;
سرگرمی

سوال هوش مادربزرگ قلابی که خطرناک و فریبکار است:می توانید تشخیصش دهید؟!

سوال هوش مادربزرگ قلابی:آیا می توانید تشخیص دهید که کدام مادربزرگ در این تصویر قلابی است؟ این آزمون سرگرمی ذهن شما را به چالش خواهد کشید، پس حسابی دقت کنید و این تست هوش تصویری را دست کم نگیرید.

تا می توانید تمام حواس خود را در این لحظه متوجه این سوال هوش مادربزرگ قلابی کنید. تمام علائم و شواهد موجود در عکس را از نظرتان دور نکنید. این تست قرار است حسابی شما را غافلگیر کند. بنابراین تا می توانید از تمام قوای ذهنی خود استفاده کنید.

اینم ببین: آزمون هوش قاتل حرفه ای را پیدا کنید! کدامیک دارد دروغ می گوید؟!

در این سوال هوش مادربزرگ قلابی یکی از زنان مسن درون تصویری مادربزرگ حقیقی بچه نیست و در واقع یک فرد شیاد و کلک باز است! شما باید با ذکاوت خود بچه را از دست مادربزرگ تقلبی نجات دهید. آیا می توانید؟

سوال هوش مادربزرگ قلابی که خطرناک و فریبکار است:می توانید تشخیصش دهید؟!

 

بخوانید: تست هوش مادربزرگ قاتل: کارآگاه ها بگویید قاتل کیست؟!

سوال هوش مادربزرگ قلابی

آیا توانستید حدس بزنید؟ به خوبی دقت کنید. ساده اما پیچیده است و برای پاسخ به آن باید جزئی و ریزبین باشید!

این تست خیلی باحاله: آزمون شناخت پیرزن خطرناک: کدوم یکی خطرناکه؟ حالا چرا؟

.

.

.

.

.

اگر توانستید با دلیل جواب را حدس بزنید تبریک می گوییم، اگر نه پاسخ را در انتها ببینید

.

.

.

.

پاسخ سوال هوش مادربزرگ قلابی

ببینید: سوال هوش تصویری زامبی: چند زامبی اینجاست؟!

.

.

زن مسن سمت چپ دارای شنود در گوشش است و در واقع جاسوس است. بنابراین مادربزرگ سمت چپ تقلبی است

پاسخ سوال هوش مادربزرگ قلابی

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید. آیا موفق شدید جواب درست را بدهید؟ در این صورت به خود افتخار کنید!

نظر شما در مورد این مسابقه چیست؟

آیا انتظارات شما را برآورده کرد؟ خوب، اگر توانستید بیشتر در مورد خودتان و نحوه وجود یا تفکرتان بدانید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر فرو نرفت، نگران نباشید. علاوه بر این تست، انواع دیگری از ویروس ها بین چالش ها و چالش ها وجود دارد که مورد پسند شما خواهد بود. ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع چالش ها ادامه دهید. برای انجام این کار، فقط باید لینک زیر را دنبال کنید: بخش سرگرمی گفتنی، و تمام. منتظر چی هستی؟

تست بصری چیست؟

تست بصری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه.

آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، چالش های بصری یا پازل های منطقی شناخته می شوند. این تست ها در سطوح مختلف دسته بندی میشوند و البته آسان ترین آن ها هم گاهی به صورت زیرکانه حواس ما را فریب می دهند!

لینک های مرتبط:

معمای حدس اسم فیلم: اگر خودتو آدم زرنگی می دونی حلش کن!

چالش بصری بافندگان: حیوانی که در عکس مخفی است کجاست؟!

تست شخصیت دلسوزی: ببینید بیش از حد به فکر بقیه اید یا نه!

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. به نظرم اون شنو میتونست یه سمک باشه واینکه مادربزرگ سمت راستیه بیشتر به تقلبی میخوره دلیلش سفت گرفتن دست بچه هست )نکنه از دستش فرار کنه(وکفش پیر زن سمت چپی راحتیه کا اصولا پیرهای با عصا کفش راحتی میپوشن

    1. استدلال بسیار خوبی کردین و واقعا جالب بود ولی معمولا در این تست ها به دنبال دلایل آسان تری هستن که صرفا جهت افزایش دقت طراحی شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا