;
سرگرمی

سوال هوش دختر پولدار: کدامشان ثروتمند است؟

سوال هوش دختر پولدار: بخش سرگرمی گفتنی یک هوش تصویری را ارائه می دهد که در فضای مجازی منتشر شده است.

سوال هوش دختر پولدار: کدامشان ثروتمند است؟

 

در سرگرمی امروز زمان را مدیریت کنید. اگر در حل معماهای تصویری خبره هستید عجله کنید و این فرصت را از دست ندهید!

 

حتما ببین: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

.

.

.

.

.

.

جواب سوال هوش دختر پولدار

اگر دقت کنید زن سمت چپ در حال خریداری لباس فیک برند پرادا است. اما زن سمت راست پرادای واقعی پوشیده است.

جواب سوال هوش دختر پولدار

وب سایت گفتنی هرروزه انواع تست ها و سوالات هوش را در بخش سرگرمی ارائه می دهد:

چرا سوالات هوش تصویری مهم هستند؟

سوال هوش دختر پولدار: چرا این نوع معماها اهمیت دارند؟ سوالات هوش تصویری که ما هر روزه به اشتراک می گذاریم در فیسبوک و یوتیوب طرفدارات زیادی دارد. بعضی از آن ها ساده ارزیابی می شوند، در حالی که بعضی دیگر دشوارتر و عجیب تر هستند.

مغز پیچیده ترین اندام انسان است. نه تنها مسئول مدیریت عملکردهای اساسی زندگی مانند تنفس، حرکت و کار اعضای بدن است، بلکه قادر به فرآیندهای پیچیده تفکر، حافظه و کنترل رفتار و احساسات است. با وجود اهمیت آن، ما اغلب حتی از قدرت واقعی آن آگاه نیستیم. به همین دلیل است که ما هر روز با به اشتراک گذاری بازی فکری اهمیت تقویت آن را برای شما یادآور می شویم.

مهارت های خاصی وجود دارد که به چیزی بیش از آموزش و عادت نیاز ندارد، مغز شما را شرطی می کند و آن را در معرض آزمایش قرار می دهد و محدودیت های خود را فراتر می برد. دقیقاً به همین دلیل است که بهترین زمان برای یادگیری مهارت‌ها در دوران کودکی است، زیرا وقتی کودک هستیم، مرز محدودیت‌های مشخص را نمی‌بینیم. بدون ترس از اشتباه کردن، تلاش کردن سرگرم کننده تر است.

جالبه حتما ببینید:

هوش هیجانی: چطور رابطه ای عاشقانه و پایدار داشته باشیم؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. جوابتون درسته اما تحلیل ناقصه اگر دقت کنید تصویر سمت چپ لباس برند رو به خشک شویی داده در حالی که سمت راست خودش نه یک لباس بلکه دو یا چند لباس با همون برند رو با ماشین شسته و داره اویزون میکنه و یعنی انقدر ثروت مند هست که لباس های گرون قیمت که خانم تصویر سمت چپ برای حفظ سلاممت لباس کمتر میپوشه و در مراسم خاصی استفاده میکنه و برای شست و شو به خشک شویی میده رو با ماشین میشوره و ممکنه حتی تو خونه بپوشه و بخاطر استفاده به کرات با ماشین میشوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا