;
سرگرمی

8 حیوانی که فقط حیوان دوست ها می توانند پیدایشان کنند!

معمای تصویری 8 حیوان: مغز یک انسان معمولی می تواند به اشیا یا تصاویر به گونه ای متفاوت نگاه و از هر زاویه، درک متفاوتی ایجاد کند. یکی از این تصاویر هوشمندانه را نیز می توان در این آزمون مشاهده کرد. پس با این بخش از سرگرمی در مجله گفتنی همراه باشید.

بعضی مدعی اند که اگر بتوانید چهره حیوانات پنهان شده روی درخت را تنها در ۲۵ ثانیه شناسایی کنید، یعنی هوش فوق العاده ای دارید. مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های سخت، به چالش بکشید، باهوش تر می شوید.

ممکن است پیدا کردن حیوانات بسیار دشوار باشد. زیرا آن ها چنان هوشمندانه در میان شاخه های درخت استتار شده اند که تشخیص آن سخت است.

به هر حال یک خروس، یک مرغ، سه جوجه و سه خرگوش روی درخت پنهان شده است که وب سایت گفتنی از شما می خواهد خود را با پیدا کردن آن به چالش بکشید.

به تصویر نگاه کنید. آیا می توانید ۸ حیوان را تشخیص دهید؟

.

.

.

.

معمای تصویری 8 حیوان
تصویر بالا که در شبکه های اجتماعی غوغا به پا کرده است معمایی را ارائه می دهد که ذهن شما را به چالش می کشد. در این توهم نوری، تصویر در ابتدا مانند یک درخت ساده به نظر می رسد. اما روی درخت و میان شاخه های آن ۸ حیوان پنهان شده است.

اگر به پازل دقت کنید، متوجه خواهید شد که شکل موجودات از شاخه های درخت تشکیل شده است. و اگر دقیق تر نگاه کنید، خواهید دید که برخی از برگ ها چشمان حیوانات هستند.

زمان شما به پایان رسیده است. آیا موفق شدید آن ها را در زمان مشخص شده پیدا کنید؟ اگر بله، به شما تبریک می گوییم، هوش شما قابل ستایش است!

 

پاسخ جواب معمای تصویری 8 حیوان

سه خرگوش

جواب معمای تصویری 8 حیوان- تصویر 1

سه جوجه

جواب معمای تصویری 8 حیوان- تصویر 2

یک خروس

جواب معمای تصویری 8 حیوان- تصویر 3
یک مرغ

جواب معمای تصویری 8 حیوان- تصویر 4
توهمات نوری همیشه بینش جالبی در مورد نحوه عملکرد مغز ما ارائه می دهند. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد. تا چیزی را که وجود ندارد، به صورت بصری درک کند.

لینک های مرتبط:

جالب است ببینید: تصویر این پانداهای عجیب که شبیه انسان ها هستند جنجالی شد!

این تست را انجام دهید تا بفهمید رویاپرداز و جاه طلبید یا قانع؟!

تست بینایی: عکس خال خالی عجیب که همه را گیج می کند حتی شما!

آیا می توانید در کمتر از 3 ثانیه قارچ را بین عروس های دریایی پیدا کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یک =

دکمه بازگشت به بالا