;
فرهنگ و هنرهنرمندان

پسر چشم چران ترکیه مخ افرا رو زد! رابطه عاشقانه افرا و مرت!

رابطه عاشقانه افرا و مرت: بازیگر افرا ساراچ اوعلو که به تازگی از دوست پسرش مرت یازیجی اوعلو جدا شده حالا نامش با پارتنرش در سریال “چشم چران عمارت “مرت رمضان دمیر آورده میشه و ادعاهای رابطه عاشقانه این دو در زندگی حقیقی هم وجود دارد که امروز برای تعطیلات عید فطر هر دو بازیگر در یک محل تعطیلاتی”باهم تعطیلات رفتن” و استوری به اشتراک گذاشتند که این ادعاها را قوی تر کرد! با بخش فرهنگ و هنر مجله گفتنی همراه باشید.

حتمن ببینید: یانگوم تکون نخورده!

بیوگرافی افرا ساراچ اوغلو

افرا ساراچ اوغلو متولد سال ۱۹۹۷ در استانبول و فارغ التحصیل دانشگاه آنادولوی ترکیه است. بازیگری را در سال ۲۰۱۵ زمانی که ۱۸ سال داشت با فیلم «زیباترین» (En Guzeli) آغاز کرد.

افرا ساراچ اوغلو متولد سال ۱۹۹۷ در استانبول و فارغ التحصیل دانشگاه آنادولوی ترکیه است. بازیگری را در سال ۲۰۱۵ زمانی که ۱۸ سال داشت با فیلم «زیباترین» (En Guzeli) آغاز کرد. پس از حضور در چند فیلم و سریال دیگر، نخستین نقش اصلی خود را با سریال «معلم» (Ogretmen) تجربه کرد.

افرا ساراچ اوغلو که در سریال های فضیلت خانم و دخترانش و معلم نقش آفرینی کرده و به شهرت رسیده به جز بازیگری در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد و به تازگی در سریال چشم چران عمارت در نقش سیران بازی کرده است. بازیگر و مدل زیبای ترکیه ای به تازگی در سریال چشم چران عمارت در نقش سیران دوباره چهره شد و با مرت رمضان دمیر پارتنر جذابی شده اند.

 افرا ساراچ اوعلو در کنار مرت یازیجی اوعلو نامزد سابقش:

او از سال ۲۰۱۸ و با بازی در فیلم «Good Game: The Beginning» با مرت یازیجی اغلو آشنا شد و رابطه‌ ی عاشقانه‌ی خود را با او آغاز کرد که به تازگی رابطه عاشقانه افرا و مرت مورد توجه طرفدارن قرار گرفته و به نظر می رسد نامزدی قبل به پایان راه خود رسیده باشد.

رابطه عاشقانه افرا و مرت2: افرا ساراچ اوعلو در کنار مرت یازیجی اوعلو نامزد سابقش

بازیگر سریال چشم چران عمارت

افرا ساراچ اوغلو در سال ۲۰۲۲ در سریال چشم چران عمارت(Yali Çapkini) در نقش سیران بازی کرد. سیران دختر کوچک کاظم و اسمه است. او به اندازه خواهر بزرگش زیبا و تحصیل‌کرده است. دختری مهربان و دوست‌ داشتنی که می‌خواهد درس بخواند و روی پای خود بایستد؛ اما ورود فریت مسیر زندگی او را کاملا تغییر می‌ دهد اگرچه او هیچ وقت از تصمیم خود برای ساختن زندگی‌اش بر نمی‌ گردد.

هالیس آقا، بزرگ خاندان کورهان، صاحب یک شرکت بزرگ جواهرسازی است که با دسترنج خود آن را تأسیس کرده است. او مردی مستبد است که دوست دارد همیشه خودش حرف آخر را در خانواده اش بزند. گرچه به دلیل مشکلات جسمانی کسب و کار خانوادگی شان را به پسرش اورهان می سپارد، اما کماکان تصمیمات مهمی اتخاذ می کند.

شاید برایتان جالب باشد:

مراسم نامزدی ادا اجه بازیگر نقش ییلدیز+ عکس شوهرش

کیم کارداشیان و وکالت: چه کسی حاضر است او را به عنوان وکیل قبول کند؟

کیانو ریوز مرد تنهای هالیوود در کنار نامزدش! جان ویک برای اولین بار به همراه یک زن روی فرش قرمز

لاک زدن ناخن کریستیانو رونالدو همه را شوکه کرده! دلیل این کار چیست؟

صلاح‌الدین پاشالی عشق غمزه در سریال عمر و عکس همسر واقعی اش، آیا بهم میان؟

مایلی سایرس و آهنگ جنجالی در مورد خیانت!

مرت رمضان دمیر، پسر چشم چران ترکیه که خانواده اش شلوغ پلوغه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا