;
سرگرمی

تست ایموجی تشخیص فیلم؛با توجه به ایموجی،به نظر شما به کدام فیلم اشاره دارد؟

تست ایموجی تشخیص فیلم: برخی از فیلم‌ها به دلیل طرح کلی،یا یک صحنه خیلی معروف یا حتی موسیقی یا منظره برای همیشه در حافظه ما می‌مانند. اما آیا می‌توانید یک فیلم را فقط با نگاه کردن به ایموجی‌ها تشخیص دهید؟ در این ایموجی می‌توانند نام، شخصیت‌ها یا بخشی از داستان را نشان دهند.

حالا شما چقدر فیلم شناس هستید !با انجام این تست می توانید قدرت دید و تشخیص خود را بسنجید و همچنین توجه به تصاویر ،مناظر و شخصیتهای یک فیلم!فقط به خاطر داشته باشید برا تشخیص فیلم فقط 5 ثانیه زمان دارید پس توجه کنید!!! خوب اگر آماده اید تست امروز را ببینیم:

تست ایموجی تشخیص فیلم

تست ایموجی تشخیص فیلم

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

خوب فیلم مورد نظر را متوجه شدید احتمالا اگر فیلم زیاد دیده باشید یا آثار معروف سینمایی را دیده باشید احتمالا خیلی سریع تشخیص داده اید و اگر نه احتمالا زمان برای شما کم بوده یا فیلم را ندیده اید یا توجهی به صحنه های فیلم نداشته اید.

ما در زیر جواب را قرار می دهیم شما می توانید به آن رجوع کنید.

اینم ببین: به نظر شما در معمای برداشتن شمش طلا بدون خطر ،کدام یک از تُنگها ایمن تر است؟

.

.

پاسخ تست ایموجی تشخیص فیلم

 

تست ایموجی تشخیص فیلم-0

بینایی ما تحت عوامل مختلفی می تواند تحت تاثیر منفی قرار گیرد. استفاده مداوم از گوشی و زل زدن به صفحه مانیتور، ازدحام و شلوغی شهر و خستگی و خواب ناکافی به مرور دقت بینایی ما را کم می کنند. اگر چه پزشکان معتقدند که گوشی و تماشای تلویزیون چشم ها را ضعیف نمی کند اما آن ها نیز قبول دارند که تمرکز ما به دلیل پرش های ذهنی مان در اینترنت افزایش می یابد.

گفته می شود معما و تست های بینایی می توانند تمرکز و تعادل ذهنی ما را بهبود دهند. آیا قدرت ذهنی و مغزی بالایی دارید؟ این یک موهبت عالیست چون بسیاری از مردم مانند شما باتمرکز نیستند!

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در  اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کندخبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کننداین جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاندکدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

اگر می خواهید ذهنی فعال داشته باشید آزمون سرگرمی امروز گفتنی را از دست ندهید.

مطالب پیشنهادی ما:

تست بینایی پیدا کردن صورت پنهان شده در 7 ثانیه! آیا می بینیش؟

ماجرای طلاق عجیب: آقا داماد با دیدن این صحنه عروسی خود را به هم زد!

آزمون تمرکز اعداد: آیا چشم سالمی دارید؟ پس در 9 ثانیه 288 را پیدا کنید

چیستان خروس بیوه یعنی چه؟ جواب این چیستان به عقل جن هم نمی رسد!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا