;
سرگرمی

سوال هوش زن باردار: کدام زن باردار است؟

سوال هوش زن باردار: در آزمون هوش سرگرمی امروز از شما می خواهیم که با دقت به تصویر نگاه کنید و به ما بگویید که کدام زن واقعا باردار است؟ چرا؟

چرا این نوع معماها اهمیت دارند؟ سوالات هوش تصویری که ما هر روزه به اشتراک می گذاریم در فیسبوک و یوتیوب طرفداران زیادی دارد. بعضی از آن ها ساده ارزیابی می شوند، در حالی که بعضی دیگر دشوارتر و عجیب تر هستند.

 

تا می توانید تمام حواس خود را در این لحظه متوجه این سوال هوش زن باردار کنید. تمام علائم و شواهد موجود در عکس را از نظرتان دور نکنید. این تست قرار است حسابی شما را غافلگیر کند. بنابراین تا می توانید از تمام قوای ذهنی خود استفاده کنید.

 

حتما ببین: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

سوال هوش زن باردار- کدام زن باردار است؟

آیا هنوز دارید به سوال هوش زن باردار فکر می کنید؟ ما به شما توصیه می کنیم که تمام حواس خود را در این لحظه متوجه این تست هوش نمایید. اگر می خواهید ذهنی فعال داشته باشید آزمون سرگرمی امروز گفتنی را از دست ندهید. و اگر ناامید شدید نگران نباشید ما جواب را در پایین صفحه برای شما قرار داده ایم.

.

.

.

.

.

نتیجه سوال هوش زن باردار: 

سوال هوش زن باردار-نتجه تست

پاسخ سوال هوش زن باردار:

شاید برایتان سوال پیش آمده که چرا زنی که لباس آبی پوشیده جواب سوال هوش زن باردار است. باید در این ارتباط به شما بگوییم که همیشه در پاسخ به تست های هوش نشانه ها حرف اول را می زنند.

زن با لباس سبز نمی تواند باردار باشد هر چند که در ابتدا این طور به نظر می رسد. زیرا او فقط برای بازی و شیطنت با فرزندش یکی از بادکنک های پسرش را در زیر لباس خود پنهان کرده اما نخ بادکنک به وضوح از انتهای لباسش به بیرون آویزان شده است.

آیا توانستید درست حدس بزنید؟

این آزمون های هوش مانند سوال هوش زن باردار می‌توانند علاوه بر محتوای سرگرمی عملکرد مغزی شما را نیز افزایش دهند. معمولا همه ما در طول روز در حال انجام کارهای تکراری هستیم و گاهی احساس می کنیم که مغز در یک حالت پیش فرض و ربات گونه به فعالیت می پردازد.

بنابراین همه ما بایستی با انجام یک سری تمرینات، نبوغ و قوه خلاقیت فکری خود را تحریک کنیم. این آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. باور کنید پشیمان نخواهید شد! به مرور به انجام تست های مختلف علاوه بر اوقات فرح بخش، مهارتتان در حل تست ها افزایش می یابد.

لینک های مرتبط:

حتمن اینم ببین!: اگه برق از سرت نمی پره بگو کدوم مسافر میلیاردی پول پارو می کنه؟!!

سوال هوش تصویری: کدام زن یک قاتل روانی است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا