;
سرگرمی

تست شخصیت دلسوزی: ببینید بیش از حد به فکر بقیه اید یا نه!

تست شخصیت دلسوزی: اجازه ندهید کسی به شما بگوید که تمرکز روی خود خودخواهی است! در آزمون شرکت کنید و متوجه شوید که آیا بیش از حد به دیگران بها می دهید.

همدلی خصوصیتی است که باید بیشتر مورد تشویق قرار گیرد، بالاخره همه ما دوست داریم در مواقعی که به آن نیاز داریم از چنین کمک های انسانی و استقبال کننده ای دریافت کنیم، اما به نظر می رسد برخی افراد تمایل بیشتری به کمک به دیگران نسبت به خودشان دارند و خود را کاملا فدا می کنند و نادیده می گیرند.

 

کمک به دیگران مهم است، پشتیبان بودن در آشفتگی زندگی آن ها نیز، اما فراموش نکنید که شما هم به این مراقبت نیاز دارید! برخی از افراد، به ویژه زنان، احساس می کنند که مسائل آنها ارزش توجه ندارد و همیشه یک شانه دوستانه برای کسی هستند، اما نمی توانند یک کلمه دوستانه با خودشان صحبت کنند. با این تست روانشناسی در وب سایت گفتنی می توانید به میزان دلسوزی متعادل یا اغراق آمیزتان پی ببرید!

 

تست جالب دیگر: آزمون شناخت اشتباه: اگه تیزی بگو اشتباه چیه؟

مراقب باشید، ممکن است “همدلی اغراق آمیز” داشته باشید، این بدان معنا نیست که باید از کمک به کسانی که دوستشان دارید دست بردارید، بلکه بخشی از انرژی که برای آن می گذارید باید به شما نیز تبدیل شود.

مراقبت از خود می تواند دشوار باشد، اما بسیار ضروری است، و هنگامی که توجه کردن بسیار دشوار است، فکر کنید که دوست بسیار عزیز خود هستید: آیا اجازه می دهید که او این همه را از سر بگذراند و همیشه از خود غافل شود؟ البته نه، پس این کار را با خودتان نکنید!

در این تست شخصیت دلسوزی عنصری که همان اول توجه شما را به خود جلب کرده است، نشان می دهد که آیا بیش از حد به دیگران می دهید یا خیر. به تصویر زیر توجه کنید و نتایج را تجزیه و تحلیل کنید، آنها تغییر احتمالی در زندگی شما را راهنمایی خواهند کرد.

به یاد داشته باشید: مراقبت از شما خودخواهانه نیست!

تست شخصیت دلسوزی: اول چه دیدی؟ این نشان می دهد چقدر به فکری بقیه ای؟!!

بخوانید: دروغگوترین افراد متولد چه ماهی هستند؟

تست شخصیت دلسوزی

نتایج تست شخصیت دلسوزی

جالب است: کاخ سفید باغ وحش حیوانات شده است!

تست شخصیت دلسوزی-اگر دیدی مردی سوار بر اسب است

همیشه آماده کمک به دیگران هستید، اما هرگز برای خود در دسترس نیستید.

این آزمایش را برای افرادی مثل شما انجام دادیم. ما می دانیم که یکی از بزرگترین لذت های شما این است که بتوانید به مردم کمک کنید و در مواقع سخت کمی آسایش آنها را فراهم کنید، اما یک بار برای همیشه درک کنید که شما نیز به این مراقبت نیاز دارید. حتی سخاوت شما نسبت به دیگران ممکن است فقط راهی برای تخلیه زمان و توان شما باشد که دیگر زمانی برای شما باقی نماند.

تست شخصیت دلسوزی می گوید همدلی هم چیز خوبی است، از آن علیه خود استفاده نکنید! بد نیست به درون خود نگاه کنید و سعی کنید خود را حل کنید، و همچنین در صورت نیاز از متخصص کمک بگیرید.

شما به اندازه افرادی که با آنها تماس می گیرید، فردی ارزشمند هستید، بنابراین به حمایت اینجا و آنجا نیاز دارید. لطفا در اسرع وقت به خودتان و دیگران کمک کنید.

تست شخصیت دلسوزی-اگر صورت مردی را دیدی

تست شخصیت دلسوزی می گوید شما ممکن است نقطه مقابل فرد بالا باشید، اما نه به این معنا که به دیگران کمک نکنید، بلکه همیشه از آنچه برای بهبودی باید انجام دهید آگاه باشید.

از کمک به دیگران نمی ترسید، شما موجودی همدل هستید، اما می دانید که اگر ذهنتان خسته شود، نمی توانید به بهترین شکل از دیگران حمایت کنید، بنابراین همیشه سعی می کنید به محدودیت های خود احترام بگذارید و از اعتراف به نیاز به کمگ شرم ندارید. شما نیاز به کمک دارید، حتی اگر از کسی بخواهید.

این احتمال وجود دارد که شما مانند فرد بالا بیش از اندازه فداکار باشید، اما برخی ناامیدی از آدم ها باعث شده است که بیشتر به خودتان توجه کنید. متأسفانه، بیشتر مردم فقط پس از موقعیت‌های ناامیدکننده یاد می‌گیرند که خودشان را دوست داشته باشند و به خود احترام بگذارند، که در آن متوجه می‌شوند اگر محدودیت‌هایی تعیین می‌شد هیچ اتفاقی نمی‌افتاد.

وقتی می توانید کمک می کنید و در صورت لزوم کناره می گیرید. ادامه بده! و اگر کسی مانند توضیحات قبلی را می شناسید، سعی کنید به او کمک کنید!

لینک های مرتبط:

بازی فکری کریسمس: آیا می توانید این معمای ریاضی را حل کنید؟

تست بینایی گربه: تنها 1 درصد مردم دو گربه پنهان را پیدا می کنند!

هوش خود را آزمایش کنید، حدس بزنید کدام یک از فنجان ها واقعی است؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا