;
سرگرمی

با حرکت سه چوب کبریت برای ساختن سه مربع در 15 ثانیه می توانید هوش خود را بسنجید؟چنین چیزی اصلا مکان دارد؟

پازل های چوب کبریت یکی از رایج ترین اشکال بازی های فکری می باشدکه در این اواخر مورد توجه بسیاری از کسانی است که به دنبال چنین معماهایی برای حل هستند. ما یکی از این پازل های جالب چوب کبریت را به نام حرکت سه چوب کبریت برای ساختن سه مربع داریم که می توانید آن را امتحان کنید.

فقط یادتان باشد برای انجام این کار تنها 15 ثانیه فرصت دارید،پس حسابی تمرکز خود را معطوف تصویر کنید.

جالبه: آزمون هوش شناخت صاحب سگ؛ آیا می توانید بگویید کدام زن دارای یک سگ می باشد؟

تصویر حرکت سه چوب کبریت برای ساختن سه مربع

حرکت سه چوب کبریت برای ساختن سه مربع 1

شاید جالب باشد: می خواهید بدانید چقدر آرمانگرا یا واقع بین هستید؟ اولین حیوانی که مشاهده کردید به ما خواهد گفت.

.

.

.

پازل های چوب کبریت یکی از انواع بازی های فکری است که شامل پازل های تصویری، معماهای ریاضی، معماها و بسیاری موارد دیگر نیز می شود. بازی فکری یکی از مطالب پر طرفدار در رسانه‌های اجتماعی می باشد که بسیاری به دنبال انواع مختلفی از بازی‌های فکری برای سرگرم کردن ذهن خود و داشتن یک تمرین ذهنی هستند.

.

.

.

جالبه ببین: تست شخصیت سرنوشت؛ آیا آماده هستید که سرنوشت خود را کشف کنید؟ آنچه ابتدا در این تصویر می بینید سرنوشت شما را آشکار می کند.

پاسخ حرکت سه چوب کبریت برای ساختن سه مربع

این بازی فکری را میتوان یکی از سخت ترین معماهایی بود که با آن برخورد کردیم،نامید.ما در تصویر زیر مراحل حل این آزمون را برایتان نشان می دهیم.

حرکت سه چوب کبریت برای ساختن سه مربع 2

آیا آزمون حرکت سه چوب کبریت برای ساختن سه مربع را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

اینم جالبه: معمای چالشی: گربه ای در یک اتاق هشت گوشه خوابیده است این گربه چند زاویه می بیند؟

سرگرمی چیست و هدف از آن چه باید باشد؟

حرکت سه چوب کبریت برای ساختن سه مربع: سَرگَرمی یک فعالیت تفریحی در اوقات فراغت است که توجه مخاطبان را جلب می‌کند و به آنها لذت می‌بخشد. این فعالیت می‌تواند یک ایده یا یک کار باشد، اما به احتمال زیاد یکی از فعالیت‌ها یا رویدادهایی است که طی هزاران سال به‌طور خاص با هدف جلب توجه مخاطبان توسعه یافته‌است.

دلیل اصلی روی آوردن مردم به سرگرمی‌ها علاقه، لذت بردن و استفاده از اوقات فراغت است تا دستاوردهای مالی یا علمی.

از میان فعالیت‌های مربوط به سرگرمی می‌توان به جمع‌آوری مجموعه‌ها، ساختن کاردستی، پرداختن به ورزش‌ها و گذراندن دوره‌های آموزشی و هنر‌ی اشاره کرد. پرداختن به یک سرگرمی می‌تواند به ورزیدگی، کسب دانش و تجربه‌های با ارزش بینجامد، اما هدف اصلی سرگرمی‌ها رضایتمندی شخصی است.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت فرد آینده؛ به نظر شما کدوم فرد از آینده اومده است؟

آیا بازی های آموزشی مغز می توانند ذهن شما را جوان نگه دارند؟

روانشناسان دریافته‌اند که آموزش شناختی در واقع می‌تواند برای مهارت‌هایی مانند حافظه و حل مسئله بازده داشته باشداما دانشمندان هنوز در حال بررسی جزئیات مربوط به بهترین روش تبدیل این آموزش به بازی های مغزی هستند که کارآمد هستند.

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در  اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کندخبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کننداین جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاندکدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

مطالب پیشنهادی ما:

بازی کلمات: نام پسری که توسط پدرش به اشتباه کشته شد؟!

پازل فکری راه بی خطر؛مامور پلیس باید از کدوم راه برود تا خطری متوجه وی نشود؟

آیا شما فردی صمیمی و با قلب خوب هستید؟ اولین چیزی که می بینید شخصیت شما را آشکار می کند

آزمون هوش شناخت مادر نوزاد؛ به نظر شما مادر نوزاد تازه متولد شده کدام زن می باشد؟

آزمون هوش ارزش A/B؛ با استفاده از سر نخ های داده شده در تصویر ارزش معادله آخر را بدست بیار.

آزمون هوش تعداد مردان و اسبها؛ اگر 22 سر و 72 عدد پا وجود داشته باشد تعداد مردان و اسبها را 15 ثانیه ای حساب کنید

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا