;
سرگرمی

عجیب ترین مدل موهای ستاره های فوتبال که بعضی خنده دار هستند

عجیب ترین مدل موها: دنیای ستاره شدن و شهرت بر فرد تحمیل می‌کند که علاوه بر مدل مو، از ظاهر و پوشش خود نیز مراقبت کند تا ظاهری شایسته و زیبا در برابر مخاطبان خود داشته باشد، چرا که از مهمترین موارد به شمار می‌رود.

یک ستاره باید به آن اهمیت دهد زیرا یکی از چیزهایی است که به محض اینکه هر کس به او نگاه می کند در وجود او برجسته می شود.
در مورد بازیکنان فوتبال، به‌ویژه ستارگان در تمام اعصار، مدل‌های مختلف کوتاهی مو و مدل مو معروف بوده است، علاوه بر رنگ‌های عجیب ستاره‌های مختلف که بعضی جالب و خاص و بعضی هم از نظر عموم مردم خنده دار هستند.

 

این تست جالب رو از دست نده: معمای چه چیزی در تصویر اشتباه است؟

 

اما به هر حال آرایش مو هم یک هنر محسوب می شود و آرایشگرها و استایلیست های مو اوج نبوغ و مهارت خود را روی سر بزرگ ترین ستاره های جهان به نمایش می گذارند. می توان گفت زمین فوتبال هم نوعی کت واک مردان و فشن شو محسوب می شود نه؟

پس در این مقاله در بخش عجایب مجله گفتنی، مدل موهای خارق العاده ای که وجود دارد را مرور می کنیم. قبل از آن که بعضی هایشان برایتان خنده‌دار محسوب شوند به این فکر کنید که اتفاقا داستانی پشت این مدل ها وجود دارد و به فرهنگ و سنن حتی خود آن شخص مربوط می شود. به علاوه همیشه که نباید عادی و کسل کننده بود نه؟!

عجیب ترین مدل موها

همچنین بخوانید: 5 ایده مدل موی گرگ یا wolf cut و نحوه نگهداری از آن+ ترند 2022

1- تاریبو وست – بازیکن اینترمیلان و نیجریه

عجیب ترین مدل موها- تاریبو وست

بخوانید: تست روانشناسی: درونگرا و متفکری یا برونگرا و خوش مشرب؟؟

وست مدل موی بسیار محبوبی داشت و مدافع نیجریه ای موهای خود را به شکل “شاخ” می بافت و بیش از یک بار تأیید کرد که از ظاهر خود مراقبت زیادی داشته است که آن را استثنایی می دانست.

2- رودریگو پالاسیو

عجیب ترین مدل موها- رودریگو پالاسیو

رودریگو یکی از بهترین مهاجمانی است که برای باشگاه ایتالیایی اینتر و تیم ملی آرژانتین بازی کرده است.

3- جروینیو

عجیب ترین مدل موها-جروینیو

ژروینیو، بازیکن ساحل عاج، در هر دو لیگ فرانسه با لیل حضور داشت و برای آرسنال در لیگ برتر انگلیس و رم در لیگ ایتالیا بازی کرد. جایی که مو و مدل موی او با آداب و سنن قبایل در ساحل عاج مرتبط بود.

4- گابریل سیسه

استایل موی گابریل سیسه

او که اصالتا اهل ساحل عاج بود، برای معتبرترین تیم های اروپایی مانند اف سی پاناتینایکوس، لیورپول و مارسی بازی کرد و سیسه به خاطر مدل موها و رنگ های عجیب و غریبی که روی سرش می پوشد، شهرت داشت.

5-رونالدو داليما

استایل موی رونالدو داليمااسطوره فوتبال جهان و بهترین بازیکن تاریخ برزیل رونالدو که در جام جهانی 2002 با مدل موی خود که به “ترند” تبدیل شد به شهرت رسید. رونالدو در مورد معنای کوتاه کردن موی خود تأیید کرد که دلیل این داستان جلب توجه در زمانی بوده است که صحبت در مورد او به مصدومیت محدود شده بود، زیرا با این داستان جهان بحران آسیب دیدگی را فراموش می کند و با کوتاه کردن موهای او تمام می شود.

6- نیمار

موی صورتی نیمار

بحث برانگیز در داخل و خارج مستطیل سبز، باشگاه فرانسوی پاریس سن ژرمن، برزیلی که در رنگ آمیزی و حالت دادن موهای خود به روش های مختلف مهارت دارد، زیرا این برزیلی موهای خود را به شکل ها و رنگ های عجیب کوتاه کرده و تزئین کرده است.

7- پل پوگبا

مدل موهای عجیب پل پوگبا

بازیکن تیم ملی فرانسه، باشگاه منچستریونایتد و باشگاه یوونتوس ایتالیا در مناسبت های مختلف مدل مو و رنگ خود را تغییر داد که شکل عجیبی به او داد.

لینک های مرتبط:

معمای تصویری مار پنهان: آیا می توانید مار سر برنزی را بیابید؟

عجیب ترین چیزهایی که در آمازون به فروش می رسد!

تست هوش عدد :عدد “417” را در کمتر از 20 ثانیه پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا