;
سرگرمی

عجیب ترین چیزهایی که در آمازون به فروش می رسد!

محصولات عجیب آمازون: وب سایت معروف آمازون بر روی ایده عرضه و تقاضا کار می کند، به این معنی که شما می توانید محصولاتی را برای فروش عرضه کنید و منتظر خریدار باشید.

اما چیزهای عجیبی در آمازون افشا شده است که باور نمی کنید جایی فروخته شوند! در این بخش از سرگرمی در وب سایت گفتنی به یک لیست کوتاه اشاره می کنیم که ممکن است از تعجب شاخ دربیاورید! در این مقاله محصولاتی فاش شده که بعضی از ان ها عجیب و خنده دار و بعضی ترسناک و چندش هستند. با این حال این محصولات در آمازون برای فروش قرار گرفته اند و مشتریان خاص خود را هم دارند.

در ادامه به این محصولات اشاره خواهیم کرد:

محصولات عجیب آمازون

همچنین بخوانید: با این تست شخصیت بفهمید: چرا مجرد و تنها هستید؟!

1- ادرار گرگ: برای ترساندن حیوانات و جلوگیری از ورود آنها به خانه استفاده می شود. در نتیجه این محصول عجیب مشتریان خاص خودش را دارد.

محصولات عجیب آمازون_ گرگ

2- تانک: تانکی که در آمازون 6 نفر را با قیمت 20000 دلار در خود جای می دهد. خیلی گران است نه؟ افراد عادی هرگز نمی توانند به خرید ان فکر کنند؛ چون علاوه بر هزینه هیچ کس نمی داند با یک تانک چه کند. خیلی از این اسلحه ها و ابزار آلات جنگی توسط ارتش یا دولت ها خریداری می شوند. فروش اسلحه کار عجیب و غیر اخلاقی است. اما تجارت این چیزها سرش نمی شود!

تانک

محصولات عجیب آمازون

3- نمونه خاک از فضا: شاید برایتان عجیب باشد که عده ای برای داشتن مقداری خاک از فضا این قدر هزینه کنند. ما خاک را امری عادی می دانیم که در گوشه باغچه خانه مان یا پارک ها جا خوش کرده اند. اما برای خیلی از کلکسیون دار ها و یا محققین خاک فضا با خاک کره زمین یکسان نیست. مشتریان این محصول محققان و موسسه های تحقیقاتی هستتند، اگرچه ممکن است افراد عادی هم به خرید آن علاقه نشان دهند.

 

نمونه خاک از فضا

4- اورانیوم: اگرچه خرید اورانیوم برای افراد مجاز نیست، اما وب سایت آمازون اورانیوم را برای اهداف علمی تحقیقاتی تهیه می کند.

فروش اورانیوم در آمازون

 

لینک های مرتبط:

10 وسایل خواب عجیب: از بالش شتر مرغ تا کپسول خواب!

تست هوش اقای اسمیت همه را دچار خطا کرد:او چند فرزند دارد؟!

پیدا کردن فک استتار شده در میان صخره ها: 99٪ شکست خوردند!

10 حقیقت تکان دهنده در مورد جنگل خودکشی در ژاپن!

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا