;
سرگرمی

خط کشی های مبتکرانه جاده ای در فرانسه با موفقیت سرعت رانندگان را کاهش داد.

 خط کشی های مبتکرانه جاده ای: شهر کوچکی در غرب فرانسه به دلیل رویکرد منحصر به فرد خود برای کاهش سرعت رانندگان در یک تقاطع شلوغ معروف شده است. بائونه شهری کوچک، واقع در نزدیکی آنجر، تقریباً 1700 نفر جمعیت دارد اما به دلیل موقعیتش در تقاطع دو جاده دپارتمان D74 و D82 با ترافیک سنگین روبرو است.

با وجود علائم محدودیت سرعت 30 کیلومتر در ساعت، برخی از حدود 2300 وسیله نقلیه که هر روز از بائونه عبور می کنند از سرعت 100 کیلومتر در ساعت فراتر می روند.

خط کشی های مبتکرانه جاده ای

برای رسیدگی به این موضوع، مقامات محلی ایده استفاده از  خط کشی های مبتکرانه جاده ای،که شامل خطوط پیوسته روی هم می باشد را اجرایی کرده اند و با کمال تعجب، این استراتژی مؤثر واقع شده است.

تصاویری از خط کشی های گیج کننده جاده در تقاطع شلوغ بائونه در ماه گذشته به طور گسترده در رسانه های اجتماعی فرانسه پخش شد و بسیاری از مردم را متحیر کرد.

برخی به این تناقض اشاره کردند که یک خط سفید پیوسته معمولاً غیرقابل عبور است، بنابراین همپوشانی آنها در کل مربع بی معنی به نظر می رسد. دیگران این سوال را مطرح کردند که چرا مقامات محلی روش‌های مرسوم‌تری مانند دوربرگردان یا چراغ‌های راهنمایی را برای کاهش سرعت خودرو انتخاب نکرده‌اند.

خط کشی های مبتکرانه جاده ای شهر بائونه

Grégoire Jauneault، معاون شهردار Loire-Authion و مسئول توسعه محلی، تأیید کرد که خط کشی های عمدی گیج کننده جاده بلافاصله منجر به کاهش قابل توجه سرعت رانندگان شد.

با این حال، برخی از اعضای جامعه محلی بر این باورند که این نتیجه فقط موقتی است و هنگامی که رانندگان به این خط کشی ها عادت کنند،دوباره وضع به روال سابق برمیگردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 16 =

دکمه بازگشت به بالا