;
سرگرمی

تست هوش کد ریاضی: ضریب هوشی خود را تست کنید و در کمتر از 60 ثانیه کد را بشکنید!

تست هوش کد ریاضی:  IQ خود را تست کنید و در کمتر از 60 ثانیه کد را بشکنید!
به پازل روز خوش آمدید! آیا اماده چالش هستید؟ امروز، ما منطق و مهارت های تفکر شما را با یک کار سرگرم کننده مبتنی بر تصویر آزمایش می کنیم.

این چالش به شما نیاز دارد که کد را بشکنید ! تصویری به شما ارائه شده است که دارای 5 ترکیب نادرست است، اما هر کدام از آنها یک سرنخ به شما می دهد. وظیفه شما این است که با تجزیه و تحلیل تصویر و با استفاده از سرنخ های ارائه شده، کد 3 رقمی را پیدا کنید.

شاید جالب باشد: تست بینایی هندوانه متفاوت را بعید است که پیدا کنید مگر اینکه چشمانی به تیزی عقاب داشته باشید!

تست‌های منطق و تفکر به طور فزاینده‌ای در شبکه‌های اجتماعی محبوب شده‌اند و آنها راهی عالی برای کشش مغز و حفظ تناسب آن هستند. آنها همچنین به شما این امکان را می دهند که مهارت های حل مسئله خود را آزمایش کنید و می توانند بسیار مفید باشند. بنابراین، اگر برای این کار آماده هستید، بیایید شروع کنیم و ببینیم آیا می‌توانید کد را بشکنید یا خیر!

شاید جالب باشد: حکایت دباغ در بازار عطر فروشان: دباغی که از بوی مشک بیهوش شد!

تصویر تست هوش کد ریاضی:

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی اشتباه عجیب تصویر؛ اگه ادعات میشه خیلی تیزبینی، خطای تصویر رو تو 8 ثانیه پیدا کن!

تست هوش کد ریاضی

قوانینی که باید برای حل تست هوش کد ریاضی رعایت کنید:

برای بدست آوردن کد 3 رقمی صحیح، توجه و تمرکز بسیار ضروری است. نقاط رنگی که بعد از هر ترکیب از 3 عدد قرار می گیرند، سرنخ هایی را ارائه می دهند که باید در نظر گرفته شوند. نقطه سیاه نشان می دهد که یکی از اعداد موجود نیست، نقطه زرد نشان می دهد که یکی از اعداد وجود دارد اما در کادر سمت راست نیست و نقطه سبز نشان می دهد که یکی از اعداد در موقعیت صحیح قرار دارد.

شاید جالب باشد: بهترین ویژگی شما در اجتماع چیست؟ نوع فنجان چایی که انتخاب می کنید این را نشان می دهد

این چالش همانطور که توسط نوار لغزنده دشواری در تصویر نشان داده شده است، به عنوان دشوار رتبه بندی شده است. بنابراین، نیاز به بررسی دقیق و تمرکز دارد.

آگاه باش! نقاط رنگی مرتب نیستند، بنابراین شما فقط 60 ثانیه فرصت دارید تا کد را پیدا کنید یا چالش را کامل کنید. هیچ وقت را تلف نکنید و شروع به جستجوی کد کنید!

شاید جالب باشد: ستاره های دیزنی در جهان امروز اگر بودند چه رنج هایی می کشیدند؟!

پاسخ تست هوش کد ریاضی در پایین صفحه:

شاید جالب باشد: تست شخصیت جواهر و سلیقه شما تعیین می کند چقدر آدم خودنمایی هستید!

.

.

.

.

همچنین ببینید: تست هوش تصویری عامل مرگ مادر بینوا کیه؟ اگر بفهمی تو رده آدمای تیز و بز جا می گیری!

.

.

.

.

شاید جالب باشد: یکی از کارت ها را انتخاب کنید تا بفهمید عشق تان چگونه از راه می رسد؟؟

پاسخ تست هوش کد ریاضی:

کد سه رقمی 314 می باشد. آیا توانستید پاسخ تست هوش کد ریاضی را بفهمید؟

پاسخ تست هوش کد ریاضی

آموزش ذهن منطقی برای حل معمای روز ضروری است. این به توسعه مهارت های حل مسئله، تقویت توانایی های تصمیم گیری و بهبود عملکردهای شناختی کمک می کند. هر چه بیشتر تمرین کنید و در فعالیت هایی شرکت کنید که نیاز به تفکر تحلیلی دارند، در حل پازل بهتر می شوید.

 

از دست ندهید: آزمون شناسایی تفاوت تصویری پیرمرد 3 تفاوت اصلی دارد که پیدا کردنش چشمان تیزی نیاز دارد

شرکت منظم در چنین فعالیت هایی همچنین به تقویت حافظه و افزایش خلاقیت کمک می کند. علاوه بر این، به شما کمک می کند تا برای موقعیت های مختلف زندگی آمادگی بیشتری داشته باشید و به شما امکان می دهد به طور منطقی در مورد آنها فکر کنید. بنابراین، آموزش ذهن منطقی شما کلید پیدا کردن کد مناسب در پازل روز است.

شاید جالب باشد: بازی ریاضی میوه ها را حل کنید، قابل توجه باهوشا فقط 10 ثانیه فرصت دارید!

معماها، تست هوش و پازل های سرگرمی

طرفداران زیادی دارد و روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود. با توجه به با زار عرضه و تقاضایی که بازی های فکری دارند پرسشی ذهن مخاطبان را به خود مشغول می کند. آیا این معماها و بازی های فکری موجب افزایش فعالیت مغز می شوند؟

به عنوان مثال، برخی مطالعات نشان داده اند که بازی های فکری باعث بهبود “عملکردهای اجرایی، حافظه کار و سرعت پردازش” در کودکان و جوانان می شود، در حالی که برخی دیگر مزایای چنین بازی هایی را برای حفظ سلامت شناختی در افراد سالخورده تحسین می کنند.

شاید جالب باشد: اگر باهوش هستید و ریاضیتون خوبه ارزش عددی هر گوسفند، پنگوئن و جوجه چقدر است؟

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. ممکن است شامدانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است

پیشنهاد شود: شناسایی گوسفند متفاوت،می توانید گوسفندی را که با بقیه فرق دارد شناسایی کنید؟

در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.ل تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

مطالبی که دیگران دوست داشتند:

آزمون شناسایی روباه دم نارنجی: اگر نابغه هستید روباه دم نارنجی را در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنید!

آزمون شناسایی خدمتکار حواس پرت: کدام خدمتکار باعث آتش سوزی درمنزل شده است؟

آزمون شناسایی عروس و داماد متفاوت میزان قدرت بینایی شما را نشان خواهد داد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یازده =

دکمه بازگشت به بالا