;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی مارگو رابی: بازیگری که در مترو کار کرد و پدر خوبی نداشت

بیوگرافی مارگو رابی: وقتی مردم به یک زندگی عالی فکر می کنند، افراد مشهور اغلب به ذهنشان خطور می کند. آنها مرکز توجه هستند، استایل رویایی و متناسب دارند، یک حساب بانکی که به آنها اجازه می دهد در انواع تجملاتی که می خواهند غرق شوند

در این بخش از فرهنگ و هنر در مجله گفتنی به بیوگرافی این هنرمند و چگونگی شهرت او اشاره می کنیم. پس این مقاله را از دست ندهید!

خواندنی و عجیب: فیلم جذاب: با دیدن این فیلم ها باهوش تر می شوید!

بیوگرافی مارگو رابی

حتما ببینید: آشنایی عجیب زوج های هالیوودی که خیلی جالب هستند!

بیوگرافی مارگو رابی- مارگو رابی در نقش باربی

 مارگو الیز رابی در 2 ژوئیه 1990 در دالبی، کوئینزلند، استرالیا به دنیا آمد. در آن زمان، او تصور نمی کرد تبدیل به یکی از تأثیرگذارترین افراد در صنعت فیلم شود. او تنها با 32 سال سن، 2 بار نامزد جوایز اسکار شده است و استعداد او باعث شده تا با ستاره های بزرگ دنیای سرگرمی همکاری کند

با این حال، رسیدن به آنجا آسان نبود. مارگوت در مصاحبه‌ای گفت: «اگر چیزی را می‌خواهم، باید آن را محقق کنم» و او هم این کار را کرد. زمانی که او تنها 5 سال داشت، مادر و پدرش تصمیم به جدایی گرفتند و سرنوشت او تغییر شدیدی پیدا کرد.

همچنین بخوانید: ستاره هایی که زمانی زندگی سختی داشته و فقیر بوده اند

او سومین خواهر از چهار خواهر و برادر، دختر ساری کسلر، فیزیوتراپیست، و داگ رابی، یک کشاورز است. پس از رفتن داگ، ساری باید از فرزندانش مراقبت می کرد، بنابراین وضعیت مالی آنها خوب نبود. مارگوت که همیشه یک زن اهل عمل بوده، نمی‌توانست آرام بنشیند، بنابراین همزمان 3 شغل داشت: خدمتکار و پیشخدمت بود و در مترو کار می‌کرد.

مارگوت در مصاحبه ای به یاد آورد که چگونه پس از ارسال نامه ای به یک مجموعه تولید سریال(سریال استرالیایی Neighbors) در یک تست بازیگری شرکت کرد. اما این تنها چیزی نبود که او را دچار مشقت کرد: “من ماه ها آنجا بودم و تازه فهمیدم هیچ کس دیگری غیر از من شغل دیگری در کنار این کار ندارد.” در آن زمان، رابی در مترو کار می کرد. او می گوید: « من از بقیه همکارانم می پرسیدم شما تمام وقت بازیگری می‌کنید؟ این امکان پذیر است؟ خوب، من هم این کار را انجام خواهم داد!».

او در 20 سالگی به ایالات متحده نقل مکان کرد. تنها چند ماه پس از ورود به کشوری جدید در Pan Am بازی کرد. او می گوید:«همه می گفتند: “تو دیوانه ای که به آمریکا می روی!” تو هرگز موفق نخواهی شد! اما این اتفاق افتاد».

همچنین بخوانید: سرگذشت تلخ مو فرح قهرمان سابق المپیک: من قربانی قاچاق بوده ام!

شهرت مارگو رابی در فیلم گرگ وال استریت

بیوگرافی مارگو رابی_ مارگو رابی در فیلم گرگ وال استریت

اما شهرت او پس از انتخاب بازیگران برای بازی در نقش نائومی لاپاگلیا در گرگ وال استریت و سیلی زدن به لئوناردو دی کاپریو اتفاق افتاد. او موفق شد این نقش را بگیرد و این نقش او را در صنعت به مطرح کرد و به شهرت بین المللی رساند. به لطف آن، وام مسکن خانه مادرش را پرداخت کرد.

همچنین ببینید: نیک کانن: من می خواهم مادر سیزدهمین بچه ام تیلور سوئیفت باشد!!!

رابطه مارگو رابی و مادرش

مارگو رابی و مادرش

مادرش با غیبت پدر، الگوی او شد: «او ما را بزرگ کرد و همیشه کار می‌کرد. گاهی فکر می‌کنم دروغ می‌گوید، چون نمی‌دانم چطور می‌تواند این همه انرژی داشته باشد. من هنوز تعجب می کنم که مادرم چگونه ما را تحمل کرد. ما 4 بچه غیر قابل تحمل بودیم و همیشه در حال دعوا بودیم».

مارگوت اظهار داشت : «مادر من شیرین‌ترین فرد روی زمین است و اگر به او تبدیل می‌شدم، اصلاً ناراحت نمی‌شوم. در واقع، این یک افتخار خواهد بود.»

رابطه مارگو با پدرش

مارگو در سال 2014 با تام آکرلی آشنا شد و در یک مراسم خصوصی با او ازدواج کرد. سنت می گوید که پدر عروس باید در روز عروسی دخترش را همراهی کند. با این حال، مادر مارگوت این کار را به جای پدر انجام داد. از طرف دیگر، پدرش حتی به این مراسم دعوت نشد. این بازیگر قبلاً گفته بود که آنها به سختی در تماس هستند: “من در هیچ چیز شبیه او نیستم.”

همسر مارگو رابی

داگ رابی هزینه تحصیل مارگوت و خواهر و برادرش را برای رفتن به مدارس خصوصی پرداخت کرد، اما او دقیقاً یک پدر معمولی نبود. دو دختر او، مارگوت و آنیا، گفته اند که “نمی خواهند او را بشناسند”. با این حال، پسران او کامرون و لاچلان کمی بیشتر نسبت به پدر خود دلسوز هستند.

او در فیلم هایی مانند تمرکز، جوخه انتحار، افسانه تارزان، من، تونیا، مری ملکه اسکاتلند و روزی روزگاری در هالیوود بازی کرده است. در سال 2023، او را در نقش باربی در فیلم لایو اکشن عروسک معروف خواهید دید.

پس از دوران کودکی پر از مشکلات مالی – با وجود داشتن پدری ثروتمند، نامزد دو بار اسکار از کار در مترو به ثروت خالص 15 میلیون دلاری رسید.  در واقع، برای مارگوت چه به عنوان بازیگر و چه به عنوان تهیه کننده، دستاوردهای بسیار بیشتری در انتظار است.

لینک های مرتبط:

شخصیت های بازی تاج و تخت واقعاً باید چه شکلی می بودند؟

خلاصه فیلم ترغیب: اقتباسی نادرست از رمان کلاسیک جین آستن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

دکمه بازگشت به بالا