;
سرگرمی

سوال هوش: فکر می کنید بتوانید این چالش را حل کنید؟

سوال هوش مثلث: فکر می کنید بتوانید این چالش را حل کنید؟ تعداد کمی در اولین تلاش موفق می شوند!

بخش سرگرمی گفتنی یک تست هوش را ارائه می دهد که در فضای مجازی منتشر شده است. مهارت های ریاضی خود را بیازمایید و سعی کنید راه حلی برای این مشکل که بسیاری از افراد را به دردسر انداخته است بیابید.

 

این سوال هوش مثلث مهارت های ریاضی شما را آزمایش می کند. خیلی مراقب باشید. آزمون سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد.

 

این آزمون شامل یک سری مثلث است که هر یک در رأس خود و یکی در مرکز دارای مقادیر صحیح هستند. چالش این است که شما باید عددی را پیدا کنید که با یک ناشناخته نشان داده شود. به نظر شما چه عددی در تصویر بالا وجود ندارد؟

حتما ببین: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

تصویر سوال هوش مثلث

سوال هوش مثلث

سوال هوش مثلث: برای یافتن راه حل، انجام برخی عملیات ضروری خواهد بود. ابتدا باید ارقام خارجی را محاسبه کنید. به این ترتیب می توان به شماره داخلی رسید و این راه حل خواهد بود. جواب سوال هوش مثلث در انتهای صفحه گذاشته شده است.

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

برای دیدن پاسخ سوال هوش مثلث به پایین صفحه مراجعه کنید:

.

.

.

.

.

راه حل سوال هوش مثلث:

یک مثال به شما نشان می دهیم: در مثلث اول باید 5-2=3 را کم کنیم. این عددی که از تفریق به دست می آوریم باید در طرف دیگر در 2 ضرب شود که به ما 6 می دهد.

همین تمرین در مثلث آخر انجام می شود: 11-0 برابر با 11. این نتیجه را در 3 ضرب کنید: 11×3 برابر با 33 خواهد بود. این عدد پاسخ سوال هوش مثلث است.

تست های بیشتر:

تست هوش برای نوابغ: آخرین ساعت باید چند باشد؟

 چند تفاوت در دو عکس وجود دارد؟ نابغه ها سریع می فهمند!

معمای ریاضیدان ها: نبوغ مریم میرزاخانی رو برای حل این تست داری یا نه؟؟

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. جواب سوال ۳۳ اما توضیح شما کامل نیست و گیج کننده است. ابتدا باید دو تا عدد پایین مثلث را با هم جمع کنیم و در عدد بالای مثلث ضرب کنیم سپس عدد به دست آمده را نگه داشته دوباره عدد بالای مثلث را با عدد سمت پایین راست جمع کرده و در عدد پایین سمت چپ ضرب میکنیم در آخر حاصل عملیات اول را از عملیات دوم تفریق میکنیم تا عدد داخل مثلث بدست آید.

  2. سلام باید حاصل ضرب زاویه بالا و زاویه سمت راست رو بدست آوریم و بعد حاصل ضرب زاویه چپ و راست رو ازش کم کنیم۱۱×۳=۳۳-(۳×۰)=۳۳
    مثلث اول(۵×۲)_(۲×۲)=۶
    مثلث دوم(۷×۳)_(۳×۳)=۱۲
    مثلث سوم(۹×۳)_(۳×۱)=۲۴
    روشی که شما میگید بر مثلث سوم صدق نمیکنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا