;
تازه ها

پرستاری در آمریکا با جایگزینی قطره های استریل با آب لوله کشی باعث مرگ 10 نفر شد

رسوایی پزشکی در بیمارستانی در آمریکا: رسوایی تکان دهنده پزشکی به تازگی در اورگان آمریکا به وقوع پیوسته است. گفته می شود یک پرستار محلول قطره ای داخل وریدی را با آب لوله کشی استریل نشده جایگزین کرده که منجر به مرگ حداقل 10 بیمار شد. به بیمارستان و بخش های مربوطه محل وقوع این حادثه اطلاع داده شده و تحقیقات در حال بررسی است.

مرکز پزشکی منطقه‌ای Asante Logue در اوایل دسامبر به پلیس گزارش داد که یک کارمند سابق مظنون به سرقت داروها از جمله جایگزینی محلول‌های فنتانیل داخل وریدی است. فنتانیل یک ضد درد اپیوئیدی است که در صورت مصرف بیش از حد می تواند منجر به مصرف بیش از حد مرگ شود و یکی از مشکلات عمده مواد مخدر در ایالات متحده است.

به گزارش نیویورک پست، برخی منابع فاش کردند که این پرستار به بیماران آب لوله کشی غیراستریل نشده تزریق می کرد تا سوء استفاده خود از مسکن های بیمارستانی را بپوشاند. این پرونده در پاییز سال 2022 آغاز شد و گمان می رود که تاکنون حداقل 10 مورد مرگ را به دنبال داشته باشد.

رسوایی پزشکی در بیمارستانی در آمریکا

Rogue Valley Times اشاره کرد که به خانواده دو بیمار اطلاع داده شده که بیماران جان خود را از دست داده اند زیرا مسکن آنها با آب لوله کشی استریل نشده جایگزین شده است.

پلیس به همه بیماران مبتلا اطلاع داده است، اما از اعلام تعداد دقیق افرادی که فوت کرده اند یا آسیب دیده اند، خودداری کرده است. مسوولین بیمارستان گفتند که از این حادثه بسیار متأسف هستیم و هنگامی که متوجه این موضوع شدیم این مشکل به مجریان قانون اطلاع داده شده است و از نزدیک با پلیس همکاری می کند.

سازمان بهداشت اورگان در 3 ژانویه تایید کرد که مقامات در حال بررسی گزارش های مرتبط با عفونت و مرگ و میر هستند. معلوم نیست کسی دستگیر شده است یا نه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 19 =

دکمه بازگشت به بالا