;
سرگرمی

آیا ضریب هوشی بالاتر از میانگین دارید: حرف S را در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنید

معمای تصویری: جالب ترین معمای تصویری که به شما می گوید آیا ضریب هوشی بالاتر از حد متوسط ​​دارید یا نه. حرف S را در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنید.

جالب ترین معمای تصویری که به شما می گوید آیا ضریب هوشی بالاتر از حد متوسط ​​دارید؟

 

چالش های بصری سرگرمی های عالی برای آموزش مغز و توسعه مهارت های ادراک و تمرکز هستند و همچنین برای رهایی از استرس و داشتن اوقات فراغت سرگرم کننده، ایده آل هستند. گفتنی یک معمای تصویری به شما ارائه می دهد که به شما می گوید آیا ضریب هوشی شما بالاتر از حد متوسط ​​است یا خیر.

 

این تست رو هم ببینین: تست هوش مرده وحشت زده ات می کنه! کدومشون چند لحظه قبل مرده؟!

معمای تصویری: آیا می توانید حرف “S” را در 5 ثانیه پیدا کنید؟

معمای تصویری

این معماهای تصویری ذهن را تشویق می کند و به عنوان وسیله ای برای تقویت مغز و حتی کمک به پیشگیری از انواع زوال عقل استفاده می شود.

آیا می توانید در این معمای تصویری حرف “S” را در 5 ثانیه پیدا کنید؟ پاسخ را در پایین صفحه ببینید.

.

.

حتما ببینید:

فقط 2 درصد کاربران موفق شدند این معمای تصویری را حل کنند!

پرسپولیس 0 – تراکتور 1؛برد تراکتور در سکوت آزادی

.

.

.

.

.

پاسخ معمای تصویری:

چالش های تصویری در بین کاربران اینترنت بسیار محبوب شده اند. اگر از طرفداران این چالش‌ها هستید، امروز یک چالش بسیار دشوار را برای شما آورده‌ایم که به تمام توانایی‌های بصری شما نیاز دارد و به دور از هرگونه مزاحمت است.

این تست مبتکرانه به دلیل سطح سختی آن در حال حاضر به یک ترند در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است و 98 درصد از افرادی که با این چالش روبرو شده اند به دلیل پیچیدگی آن نتوانسته اند آن را حل کنند، بنابراین از شما دعوت می کنیم قبل از پاسخگویی توجه کنید و از هر نوع حواس پرتی خودداری کنید.

پاسخ معمای تصویری

حرف S را پیدا کردی؟ در تصویر می توانید تصویری پر از اعداد “5” را مشاهده کنید، اما یک تله کوچک وجود دارد و یک حرف “S” نیز در آن پنهان شده است.

همچنین بخوانید: آلگری: یوونتوس آرام آرام به هدف نزدیک می‌شود

سطح IQ به چه معناست؟

افرادی که دارای ضریب هوشی بالاتر از 140 هستند در فعالیت های خلاقانه مهارت فوق العاده ای دارند و دیگران را رهبری می کنند. ضریب هوشی بین 131 تا 140 به کمتر از 3 درصد از جمعیت می رسد.

سطح ضریب هوشی بالای 140

افرادی که دارای ضریب هوشی بالاتر از 140 هستند در فعالیت های خلاقانه مهارت فوق العاده ای دارند و دیگران را رهبری می کنند. آنها نابغه های واقعی هستند، آنها نظریه ها و ابزارهای جدیدی را کشف می کنند. 0.2 درصد از جمعیت را تشکیل می دهد. از جمله شخصیت های معاصری که با ضریب هوشی بالا شناخته می شوند می توان به بیل گیتس یا استیون هاوکینگ اشاره کرد.

سطح هوش 131 تا 140
ضریب هوشی بین 131 تا 140 به کمتر از 3 درصد از جمعیت می رسد. افراد با این ضریب هوشی متخصصان، محققین یا مدیران بسیار خوبی هستند. آرنولد شوارتزنگر و نیکول کیدمن دارای ضریب هوشی هستند که در این مقادیر قرار می گیرد.

سطح هوش 121 تا 130
مقادیر بین 121 و 130 بسیار بالاتر از میانگین هستند. افراد با این ارزش ها می توانند به راحتی تحصیلات دانشگاهی را به پایان برسانند و در پست های مدیریتی یا در فعالیت های خلاقانه به نتایج فوق العاده ای دست یابند. افراد دارای این ارزش ها 6 درصد از جمعیت را تشکیل می دهند.

سطح هوش 111 تا 120
هوش بالاتر از حد متوسط ​​است. حدود 12 درصد از جمعیت این مقادیر IQ را دارند.

سطح هوش 101 تا 110
ضریب هوشی بین 101 تا 110 متوسط ​​در نظر گرفته می شود و 25 درصد از جمعیت را نشان می دهد.

سطح هوش 91 تا 100
ضریب هوشی بین 91 تا 100 به عنوان هوش متوسط ​​در نظر گرفته می شود. این مقادیر IQ نشان دهنده 25٪ از جمعیت است.

سطح هوش 81 تا 90
افرادی که دارای ضریب هوشی بین 81 تا 90 هستند می توانند از مدرسه ابتدایی فارغ التحصیل شوند و خود را با موفقیت در مشاغل و حرفه های یدی تثبیت کنند. هوش او کمی کمتر از حد متوسط ​​است. 10 درصد از جمعیت را تشکیل می دهد.

سطح هوش 71 تا 80
در مورد درجه پایین تر نقص روانی است. افرادی که دارای این ارزش ها هستند با تحصیل در مقطع ابتدایی مشکل دارند اما می توانند بدون مشکل از مدرسه استثنایی فارغ التحصیل شوند. این افراد یک دهم جمعیت را تشکیل می دهند.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

لینک های مرتبط:

دختر بلافاصله با دیدن عکس نامزدش متوجه خیانت او شد، چگونه؟!

تست بینایی دستکش مهمان را بیابید!

معمای تصویری: 7 اشتباه موجود در عکس را پیدا کن!

 

 

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. سلام وعرض ادب من عدد 6 را از پایین به بالا در ردیف ششم پیدا کردم ولی باور کنید موبایل من سامسونگ است ببنید حروف را انگلبسی تایپ می کند ولی اعداد را دراین قسمت فارسی میزندحتی جسارتا اگر قبول ندارید مشکلی نیست من نمیخوام خودم را به کسی ثابت کنم وبه جواب دادن به اینگونه تستها ادامه میدهم چون هرفردی که مشتاقانه وعلاقمند به خلاقیت است هرگز از تلاش وترقی دست برنمی دارد.بازهم تشکر میکنم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + هجده =

دکمه بازگشت به بالا