;
سرگرمی

زن که به بادام زمینی آلرژی داشت مجبور به خرید تمام بادام زمینی های داخل هواپیما شد؟

خرید تمام بادام زمینی های داخل هواپیما: زنی که به بادام زمینی آلرژی داشت حالا در شکایتی علیه شرکت هواپیمایی مدعی شده که چاره دیگری جز خرید تمام بسته های بادام زمینی موجود در هواپیما نداشته است تا از ارائه آن به سایر مسافران توسط مهمانداران جلوگیری کند تا جانش به خطر نیفتد.

لیا ویلیامز در حین پرواز یورووینگز از لندن به دوسلدورف آلمان متوجه خدمه هواپیما شد که برای سرو تنقلات به مسافران آماده می شدند. به دلیل آلرژی شدید به بادام زمینی، او احساس کرد که لازم است مهمانداران هواپیما را مطلع کند تا آنها بتوانند سایر مسافران را مطلع کنند و از سرو بادام زمینی در طول پرواز خودداری کنند. با این حال، او ادعا می‌کند که مهمانداران نسبت به مسائل سلامتی او همدلی چندانی نشان ندادند، و او چاره‌ای جز خرید همه بسته‌های بادام‌زمینی موجود برای جلوگیری از ارائه آن‌ها به دیگران باقی نمی‌گذارد. او در نهایت 144 پوند (184 دلار) را برای خرید 48 بسته بادام زمینی، تقریباً سه برابر قیمت بلیط هواپیمایش، خرج کرد و اکنون به دنبال بازپرداخت این مبلغ است.

خرید تمام بادام زمینی های داخل هواپیما-بادام زمینی خام

گفتگوی زن بریتانیایی با رسانه ها در مورد خرید تمام بادام زمینی های داخل هواپیما

ویلیامز اخیراً به خبرنگاران بریتانیایی گفت: “مدیران با بی‌پروایی به من نگاه کردند، انگار دیوانه‌ام و گفتند، “اما بسته های بادام زمینی زیادی وجود دارد، ما باید همه آنها را بشماریم.” گفتم: “لطفاً آنها را بشمار، و من هزینه همه آنها را پرداخت میکنم، زیرا شما برای من چاره ای نگذاشتین.” یورووینگز باید شرمنده باشد که چگونه با این وضعیت کنار آمد و چه احساسی در آن لحظه به من داده است.

این زن 27 ساله به مجله Insider گفت: «بدترین چیز این بود که آنها واقعاً از من پرسیدند که آیا می‌خواهم بادام زمینی را ببرم یا نه، و من گفتم واضح است که نه. او افزود که خدمه بسته های بادام زمینی را در یک کیسه پلاستیکی قرار دادند.

لیا ویلیامز اظهار داشت که خدمه با استناد به سیاست شرکت، درخواست او برای اعلام به سایر مسافران مبنی بر عدم خرید یا مصرف آجیل در هواپیما را رد کرد زیرا ممکن است باعث شوک آنافیلاکسی شود. با این حال، سخنگوی یورووینگز مدعی شد که خدمه به مسافرانی که در نزدیکی خانم ویلیامز نشسته بودند، پیشنهاد دادند وضعیت او را مطلع کنند.

خرید تمام بادام زمینی های داخل هواپیما-داخل هواپیما

واکنش شرکت هواپیمایی در مورد خرید تمام بادام زمینی های داخل هواپیما

یکی از سخنگویان یورووینگز گفت: «ما بسیار متاسفیم که پرواز با ما آنطور که برنامه ریزی شده بود بدون مشکل انجام نشد و از هر گونه ناراحتی که برای لیا ویلیامز ایجاد شده متأسفیم. اما باید بدانید: لیا ویلیامز مجبور به خرید همه بسته‌های بادام‌زمینی داخل هواپیما نبود – برعکس، مهماندار ما سعی کرد با اطلاع دادن به همه مسافرانی که در اطراف او نشسته بودند در مورد آلرژی لیا، راه‌حلی جایگزین به او ارائه دهد. او ابتدا موافقت کرد، اما سپس تصمیم گرفت همه بسته ها را بخرد.

یورووینگز ادعا می کند که آنها نمی توانند تضمین کنند که هواپیما فاقد مواد غذایی مانند بادام زمینی، که ممکن است باعث واکنش آلرژی شود،باشد، زیرا مسافران مجاز هستند غذای خود را به داخل هواپیما بیاورند. علاوه بر این، با وجود تمیز کردن منظم، این شرکت نمی تواند از تجمع آثار بادام زمینی/آجیل جلوگیری کند. آنها تاکید می کنند مسافرانی که به آجیل حساسیت دارند باید هر گونه داروی لازم را در چمدان دستی خود حمل کنند. هنوز مشخص نیست که آیا یورووینگز قصد دارد هزینه 48 بسته بادام زمینی را به لیا ویلیامز بازپرداخت کند یا نه، اما چنین چیزی بعید به نظر می رسد.

این حادثه بحث های آنلاین داغی را به راه انداخته است، هم در مورد اینکه چه کسی مقصر است و اینکه آیا لی ویلیامز نگرانی های واقعی داشت یا خیر. بر اساس یک مطالعه علمی توسط آکادمی آلرژی، آسم و ایمونولوژی آمریکا، گرد و غبار بادام زمینی در هوا منتقل نمی شود و تماس با آن حداکثر ممکن است باعث تحریک موضعی خفیف شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا