;
سرگرمی

کدوم خانواده فضایی هست؟میتونی 7 ثانیه ای تشخیص بدی؟

آزمون شناسایی خانواده فضایی: در تصویر آزمون شناسایی خانواده فضایی ما دوتصویر متفاوت از دو خانواده مختلف را مشاهده میکنیم که در حال انجام دادن کارهای بسیار دیوانه واری می باشند که از هر انسان سالم و عقیلی این کارها بعید به نظر می رسد،باید گفت یکی از این خانواده ها در واقع یک فضایی می باشند و بدلیل آشنا نبودن با فرهنگ انسان ها این کارهای احمقانه را انجام می دهند و خانواده دیگر به دلیل کم عقلی خود این کارها را می کنند.

حال با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتونید در 7 ثانیه خانواده ای را که بیگانه فضایی می باشد را شناسایی کنید؟

خیلی جالبه: داستان خنده دار آسانسور لاغر کننده

تصویر آزمون شناسایی خانواده فضایی

آزمون شناسایی خانواده فضایی 1

.

.

.

اگر خیلی ادعای نابغه بودن دارید، بهتر است این مسئله را ثابت کنید، به این معنا که استاد مسلم در انجام آزمون ها و سوالات تصویری هستید و می توانید با مهارت های شناختی خود هر معما و سوالی را در کمترین زمان ممکن حل کنید. اگر دقت کرده باشید در ماه‌های اخیر، معماها و پازل‌های تصویری در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب شده‌اند، زیرا مهارت‌های تصویری ما را به چالش کشیده و در بلند مدت سبب رشد و توسعه حداکثری آنها می شوند.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی خانواده فضایی

همان طور که اشاره کردیم کارهای این دو خانواده بسیار احمقانه می باشد،بعضی کاربران خانواده سمت راستی را به عنوان بیگانه معرفی کرده اند و دلیلشان هم انجام دادن کارهای بسیار احمقانه آن ها می باشد ولی باید گفت آنها دیوانه می باشند،خانواده سمت چپی فضایی می باشند به دم دختر کوچک نگاه کنید تا متوجه شوید.

کدوم یکی از خانوما نی نی تو راهی نداره؟

آزمون شناسایی خانواده فضایی 2

آیا آزمون شناسایی خانواده فضایی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا