;
سرگرمی

عکس های وحشتناک: عکاس معروفی که ترس های ما را نشان می دهد!

عکس های وحشتناک: در عصر دیجیتالی که ما در آن هستیم، تقریباً همه والدین از فرزندان خود عکس می‌گیرند تا خاطرات آنها را در حال رشد و انجام کارها حفظ کنند، حتی اگر فقط به معنای استفاده از تلفن هوشمند باشد. در این بخش از سرگرمی، ما در مجله گفتنی آثار یک عکاس معروف را نشان می دهیم که عکس های ترسناک می گیرد و سوژه عکس هایش هم همسر و دختران کوچکش هستند.

شما همچنین می توانید در بخش عجایب و بخش هنر، جالب ترین دانستنی های ما را بخوانید.

تست هوش عجیب سخت : خطای تصویری مشکوک که فقط دو درصد افراد می فهمن! چی عجیبه؟!

همه ما با عکاسانی برخورد کرده‌ایم که زندگی روزمره بچه‌هایشان را در حال انجام کارهای اطراف محل زندگی‌شان و غیره ثبت می‌کنند، اما در اینجا عکاس ترسناک جاشوا هافین (Joshua Hoffine) را داریم که از تخیل خود به همراه دوربین و وسایل خود برای بازسازی وحشتناک استفاده می‌کند.

در میان آثار جاشوا، یکی از معروف ترین آثار او «پس از تاریکی شیرین من» است. این شامل تصاویری است که با تمرکز بر روی کابوس هایی که اکثر ما در کودکی می بینیم ایجاد شده است. جنبه مثبت کار او این است که دختران جاشوا از حضور در آثار او خوشحال هستند و مشتاقانه منتظر هستند که عکس‌ها چگونه به نمایش درآیند.

این خیلی عجیبه: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

همچنین جالب است ببینید: عکس های مفهومی پتی کارول درباره فشار کار خانگی زنان

در ادامه عکس های وحشتناک این عکاس مشهور را می بینیم:

 

عکس های وحشتناک- هیولا زیر تخت

همچنین جالب است ببینید: غذاهای مورد علاقه دیکتاتورهای تاریخ: از آدمخواری تا مار کبابی!

عکس های وحشتناک- هیولا در زیرزمین

عکس هیولا پشت پنجره

عکس هیولا پشت مبل

عکس کودک و مار

عکس بچه هیولا

درباره عکاس عکس های وحشتناک

Joshua Hoffine یک عکاس تحسین شده است که برای تصاویر بسیار زیبای وحشتناک خود در سراسر جهان مخاطب دارد. او در سال 1973 در امپوریا کانزاس به دنیا آمد و در سال 1991 از دبیرستان کانزاس سیتی فارغ التحصیل شد.

جاشوا در سال 1995 مدرک لیسانس ادبیات انگلیسی را از دانشگاه ایالتی کانزاس گرفت و اندکی پس از آن شروع به ساخت عکس کرد. بعداً در سال 2001، جاشوا مدرک MFA را از دانشگاه Miskatonic دریافت کرد.

جاشوا در حال حاضر در کانزاس سیتی زندگی و کار می کند. او با جن هافین ازدواج کرده و پنج دختر دارد.

جاشوا در سال 2003 با کمک دختران و اعضای خانواده‌اش که مدل/خدمه بودند، شروع به خلق عکس‌های صحنه‌ای کرد که آن را «عکس‌های وحشتناک» می‌نامید و کارهایش خیلی سریع محبوب شد، به طوری که در وب‌سایت‌های متعددی به نمایش درآمد.

در سال 2008 بود که جاشوا مجموعه‌ای از تصاویر را منتشر کرد که به بررسی ماهیت ترس‌های دوران کودکی می‌پرداخت، کار او بسیار معروف شد و در اینترنت منتشر شد.

از آن زمان، آثار جاشوا در بیش از 150 کشور در مجلات، گلچین ها، مقالات روزنامه های متعدد و در بسیاری از نشریات مانند The Guardian، Rue Morgue Magazine و اپرای ملی پاریس منتشر شده است. جاشوا همچنین از آن زمان تاکنون تعداد زیادی دنبال کننده برای کارهای عکاسی خود که به دقت به صحنه رفته است، داشته است.

جاشوا تنها به گرفتن عکس های وحشتناک ثابت بسنده نکرد، بلکه اولین فیلم ترسناک کوتاه خود را با عنوان ” لالایی سیاه ” در سال 2014 منتشر کرد. آثار او همچنین در مجموعه ای به نام ” عکاسی ترسناک ” منتشر شده توسط ناشر تخصصی پورتلند، اورگان، Dark گردآوری شده است. Regions Press، که از سال 1985 یک ناشر مستقل برنده جایزه در تجارت است.

جاشوا برنامه هایی برای یک فیلم ترسناک کامل دارد که پروژه بعدی او است.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت زوج فقیر؛ فقط یه تیزبین واقعی میتونه بفهمه کدوم زوج فقیر هستن؟

جاشوا چگونه این عکس های وحشتناک را می گیرد؟

جاشوا که یکی از شناخته‌شده‌ترین عکاسان جهان و پیشگام در زیر ژانر عکاسی ترسناک و عکس های وحشتناک است، عکس‌برداری‌های خود را مانند فیلم‌های کوچک با صحنه‌ها، لباس‌ها، وسایل پیچیده، دستگاه‌های مه‌گیر و گریم SPFX به صحنه می‌برد.

همه چیز به صورت زنده جلوی دوربین پخش می شود و برای جاشوا دوستان و اعضای خانواده او بازیگران و خدمه هستند.

وقتی جاشوا در مورد نقش خود به عنوان یک عکاس ترسناک صحبت می کند، می گوید :

نقش من به عنوان یک عکاس ترسناک این است که آنچه را که نمی خواهید ببینید به شما نشان دهم.

عکس‌های من، مانند فیلم‌های ترسناک، از تصاویر واقعی برای تحریک نورون‌های آینه‌ای، بهره‌برداری از رفلکس‌های همدلی غیرارادی، و ایجاد ترس از طریق مشاهده استفاده می‌کنند.

بر خلاف فیلم، عکس زمانی است. یک عکس فقط می تواند یک لحظه را در زمان به تصویر بکشد. قبل و بعد وجود ندارد. تنش لحظه ای حل نشده باقی مانده است.

همچنین برخلاف فیلم، عکس یک جسم فیزیکی و محسوس است. می توانید یک عکس را در دستان خود نگه دارید.

عکاسی نسبت به سایر رسانه های بصری، مانند نقاشی یا تصویرسازی، پتانسیل بیشتری برای ترسناک دارد.

جاشوا در عکس های وحشتناک خود، عکاسی وحشت را با نگاهی واقعی و بی طرفانه به تصویر می کشد. دیدن یعنی باور کردن هر چه تصویر واقعی تر و قانع کننده تر باشد، تاثیر آن بر بیننده بیشتر است.

از طریق عکاسی ترسناک، ترس‌های ذاتی و آسیب‌های فراموش‌شده، که مدت‌ها در ناخودآگاه خفته بودند، می‌توانند تحریک شوند و دوباره کشف شوند.

هیولاهایی که زیر تخت پنهان شده اند را می توان به سمت نور روز بیرون کشید

جاشوا در سال های گذشته آثار خود را در گالری های مختلف به نمایش گذاشته است. آثار او نیز از سال 2008 در مجلات، روزنامه ها و سایرین مختلف منتشر شده است.

لینک های مرتبط:

همچنین ببینید: سوال هوش مادربزرگ خون آشام: کدامشان انسان عادی نیست؟!

پل اورتون یا پل خود کشی اسکاتلند: پلی که سگ ها را به کام مرگ می کشاند!

چه کسی مرده است؟ فقط زرنگ ها می فهمند!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. حالا بچه هایش از هیولا های عروسکی/بازیگرا با گریم ترسناک نمی ترسن؟ من از بعضی هاشم ترسیدم😖

    1. با سلام و درود؛ خیر چون بچه های عکاس این کار رو مثل یک بازی میبینن و تصاویر حاضر بعدا ادیت می شن و به این حالت ترسناک درمیان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا