;
سرگرمی

اگه تست شناسایی ربات در میان جمع رو حل کنی خیلی نابغه ایی!

تست شناسایی ربات در میان جمع: شما می توانید با انجام مرتب بازی های فکری، مغز خود را فعال نگه دارید، آن را ورزش دهید و مانع از تنبلی آن شوید. این زمینه در مجله گفتنی بخش سرگرمی فراهم شده است.

اگر فکر می کنید که مهارت های شناختی شما همچون تیزبینی و تمرکز شما عالی است، با آزمون امروز همراه باشید. سوالات هوش تصویر و پاسخ به آنها نیازمند دقت و تمرکز عالی است. آزمون شناسایی ربات در میان جمع از جمله آزمون هایی است که می تواند به خوبی سلول های خاکستری مغز شما را به چالش بکشد.

ببینید: بازی جالب با چوب کبریت؛ با حرکت دادن یک چوب کبریت معادله را درست و تیزهوشی خودتان را ثابت کنید.

تست شناسایی ربات در میان جمع

شما با کمک تست شناسایی ربات در میان جمع،هوش و مهارتهای شناختی خود را محک بزنید. یک روز کاری سخت را فراموش کنید. چرا که حل آن سرگرم کننده و جالب اشت.

یک راهنمایی کوچک برای شما داریم. برای حل آزمون شناسایی ربات در میان جمع، شما باید به دنبال یک نشانه کوچک باشید. و در نهایت منطقی ترین و محتمل ترین پاسخ را ارائه دهید.

در تصویر تست شناسایی ربات در میان جمع شما با تصویر 5 فرد روبرو هستید. هر کدام بر روی نیمکت نشسته اند و مشغول کاری هستند. همه چیز عادی به نظر می رسد، اما یکی از افراد ، انسان عادی نیست و یک ربات است. به نظر شما کدام یک از افراد تصویر انسان نیست و یک ربات نیست؟

به تصویر آزمون شناسایی ربات در میان جمع نگاه کنید و این سوال معمایی را حل کنید. فقط یادتان باشد که برای سخت تر شدن معما زمان شما محدود است. شما فقط 7 ثانیه وقت دارید.

شاید خوشتان بیاید: آزمون هوش شناخت همسر مرد؛ به نظر شما کدوم زن همسر واقعی مرد می باشد؟

تست شناسایی ربات در میان جمع-1

جالبه: آزمون هوش شناخت صاحب سگ؛ آیا می توانید بگویید کدام زن دارای یک سگ می باشد؟

.

.

.

.

عجیب و خواندنی: عجیب ترین زن دنیا که در یک لحظه چهره اش از زیباترین به زشت ترین تبدیل شد!

.

.

.

.

شاید جالب باشه: تست شناسایی مأمور آتش نشان واقعی: آتش نشان غیرواقعی را شناسایی کنید!

پاسخ تست شناسایی ربات در میان جمع

برای پاسخ دادن به تست شناسایی ربات در میان جمع باید از تمام مهارت های شناختی خود بهره برداری کنید. اگر جواب را پیدا نکرده باشید، 5 ثانیه بیشتر به شما وقت داده می شود تا جزئیات تصویر را ببینید!

.

.

.

.

بله در تصویر کاملا مشخص است. ربات بین افراد حاضر در این تصویر، زنی است که بالای سرش آنتن دارد.

تست شناسایی ربات در میان جمع-2

تحقیقات نشان می دهد تست های هوش تصویری، به مرور توان مغزی را افزایش می دهند

دمانس( زوال عقل ) وجود یک اختلال کلی در سطح توانائی ذهنی افراد است که شامل : اختلال در حافظه ، صحبت کردن و فکر کردن است و این خود باعث اختلال در فعالیت های روزانه و اجتماعی افراد می شود . شایعترین فرم زوال عقل آلزایمر است .
معمولاً سن شروع بیماری بالای ۶۵ سال است هر چند که در ۴۰ یا ۵۰ سالگی نیز دیده می شود . علت دقیق بیماری روشن نیست . این بیماری را یک دکتر آلمانی بنام آلزایمر که در سال ۱۹۰۶ به رشته ها و فیبرهای عصبی غیرطبیعی در مغز یک انسان مرده پی برد نام گذاری کرد.

تشخیص قطعی این اختلال بابیوپی مغزی است و در حال حاضر اسکن توموگرافی پوزیترون می تواند فعالیت سلولهای مغزی را در هر قسمت از مغز نشان دهد در بیماری آلزایمز فعالیت مغز در ناحیه خلفی کاهش می یابد ناحیه ای که برای صحبت کردن و حافظه بسیار مهم است .
بر اساس تازه ترین پژوهش‌ها، حل كردن جدول و معماهای مشابه می‌تواند توان مغز را تقویت كرده و قدرت تمركز را افزایش دهد.
جنیفر موزولیك محقق مركز پزشكی باپتسیست در دانشگاه ویك فارست در كارولینای شمالی با مطالعه بر روی ۲۳ داوطلب ۶۵ تا ۷۵ سال اظهار داشت: این روش هم چنین به افرادی كه در معرض افزایش خطر ابتلا به اختلالات حافظه‌ای هستند در سالهای آتی زندگی كمك خواهد كرد.

یافته‌های اولیه در این پژوهش نشان داد: ۸ جلسه تمرین توجه (هفته‌ای یك ساعت) توانایی این افراد را در متوقف كردن حواس پرتی و تقویت حافظه بهبود داد. در این جلسات هم تمرین‌های فردی و هم برنامه گروهی تمرینات مغزی صورت گرفت.

در این پژوهش از یك دستگاه MRI عملی برای بررسی جریان خون و نحوه فعالیت مغز شركت كنندگان در حالی كه مشغول تكمیل برنامه‌های طراحی شده بودند، استفاده شد. نتایج این پژوهش تایید می‌كند كه حل معماها و جداول می‌تواند به ما كمك كند كه ذهن‌های خود را جوان نگه داریم.

مطالب پیشنهادی ما:

چشماتون اگه تیزبینه !شناسایی 3 خوک بدون کلاه رو در مدت 6 ثانیه انجام بده!

در این تفاوت تصویری کودک و پرندگان خانگی 3 تفاوت وجود داره و شما باید در مدت 8 ثانیه پیدا کنی؟

هشتمین عجایب دنیا: 28 نفر با قیافه یکسان که از روی هم کپی شده اند!

تست هوش جالب با چوب کبریت؛ چابکی و نبوغ ذهنتو با درست کردن این معادله در 8 ثانیه ثابت کن.

تفاوت تصویری ظرف غذا؛اگه سه تا تفاوت تصویر رو 7 ثانیه ای پیدا کنی آخرت دیدی!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + شش =

دکمه بازگشت به بالا