارداشیان و وکالت: چه کسی حاضر است او را به عنوان وکیل قبول کند؟

بیوگرافی کیانو ریوز

کیانو ریوز بازیگر، صداپیشه، تهیه کننده، کارگردان و موسیقی دان کانادایی با اصلیت لبنانی متولد دوم سپتامبر سال ۱۹۶۴ در بیروت است.

سبک زندگی و شخصیت کیانو ریوز به عنوان یکی از بازیگران مشهور و محبوب هالیوود می تواند الگویی قابل دسترس و ملموس برای تمامی هنرمندان جهان به شمار آید. سادگی و اخلاق مداری از او چهره ای ساخته که طرفداران وی در فضای مجازی از او با عنوان هدیه‌ خداوند یاد می کنند.

کیانو ریوز در طول زندگی شخصیش با ناکامی‌ های متفاوتی روبرو شده است. در ژانویه‌ ۲۰۰۰ تنها فرزند وی، به صورت مرده به دنیا آمد و غم و اندوه ناشی از این حادثه، به شدت ارتباط کیانو و جنیفر سایم، همسرش را تحت تاثیر قرار داد تا جایی که آنها چند هفته بعد تصمیم به جدایی گرفتند. در ادامه در دوم آوریل ۲۰۰۱، جنیفر در اثر سانحه‌ رانندگی، جان خود را از دست داد.

حتمن ببینید: یانگوم تکون نخورده!

او عمدتأ با حرفه بازیگری که از سال ۱۹۸۵ آغاز کرده شناخته می شود و در چند فیلم پرفروش با نام های بیل و تد چهره موسیقی، نقطه فروپاشی و سرعت ایفای نقش کرده و با بازی در فیلم علمی تخیلی ماتریکس در سال ۱۹۹۹ به شهرت رسید. او با بازی در این فیلم تحسین منتقدین را برانگیخت. از دیگر آثار او می توان به واکنش زنجیره‌ ای، داستان اسباب‌ بازی ۴، جان ویک، سیبری، انیماتریکس، باب اسفنجی: اسفنج فراری، کنستانتین، مبارز تای چی و جرم هنری اشاره کرد. نامزدی و دریافت جوایز دریافت جوایز متعددی در سوابق وی به چشم می خورد.

اوایل زندگی کیانو ریوز

زندگینامه کیانو ریوز از یک چهارشنبه تابستانی آغاز می‌شود. کیانو ریوز در 2 سپتامبر 1964 (11 شهریور 1343) در بیروت لبنان متولد شد. مادر کیانو ریوز پاتریشا تیلور (Patricia Taylor) نام دارد و اهل اسکس (Essex) انگلیس است. پدر او هم ساموئل نام دارد و متولد هونولولو (Honolulu) هاوایی است، اما ریوز ریشه‌ای هاوایی، پرتغالی و چینی دارد.

پدر و مادر کیانو ریوز در بیروت و زمانی که پدرش 21 و مادرش 19 سال داشت، ملاقات و ازدواج کردند. دوسال بعد از تولد کیانو، خواهرش کیم به دنیا آمد. کیانو چندین خواهر ناتنی هم دارد. پدر ریوز به مواد مخدر اعتیاد داشت و زمانی که کیانو کوچک بود، خوانواده‌اش را ترک کرد و به علت حمل هرویین در سال 1992 در فرودگاه هاوایی دستگیر شد.

نوجوانی و مشکلات کیانو ریوز

در ادامه زندگی نامه کیانو ریوز می‌خوانیم که او در دوران مدرسه با مشکلاتی مواجه شد. او وقتی در تورنتو بزرگ می‌شد، به چندین مدرسه دبیرستان مختلف رفت که شامل یک مدرسه کاتولیک و یک مدرسه هنرهای نمایشی بود. بازیگر نقش جان ویک در مصاحبه‌ای در سال 1988 گفت که ابتدا وارد یک مدرسه آکادمیک سختگیرانه شده بود و سپس در مدرسه هنرهای Etobicoke شروع به درس خواندن کرد. ریوز در همان مصاحبه گفته بود که برای مدتی در این مدرسه هنرهای نمایشی دوران خوبی را سپری کرد اما بعدا به دلیل اینکه «کمی زیادی بی انظباط» بود، اخراج شد.

شاید برایتان جالب باشد:

مراسم نامزدی ادا اجه بازیگر نقش ییلدیز+ عکس شوهرش

قوانین خاص در خانواده کارداشیان ها که تعجب می کنید!

لاک زدن ناخن کریستیانو رونالدو همه را شوکه کرده! دلیل این کار چیست؟

صلاح‌الدین پاشالی عشق غمزه در سریال عمر و عکس همسر واقعی اش، آیا بهم میان؟

مایلی سایرس و آهنگ جنجالی در مورد خیانت!

 مرت رمضان دمیر، پسر چشم چران ترکیه که خانواده اش شلوغ پلوغه!

کیوانچ تاتلیتوغ و سرنای ساریکایا در سریال ترکی خانواده (Aile)، سریالی درباره روابط سمی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 10 =

دکمه بازگشت به بالا