;
سرگرمی

معمای تصویری کوه پخش و پلا که جای سوزن انداختن نیس!به داد علی برسین!

معمای تصویری کوه پخش و پلا: اگر در حل مسئله توانایی بالایی دارید، اگر یک فرد جزئی بین و با دقت هستید، معمای تصویری کوه پخش و پلا امروز را از دست ندهید.

ما بار دیگر با یکی از جدیدترین معماهای چالشی در خدمت شما هستیم تا بتوانید میزان ظرفیت ذهنی خود را مورد آزمایش قرار دهید! پس فرصت را از دهست ندهید. یادتان نرود که زمان را نیز مدیریت کنید.

معمای تصویری کوه پخش و پلا: 

علی که ورزشکار و قهرمان است و تا به حال چندین مدال و کاپ قهرمانی برده، به دنبال لوازم ورشی خود می گردد که در تصویر می بینید.

آیا می توانید در این خرت و پرت ها ظرف 9 ثانیه همه وسایلی که او می خواهد را پیدا کنید؟!

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

خیلی جالبه این تست: آزمون هوش خانواده: شغل پدر خانواده چیه و چند تا بچه داره؟!

معمای تصویری کوه پخش و پلا

.

اینم ببین: آزمون هوش قاتل حرفه ای را پیدا کنید! کدامیک دارد دروغ می گوید؟!

.

معمای تصویری کوه پخش و پلا: 

چالش های تصویری به بخشی ضروری از زندگی افرادی تبدیل شده است که می خواهند روز به روز رشد کنند. امروزه جوانان و بزرگسالان راه های مختلفی برای جدا شدن از دغدغه های روزانه پیدا می کنند و ذهن و توجه خود را آموزش می دهند.

انواع این تست ها در فضای مجازی در حال پخش است و باعث می شود که بسیاری قبل از دادن پاسخ نهایی دو بار فکر کنند.

.

حتما امتحان کنید: خوش رنگ کردن لب های تیره با عسل و توت فرنگی

.

جواب معمای تصویری کوه پخش و پلا

امتحان کنید: رنگ مو با دارچین و آبلیمو در منزل خیلی ساده است دست به کار شوید

قدرت دیدت رو بسنج: تست بینایی 1 متفاوت و 3 ثانیه ای پیدا کن! از هر سه نفر یه نفر موفق شد!

جواب معمای تصویری کوه پخش و پلا

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

آیا سوال هوش تصویری این هفته را دوست داشتید؟

برای شما خیلی راحت بود؟ خوب، اگر توانستید با چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع تست ها ادامه دهید. آیا می خواهید چالش های بیشتری از این دست ببینید؟ در اینجا به شما می گوییم که چگونه این کار را انجام دهید. برای انجام این کار، فقط باید پیوند زیر را دنبال کنید: هوش تصویری گفتنی و تمام. منتظر چی هستی؟

تاثیر بازی های فکری معمایی و حل مسئله

برخی بازی‌ها حالت معمایی و حل مسئله دارند و با هوش افراد در ارتباط هستند. از جملة این بازی ها می‌توان به انواع جدول‌ها مانند سودوکو، کلمات متقاطع و …، پیدا کردن مسیر در میان خطوط پیچیده، یافتن تفاوت‌ها در تصاویر و مانند آن‌ها اشاره کرد. درگیر شدن و به چالش کشیدن ذهن در این نوع بازی های فکری به مراتب بیشتر است. این بازی‌ها یا تست‌های هوش معمولا انفرادی هستند و برد در آن تنها زمانی حاصل می‌شود که فرد به پاسخ صحیح برسد. تاثیر نمونه های این بازی بر عملکرد مغز شامل این موارد است:

1.افزایش سرعت یادگیری و توانایی حل مسئله:

این نوع بازی‌ها سرشار از دستاورد برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هستند. از مهم‌ترین مهارت‌هایی که طی این بازی‌ها می‌آموزیم، توان تفکیک موضوعات، تقسیم مسئله به اجزای کوچک‌تر و تجزیه و تحلیل است.

2.افزایش ضریب هوشی:

ضریب هوشی یا همان آی‌کیو شاخصی ثابت نیست. یعنی می‌توان آن را افزایش داد. پژوهش‌هایی که در رابطه با تاثیر بازی های فکری بر مغز گرفته نشان می‌دهد این دسته از بازی‌ها می‌توانند ضریب هوشی را افزایش دهند.

3.تقویت قوه استدلال:

حل مسئله و تست‌های هوش نیازمند استفاده از نیروی منطق و استدلال است. با این بازی‌ها می‌توانید قوة استدلال و منطق خود را تقویت کنید. این بازی‌ها همچنین بر افزایش تمرکز تاثیر فراوان دارند

تست ها ابزار بسیار جالبی برای بهبود مهارت های بصری و استدلال ما هستند. آنها ممکن است در مقایسه با اخبار شبکه های اجتماعی غیر جالب به نظر برسند، اما مزایای زیادی به ما ارائه می دهند و مطمئناً سزاوار زمان بیشتری از روتین ما هستند.

این گونه فعالیت ها را به روال خود اضافه کنید تا تمرکزتان افزایش پیدا کند، پشیمان نخواهید شد!

مطالب جالب دیگر که توصیه می شود:

تست هوش دعوا: کدام یک زودتر دیگری را می کشد؟!

این مطلب رو از دست نده: شب یلدا چی بخوریم و چی کار کنیم؟ سریع دست به کار شوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا