;
سرگرمی

آزمون هوش: کدام زن ترسناک تر است؟

 زن ترسناک: در آزمون سرگرمی امروز یک سوال هوش جذاب آورده ایم. با دقت به تصویر زیر نگاه کنید. به نظر شما کدام زن از دیگری ترسناک تر است؟

چرا این نوع معماها اهمیت دارند؟ سوالات هوش تصویری که ما هر روزه به اشتراک می گذاریم در فیسبوک و یوتیوب طرفدارات زیادی دارد. بعضی از آن ها ساده ارزیابی می شوند، در حالی که بعضی دیگر دشوارتر و عجیب تر هستند.

 

امروز از شما می خواهیم که با علائم و نشانه های موجود در عکس حدس بزنید  زن ترسناک کدام یک است؟ باید برای جوابتان دلیل کافی داشته باشید! پس به خوبی به عکس نگاه کنید!

 

این خیلی عجیبه: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

وب سایت گفتنی در بخش سرگرمی، انواع مطالب جالب و تست شخصیت، هوش تصویری و  تست بینایی را نشر می دهد. همچنین مطالب جدید و دانستنی های عجیب ما را در بخش عجایب بخوانید.

 

تصویر آزمون هوش زن ترسناک

خیلی جالبه: تست هوش دکتر فیک را شناسایی کنید! کدوم مشکوک می زنه؟

 زن ترسناک-آزمون هوش: کدام زن ترسناک تر است؟

آیا هنوز دارید به آزمون هوش زن ترسناک فکر می کنید؟ ما به شما توصیه می کنیم که تمام حواس خود را در این لحظه متوجه این تست هوش نمایید. اگر می خواهید ذهنی فعال داشته باشید آزمون سرگرمی امروز گفتنی را از دست ندهید. و اگر ناامید شدید نگران نباشید ما جواب را در پایین صفحه برای شما قرار داده ایم.

.

.

.

.

.

.

این تست رو از دست نده: روباه پنهان شده در تصویر را فقط در 7 ثانیه پیدا کنید!

پاسخ را می توانید در پایین صفحه ببینید!

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش زن ترسناک

 زن ترسناک-پاسخ آزمون هوش زن ترسناک

پاسخ آزمون هوش زن ترسناک

اگر خوب به تصوی نگاه کنید متوجه می شوید که هر دو زن ترسناک هستند. زن با لباس صورتی اسلحه خود را در زیر حوله زرد قایم کرده است. اما زن با لباس سفید در صندوقچه خود یک دست بریده همراه دارد. پس به مراتب زن سمت چپی خطرناک تر است.

این تست هم خیلی جالبه: سوال هوش اتاق با ارزش چطور حل می شود؟

مغز پیچیده ترین اندام انسان است. نه تنها مسئول مدیریت عملکردهای اساسی زندگی مانند تنفس، حرکت و کار اعضای بدن است، بلکه قادر به فرآیندهای پیچیده تفکر، حافظه و کنترل رفتار و احساسات است. با وجود اهمیت آن، ما اغلب حتی از قدرت واقعی آن آگاه نیستیم. به همین دلیل است که ما هر روز با به اشتراک گذاری بازی فکری اهمیت تقویت آن را برای شما یادآور می شویم.

مهارت های خاصی وجود دارد که به چیزی بیش از آموزش و عادت نیاز ندارد، مغز شما را شرطی می کند و آن را در معرض آزمایش قرار می دهد و محدودیت های خود را فراتر می برد. دقیقاً به همین دلیل است که بهترین زمان برای یادگیری مهارت‌ها در دوران کودکی است، زیرا وقتی کودک هستیم، مرز محدودیت‌های مشخص را نمی‌بینیم. بدون ترس از اشتباه کردن، تلاش کردن سرگرم کننده تر است.

تست ها شکل جالبی از یک پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. بازی‌های فکری شما را وادار می‌کند خارج از چارچوب فکر کنید و از تمام پتانسیل‌های ذهن خود استفاده کنید.

تست هوش، معمای تصویری و تست های زیادی هستند که مجله گفتنی آن ها را با شما به اشتراک می گذارد و می توانید با دیدن تمامی آن ها در بخش سرگرمی، اوقات فراغت خود را پر کنید.

لینک های مرتبط:

به داماد کمک کنید! کدام عروس روح نیست؟

یک اشتباه در معمای تصویری حمام وجود دارد، می توانی پیدایش کنی؟!

سوال هوش ازدواج امن: کدام زن بهتر است با خون آشام ازدواج کند؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا