;
سرگرمی

معمای تصویری:این مسابقه اشکالی دارد می توانی بفهمی؟

معمای تصویری ماشین رانی: توجه خود را به آزمون معطوف کنید و دریابید که آیا قادر به باز کردن معمای مسابقه هستید یا خیر.
برای یافتن خطا در این مسابقه بیش از توجه صرف نیاز است، همچنین مستلزم آن است که قبلاً با برخی از ورزش‌ها، اتومبیل‌ها، برای دقیق‌تر بودن و پاسخ دهی مطلوب تماس داشته باشید.

اما نگران نباشید، هیچ کس برای شکستن این معمای سرگرمی در مجله گفتنی نیازی به متخصص در اتومبیل و موتور سیکلت ندارد. اگر در هر زمانی از زندگی‌تان، مسابقه‌ای را در این زمینه تماشا کرده‌اید یا صحنه‌ای را که به آن اشاره دارد، تماشا کرده‌اید، آنگاه آنچه را که برای شناسایی خطا در تصویر لازم است، دارید.

 

تست جالب دیگر: آزمون شناخت اشتباه: اگه تیزی بگو اشتباه چیه؟

 

پس مراقب باشید و قبل از تلاش به وضوح نگاه نکنید! و به یاد داشته باشید که زمان خود را زمان بندی کنید، بالاخره چالش این است که خطا را در 5 ثانیه پیدا کنید.

آماده، هدف، بزن بریم!

معمای تصویری ماشین رانی: چه خطایی  در تصویر وجود دارد؟ 5 ثانیه فرصت دارید!

نگاه کنید به: سگ را در بین حوله ها پیدا کنید، 5 ثانیه فرصت دارید

معمای تصویری ماشین رانی

این تصویر ممکن است در ابتدا بسیار پیچیده به نظر برسد، به خصوص برای کسانی که به آزمایش های نوری عادت دارند که اشتباه در آنها در کوچکترین جزئیات است. حقیقت این است که خطا در تصویر برجسته شده است، تقریباً به گونه ای که گویی سعی می کند “درست زیر بینی” شخصی که به دنبال آن است پنهان شود.

بیایید به کشف معما برسیم!

.

.

.

.

پاسخ معمای تصویری ماشین رانی

پاسخ معمای تصویری ماشین رانی

پرچم در پایان مسابقه باید سیاه و سفید باشد نه قرمز و سفید! اگرچه الگوی شطرنجی درست است، اما آنچه در مسابقات اتومبیل رانی درست است این است که پرچم شطرنجی سیاه و سفید نماد پایان مسابقه است، بنابراین به دلیل این جزئیات، رنگ پرچم همان چیزی است که در تصویر اشتباه داریم.

به کسانی که خطا را در 5 ثانیه پیدا کردند تبریک می گویم! چه از طرفداران ورزش موتوری یا فقط یک خبره مشتاق باشید، مهارت های مشاهده شما بیش از حد مورد تایید است.

لینک های مرتبط:

تست شخصیت بزرگترین فضیلت شما چیست؟

تست بینایی گربه: تنها 1 درصد مردم دو گربه پنهان را پیدا می کنند!

حرف اول اسم طرفت رو بگو تا او را بشناسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − دو =

دکمه بازگشت به بالا