;
سرگرمی

سوارز برای هم تیمی شدن با مسی در اینتر میامی قراردادش را نهایی کرد

دیدار مجدد سوارز با مسی در اینترمیامی: لوئیس سوارز در نهایت قرار است با لیونل مسی در اینتر میامی هم تیمی شود، زیرا این بازیکن اروگوئه ای در حال نزدیک شدن به توافق یک ساله با این باشگاه آمریکایی است.

به گزارش میامی هرالد، این مهاجم کهنه کار در حال نهایی کردن توافق با تیم ایالت فلوریدا است . سوارز هنوز قراردادی با اینترمیامی امضا نکرده است، اما به احتمال زیاد پس از ترک گرمیو در پایان فصل برزیل، دست به کار خواهد شد.

حتمن ببینید: شخصیت شناسی آهنگ؛ غمگین گوش میدی یا شاد؟ نتیجه جالبه!

سوارز از زمان پیوستن مسی به اینترمیامی در ماه ژوئیه با پیوستن به اینترمیامی مورد توجه قرار گرفته است. او موافقت کرد که قرارداد خود را با گرمیو کوتاه مدت امضا کند تا بتواند با هم تیمی های سابقش در بارسلونا، مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا دوباره هم تیمی شود.

چالش جدید: اگه شکلات رو بین میوه ها پیدا کردی برای چشمات اسفند دود کن!

دیدار مجدد سوارز با مسی در اینترمیامی

سوارز با Targeted Allocation Money (TAM) قرارداد امضا خواهد کرد تا اینتر میامی بتواند پرداخت حقوق خود را به اندازه کافی پایین نگه دارد تا او را به عنوان بازیکن تعیین شده جذب نکند . تیم‌های MLS مجاز به ثبت نام سه بازیکن تعیین‌شده هستند که مجاز به دریافت بیش از حداکثر مبلغ لیگ هستند.

جالبه: داستان زن های ملا و حاضرجوابی او به سوگلی هایش!

این بازیکن 36 ساله با اینتر میامی قرارداد خواهد بست و انتقال خود را به این تیم در فلوریدا تکمیل خواهد کرد. او و هم تیمی های جدیدش به زودی تمرینات خود را برای فصل MLS 2024 را آغاز خواهند کرد که انتظار می رود از اوایل فوریه آغاز شود.

خیلی جالبه: اگر نکته سنج و تیزبینید،دکتر واقعی را به راحتی میتونید شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا