;
سرگرمی

معمای اشتباه تصویر را فقط دو درصد از مردم می فهمند!

معمای اشتباه : سرگرمی امروز در شبکه های اجتماعی ترند شده است. کاربران زیادی از این هوش تصویری گیج شده اند. آیا شما در حل معماهای تصویری خوب هستید؟

اگر بتوانید پاسخ معمای اشتباه را در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنید جای تبریک دارد. زیرا تنها دو درصد از مردم جهان موفق می شوند.

 

جدیدترین تست روانشناسی: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

 

اگر در حل مسئله توانایی بالایی دارید، اگر یک فرد جزئی بین و با دقت هستید، معمای اشتباه امروز را از دست ندهید. ما بار دیگر با یکی از جدیدترین معماهای چالشی در خدمت شما هستیم تا بتوانید میزان ظرفیت ذهنی خود را مورد آزمایش قرار دهید! پس فرصت را از دهست ندهید. یادتان نرود که زمان را نیز مدیریت کنید.

خیلی جالبه این تست: آزمون شخصیت پروفایل: پروفایل شما در شبکه های اجتماعی چه می گوید!

تصویر معمای اشتباه

معمای اشتباه

برای دیدن پاسخ معمای اشتباه می توانید به پایین صفحه بروید:

چالش های تصویری به بخشی ضروری از زندگی افرادی تبدیل شده است که می خواهند روز به روز رشد کنند. امروزه جوانان و بزرگسالان راه های مختلفی برای جدا شدن از دغدغه های روزانه پیدا می کنند و ذهن و توجه خود را آموزش می دهند. انواع این تست ها در فضای مجازی در حال پخش است و باعث می شود که بسیاری قبل از دادن پاسخ نهایی دو بار فکر کنند.

حتما ببینید: دزد لپ تاپ چه کسی است؟

.

.

.

سطح IQ به چه معناست؟

افرادی که دارای ضریب هوشی بالاتر از 140 هستند در فعالیت های خلاقانه مهارت فوق العاده ای دارند و دیگران را رهبری می کنند. ضریب هوشی بین 131 تا 140 به کمتر از 3 درصد از جمعیت می رسد.

.

.

خیلی جالبه: تست هوش خون آشام ثروتمند را شناسایی کن!

.

پاسخ معمای اشتباه

پاسخ معمای اشتباه

آیا شما توانستید پاسخ معمای اشتباه را درست حدس بزنید؟

پاسخ این معما در میزان دقت شما پنهان بود. اگر به مرد سمت راست که در حال مسواک زدن است دقت می کردید متوجه می شدید که وی لباس خواب پوشیده اما در انعکاس او در آینه کت و پیراهن به همراه کروات دیده می شود. اگر نتوانستید جواب معمای اشتباه را در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنید نگران نباشید شما هر روز می توانید با جدیدترین تست های هوش در بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی خودتان را به چالش بکشید.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

لینک های مرتبط:

تست هوش: یک چوب کبریت را حرکت دهید تا تساوی 2=7+5 تصحیح شود

سوال هوش مرد پولدار: با توجه به تصویر بگویید کدام مرد پولدارتر است؟

بازی فکری فرد بی خطر کدومه؟اگه ظاهر بین باشی حلش سخته!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. اشتباه دیگه هم داره که نگفتین. مرد سمت چپ دست شو گذاشته رو قسمت چونه. ولی انعکاس اون تو آیینه فقط رو چشم هست.و دور گردن مرد سمت چپ لباس راه راه هست. ولی انعکاس لباس ساده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا