;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت فرد آینده؛ به نظر شما کدوم فرد از آینده اومده است؟

آزمون هوش شناخت فرد آینده

آزمون هوش شناخت فرد آینده؛ در تصویر آزمون هوش شناخت فرد آینده ما سه زندانی را که شبیه یکدیگر می باشند در سلول های زندانی می بینیم که هر کدام مشغول کاری می باشند،یکی از اینها از آینده می آید و از شانس بدش سر از زندان در آورده است.

آیا میتوانید با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن می بینید در 5 ثانیه فردی که از آینده می آید را شناسایی کنید.

همچنین جالب است: چیستان: آن چیست که پا دارد ولی نمی تواند راه برود؟

.

.

.

شاید جالب باشد: داستان مردی که 8 همسر و 107 فرزند دارد: برای تک همسری زیادی باهوشم، روزیشون رو خدا میرسونه!

بازی ها، تست ها، سوالات هوش، جداول و … همه سرگرم کننده هستند و هر کسی یک بازی فکری خوب را دوست دارد. هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک پازل تصویری.نیست. محققان توانسته اند بخش مهمی ازسمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی و چالش‌های فکری است.

.

.

.

اینم جالبه: تست شخصیت احساس امنیت؛ با انتخاب یکی از 3 تا کوالا ببین چقدر احساس امنیت میکنی؟

پاسخ آزمون هوش شناخت فرد آینده

فرد سمت راستی در حال خواندن کتاب می باشد و نشانه ای از اینکه وی از آینده آمده است وجود ندارد،فرد وسطی هم در حال ورزش کردن می باشد و چیز غیر عادی وجود ندارد،اما فرد سمت چپی برخلاف ظاهر و نوع پوششی که دارد یک مسافر زمان می باشد به میله های زندان دقت کنید که بر اثر مسافرت زمان به رنگ قرمز عجیبی در آمده است.

آزمون هوش شناخت فرد آینده 1

آیا آزمون هوش شناخت فرد آینده را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشد: علت تنفر هیتلر از رژلب قرمز: راز هولناکی که آقایان را شوکه می کند!

عجیب ترین ویژگی های افراد باهوش

1. از خود انتقاد می‌کنند

آزمون هوش شناخت فرد آینده: افراد باهوش از خودشان انتقاد می‌کنند! همه ما همه‌جا افرادی خودشیفته را می‌بینیم که مرتب دروغ می‌گویند چقدر خوب هستند. با این وضع اگر فردی را ببینیم که انتقادپذیر است و مرتب خودش را نقد می‌کند، نفس راحتی می‌کشیم.

همین‌که فردی به دنبال فخرفروشی و تحت‌تأثیر قراردادن دیگران نیست و پیوسته دنبال عیب‌های خود و اصلاح آنهاست، هوش او را نشان می‌دهد.

همچنین ببینید: آزمون تمرکز اعداد: آیا چشم سالمی دارید؟ پس در 9 ثانیه 288 را پیدا کنید

۲. ساکت‌اند

آزمون هوش شناخت فرد آینده: از جمله ویژگی افراد باهوش ساکت بودن آنهاست. همه فکر می‌کنند آدم‌های ساکت درون‌گرا هستند و به لحاظ روابط اجتماعی ضعیف عمل می‌کنند. این مسئله همیشه صحیح نیست.

نمی‌توان گفت که همه آدم‌های ساکت باهوش‌اند، اما افراد باهوش سعی می‌کنند اگر موقعیتش فراهم باشد گوشه‌ای ساکت بنشینند. این افراد به حرف‌هایی که زده شده گوش می‌دهند، فکر می‌کنند و خود را برای پاسخ آماده می‌کنند و همیشه سکوت را به گفت‌وگوهای بی‌هدف ترجیح می‌دهند.

۳. از مشکلاتشان فرار نمی‌کنند

آزمون هوش شناخت فرد آینده: فرد باهوش اجازه نمی‌دهد مشکلات فراوانی که در زندگی‌اش وجود دارند او را شکست بدهند. او پیش از اینکه مشکلاتش از کنترل خارج شوند، آنها را اولویت‌بندی می‌کنند و یکی‌یکی سراغشان می‌روند. اگر شما هم به‌راحتی با مشکلات مواجه می‌شوید، چالش‌های زندگی را با آغوش باز می‌پذیرید، به نظر می‌رسد آدم خیلی باهوشی هستید.

۴. دوستان‌ باهوش و خلاقی دارند

دوستانی که در کنار خود دارید همیشه نشان‌دهنده بخشی از شخصیت شما هستند. افرادی که هوش استثنایی دارند دوستانشان را هم از بین افراد خلاق، باهوش، فرهیخته و انتخاب می‌کنند. البته همیشه استثناهایی هم هست، اما اگر ۸۰درصد از آدم‌های زندگی‌تان آدم‌های باهوش و جالبی هستند، احتمالا شما هم جزو افراد باهوش هستید.

۵. برای کامل‌شدن تلاش می‌کنند

آزمون هوش شناخت فرد آینده: هوش فراوان را نمی‌توان از ظاهر فرد یا صرفا صحبت‌هایش دریافت، بلکه می‌توان آن را در این جست که افراد باهوش چگونه با خود رفتار می‌کنند. افراد باهوش همیشه دنبال تکامل هستند، به همین دلیل هر بار با آنها ملاقات می‌کنید متوجه تغییرات و پیشرفت‌های‌ کوچک آنها می‌شوید. این ذهنیت کمال‌گرا در تمام جنبه‌های زندگی افراد باهوش خود را نشان می‌دهد، در ظاهرشان که سعی می‌کنند همیشه در بهترین حالت خود باشند و تلاش برای اینکه فن بیان خوبی داشته باشند یا اینکه ساعت‌ها تمرین می‌کنند تا بهتر دارت پرتاب کنند!

6. شب‌زنده‌دارند

تحقیقات نشان داده است افرادی که شب‌ها تا دیروقت بیدار می‌مانند و به کارهایشان می‌رسند و در واقع شب‌ها بیشترین میزان کار مفید را دارند، در مقایسه با افراد سحرخیز آی‌کیوی بالاتری دارند.

البته باید گفت که فقط بیدار ماندن تا نیمه‌های شب شما را آدم باهوشی نمی‌کند! این افراد برایشان راحت‌تر است که شب‌ها بیدار بمانند و مشغول وبگردی، مطالعه و یادگیری مطالب جدید باشند. چون این یادگیری‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که همه خواب هستند، دانش و مهارت‌هایشان معمولا دیگران را غافل‌گیر می‌کند.

مطالب پیشنهادی ما:

تست بینایی خرگوش تنها؛ میتونی در 10 ثانیه خرگوشی که تکه و جفتی نداره رو پیدا کنی؟

تست هوش جدید چوب کبریت؛ آیا می توانید با حرکت دادن 2 چوب کبریت معادله را درست کنید؟

چیستان: تنها به شما تعلق دارد، اما سایرین بیشتر از خود شما از آن استفاده می کنند. آن چیست؟

حکایت ضرب المثل از هول حلیم افتاد تو دیگ!

اگر بتونید در مدت زمان 10 ثانیه تست شناسایی نقاش آثار هنری در این نمایشگاه را پیدا کنید هوش بالایی دارید؟

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا