;
سرگرمی

عجیب ترین رسم خرید شوهر: سوا کن جدا کن!

عجیب ترین رسم خرید شوهر: تصور کنید به عنوان دختری مجرد و آماده برای ازدواج خودتان حق انتخاب همسر آینده تان را دارید و میتوانید از میان مردان جوان و تحصیل کرده و … یکی را انتخاب کنید..

شاید در دنیای مدرن امروزی خرید شوهر احمقانه به نظر برسد، اما زنان با همراهی خانواده‌های شان، گزینه های موجود در این بازار را خریدارانه بررسی کرده و مدارکی مثل شناسنامه و گواهی مدرسه را درخواست می کنند و اگر کسی را پیدا کردند که از او خوششان بیاید؛ در مورد جزئیات بحث می ‌کنند.

بیش از ۷۰۰ سال است که ایالت بیهار هند میزبان یک بازارِ داماد بوده است که در آن زنان و خانواده هایشان برای خرید شوهر به آن جا می آیند. چنانچه در بخش سرگرمی چمدون میخوانید، هر ساله، هزاران مرد زیر درختان پیپال در منطقه بازار محلی مادوبانی جمع می شوند و منتظر می مانند تا توسط عروس های آینده انتخاب شوند.

در این بازار ۹ روزه قیمت هر داماد بر اساس توانایی آنها از جمله مدارک تحصیلی و سابقه خانوادگی شان تعیین می شود.
حتما برای تان جالب خواهد بود اگر بدانید داماد های این بازار از مهندسان، پزشکان و کارمندان دولت هم هستند که بیشترین درخواست را دارند. اگر جوان هم باشند پرطرفدارتر هستند. از آن جایی که جهیزیه در هند به طور رسمی غیرقانونی است و یکی از اهداف اصلی بازار داماد حذف جهیزیه بوده است، هنوز هم جوانان مجرد واجد شرایط جهیزیه قابل توجهی از خانواده عروس مطالبه می کنند.

ظاهرا خود عروس ها در انتخاب داماد خیلی سخت نمی گیرند؛ اما این خانواده‌هایشان هستند که حرف آخر را می ‌زنند و در نهایت کسی را انتخاب می ‌کنند که از همه نظر خوب باشد.

با این که این نوع بازار به دلیل روی کار آمدن اپلیکیشن های دوست یابی آنلاین، مثل قبل محبوبیت ندارد اما هنوز هم هزاران مرد مجرد کیلومتر ها راه را طی می کنند به این امید که انتخاب شوند.

نظر شما چیست؟

آیا شما در جای دیگری چنین رسم عجیبی را شنیده اید؟

این مطالب هم جالب هستند:

سریال کره ای جدید وکیل چوسان را اگر به ژانر عاشقانه ی تاریخی علاقه دارید از دست ندهید!

معما: شما وارد باغی می شوید که 34 نفر در آن حضور دارند،شما 30 نفر را می کشید،حالا چند نفر در باغ باقی مانده اند؟

تست شخصیت اعتقاد به عشق: اولین چیزی که می بینید نشان می دهد که آیا به عشق اعتقاد دارید یا خیر. در کمتر از 2 دقیقه آن را کشف کنید

آزمون هوش شناخت مرد سابق؛ کدوم یکی از این خانما قبلا یک مرد بوده است؟میتوونی در 7 ثانیه بگی؟

تفاوت تصویری بستنی ها؛ میتونی در 8 ثانیه سه تفاوت اصلی را در تصویر بستنی ها پیدا کنی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا