;
سرگرمی

تست شناسایی مأمور آتش نشان واقعی: آتش نشان غیرواقعی را شناسایی کنید!

تست شناسایی مامور آتش نشانی قلابی
تست شناسایی مامور آتش نشانی قلابی

تست شناسایی مأمور آتش نشان واقعی: اگر می خواهید ذهنی خلاق و قوی داشته باشید، باید تلاش کنید که ذهن و مغز خود را فعال نگه دارید. همان گونه که برای آمادگی بدنی هر روزه ورزش لازم است، برای فعال بودن ذهن و تقویت آن نیز باید هر روز آن را تمرین و ورزش داد. انواع بازی های فکری از تست های ریاضی گرفته تا حل جدول و سوالات و معماهای هوش تصویری می تواند در این زمینه به ذهن و مغز شما کمک زیادی بکند.

کافی است به صورت مرتب چند دقیقه ای از اوقات فراغت خود را به تحلیل و بررسی این سوالات صرف کنید. در بلند مدت متوجه خواهید شد که مهارت های شناختی شما افزایش پیدا کرده است.آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی مجله گفتنی از جمله آزمون ها و معماهایی است که می تواند به آسانی ذهن شما را به چالش کشیده و برای چند ثانیه ای آن درگیر حل یک معمای سخت کند.

شاید خوشت بیاد: آن چیست که چه پُر باشد و چه خالی وزنش یکی است؟

تست شناسایی مأمور آتش نشان واقعی

با توجه به آنچه در بالا ذکر شد، شما می توانید با پرداختن به آزمون ها و سوالات هوش تصویری ذهنیت خلاق را در خود پرورش دهید. این امر سبب می شود تا در کهنسالی دچار کمبود حافظه و بیماری های ناشی از کاهش فعالیت های مغزی نشوید. اگر آماده هستید با دقت تست شناسایی مأمور آتش نشان واقعی را مورد بررسی قرار دهید.

در تصویر تست شناسایی مأمور آتش نشان واقعی شما به تصویر روبرو هستید که در آن چند شخص به تصویر کشیده شده اند. تصویر یک پایگاه کوچک آتش نشانی را نشان می دهد که 4 شخص در آن حضور دارند. همه افراد حاضر به غیر از یک نفر کارکنان اصلی این مرکز یا پایگاه آتش نشانی هستند. اما فردی هم در تصویر وجود دارد که واقعا یک آتش نشان نیست! آن فرد کدامیک از افراد حاضر در تصویر است؟

اگر آماده هستید با دقت تصویر آزمون شناسایی مأمور آتش نشان واقعی را مورد بررسی قرار دهید.

تست شناسایی مامور آتش نشانی قلابی-1

اینم ببین: با تست شخصیت روشن فکر و رازدار، ببینید آیا شما فردی باز و صادق هستید یا بیشتر یک رازدار هستید؟

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: آیا می توانید سه روز متوالی را بدون استفاده از کلمات شنبه،یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه نام ببرید؟

.

.

.

پاسخ تست شناسایی مأمور آتش نشان واقعی

 

امیدواریم که توانسته باشید در زمان مشخص شده به پاسخ این تصویر معمایی دست پیدا کرده باشید. اگر تمایل دارید زمان بیشتر به شما داده شود، می توانید به بالا برگشته و باز هم با دقت بیشتری جزئیات تصویر را مورد بررسی قرار دهید. شما فقط باید به دنبال یک نشانه کوچک باشید.

.

.

اینم جالبه: تفاوت تصویری سگ خال دار؛فقط یک فرد تیزبین و با دقت میتونه ظرف 8 ثانیه پنج تفاوت تصویر رو پیدا کنه.

کاملا درست حدس زدید. فرد اول از سمت راست واقعا یک آنش نشان نیست. کفش و لباس او را با سه آتش نشان دیگر مقایسه کنید. فقط به لحاظ رنگ شباهت دارند. در ضمن از نوع لباس این فرد مشخص است که این لباس دوام و ضخامت لباس یک آتش نشان را ندارد. همچنین به کلاه ایمنی او نگاه کنید. کلاه ایمنی او هرگز محافط پشت گردن ندارد. پس این فرد نمی تواند یک آتش نشان باشد.

تست شناسایی مامور آتش نشانی قلابی-2

. ویژگی افراد باهوش و نابغه چیست؟

مهم‌ترین ویژگی این افراد دقت زیاد و تلاش برای درک درست چیزهای مختلف است. این افراد کمال‌گرا هستند، اما هیچ‌گاه هوش خود را به رخ دیگران نمی‌کشند و خود را فردی معمولی می‌دانند.

۲. مشکلات افراد باهوش چیست؟

گاهی این افراد برای برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارند و درست درک نمی‌شوند. این مسئله باعث مشکلاتی در روابط شخصی و کاری‌شان می‌شود.

۳. ازدواج با افراد باهوش چگونه است؟

افراد باهوش هم مانند بقیه آدم‌ها هستند و در واقع اغلب تشخیص‌دادن تفاوتشان دشوار است. درک بالای این افراد آنها را جذاب می‌کند، البته اگر شما هم بتوانید درکشان کنید!

۴. خصوصیات زنان باهوش چیست؟

زنان باهوش سختکوش و مستقل هستند، احساسات خود را خوب کنترل می‌کنند و روابط اجتماعی و کاری خوبی دارند.

۵. چرا افراد باهوش تنها هستند؟

این حرف بیشتر مواقع حقیقت ندارد. اتفاقا افراد باهوش به‌خاطر درک بهتر افراد و دقت زیادشان بهتر می‌توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند، فقط گاهی ترجیح می‌دهند زمانشان را با افرادی مثل خودشان بگذرانند یا آن را صرف توسعه فردی کنند.

مطالب پیشنهادی ما:

در پیدا کردن اشیا گم شده دزدان دریایی در مدت زمان 3 ثانیه تلاش کنید،فقط مواظب باشد چون خیلی عصبانی هستند!!!!

از داستاهای کهن و عامیانه،حکایت پادشاه و خواستگاری از دخترش(پشمالو)

اگه چشمان تیزبین دارید 3 تفاوت تصویری زرافه و کرگردن فانتزی را در مدت زمان 7 ثانیه پیدا کنید!

قد بلند شدن یهویی: تو این کشور مردم دو برابر شدن!!

آزمون هوش شناخت شوهر زن؛ شوهر زن رو اگه تونستی در 8 ثانیه پیدا کنی نشون میده خیلی تیزبین و نکته سنجی.

آزمون هوش ستاره ریاضی؛اگه خودتو بچه زرنگ میدونی بیا این تست هوش ریاضی را 10 ثانیه ای حلش کن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا