;
سرگرمی

بازی فکری تصویری کبریت: اگر زیرک و ناقلا هستید در 6 ثانیه معادله ای صحیح بسازید!

بازی فکری تصویری کبریت: آیا به دنبال یک چالش جدید هستید؟ ما پازل های چوب کبریت خود را به شما پیشنهاد می کنیم!

به این ترتیب، می توانید مهارت های حل مسئله خود را در حالی که مسابقه می دهید، آزمایش کنید! این یک راه هیجان انگیز و سرگرم کننده برای تمرین مغز است. اکنون آن را امتحان کنید و ثابت کنید که می توانید این پازل ها را در زمان بی سابقه ای حل کنید!

شاید جالب باشد: بازی فکری مثلث برای آزمایش چشمان شما طراحی شده: تعداد مثلث های تصویر چند تا است؟

اگر با بازی فکری تصویری کبریت آشنایی دارید می دانید در این نوع بازی ها که با چوب کبریت طراحی شده اند، باید یک معادله صحیح بسازید و در حرکت دادن کبریت ها محدودیت وجود دارد.

در بازی فکری تصویری کبریت نیز شما باید با حرکت دادن تنها یک چوب کبریت معادله را درست کنید و تنها 6 ثانیه زمان دارید! آیا می توانید موفق شوید؟؟

جالب است: بازی فکری سگ خوش شانس: کدام سگ ابتدا شیر را می خورد؟

تصویر بازی فکری تصویری کبریت

بازی فکری تصویری کبریت

دیدن جواب بازی فکری تصویری کبریت در پایین صفحه

شاید جالب باشد: سوال هوش معادله کبریت: ضریب هوشی خود را با حرکت دادن 1 چوب کبریت در کمتر از 30 ثانیه آزمایش کنید!

.

.

.

.

شاید جالب باشد: آزمون بینایی گل داوودی متفاوت؛چشمای تیزبینی داری اگه گل متفاوت رو در 7 ثانیه پیدا کنی!

.

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: بازی فکری آچار فرانسه: آیا از 85 درصد افرادی که در این آزمون مردود شده اند باهوش تر هستید؟

جواب بازی فکری تصویری کبریت

برای کمک به شما در یافتن پاسخ، تصویری را در زیر قرار داده ایم که آن را توضیح می دهد. به هر کسی که آن را در کمتر از 6 ثانیه حل کرد تبریک می‌گوییم!

راه حل 5+3=8 است.

شاید جالب باشد: آزمون بینایی تعداد جادوگران؛اگه گفتین در تصویر چند تا جادوگر وجود دارد؟

جواب بازی فکری تصویری کبریت

تاثیر بازی فکری در رشد و افزایش سرعت عملکرد مغز در کودکان

با این حال ، انواع دیگر آموزش های شناختی همچنان به نظر می رسد. برخی از شواهد در مورد اثرات ماندگار ناشی از یک مطالعه گسترده در مقیاس بزرگ موسسه ملی بهداشت است که به عنوان آموزش شناختی پیشرفته برای افراد کودکان و حیاتی ، یا ACTIVE شناخته می شود. با بررسی های انجام شده روی کودکان با انجام این بازی ها هر سه توانایی شناختی را که مورد هدف قرار گرفته بودند ، یعنی سرعت عملکرد، توانایی حل مسئله و فعالیت مغزی بهبود بخشیدند.

شاید جالب باشد: تست روانشناسی حافظه: آنچه را که ابتدا می بینید نشان می دهد که آیا حافظه خوبی دارید یا خیر؟

با این وجود ، شگفت آور است كه محققان دریافتند كه مشاركت كنندگان ACTIVE كه در زمینه استدلال و سرعت پردازش آموزش دیده بودند ، هنوز هم در این مناطق یك دهه بعد فواید خود را نشان دادند.

محققان این آزمایش را پس از ۱۰ سال مجددا انجام دادند و کاملاً شگفت زده شده بودند که چند ساعت آموزش می تواند منجر به پیشرفت در سرعت پردازش شود که ۱۰ سال ادامه دارد. او پیشنهاد می کند که هنگامی که مردم یاد بگیرند که کنترل بهتری بر توجه و توانایی های پردازش ذهنی خود داشته باشند ، به نوعی قادر به استفاده از آنچه در زندگی روزمره آموخته بودند نیز استفاده کنند. آن ها می گویند: “شاید در بعضی از سطوح آنها هنوز در زندگی واقعی وقتی که فقط در حال پیاده روی یا رانندگی بودند ، این کار را انجام می دادند.

از دست ندهید: تست بینایی رادیوی متفاوت؛تیزبینی خودت را با پیدا کردن رادیوی متفاوت به رخ دوستات بکش!

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. ممکن است شامدانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است

همچنین بخوانید: آزمون بینایی کادوی متفاوت؛برای پیدا کردن کادوی تولد متفاوت در 10 ثانیه نیازمند چشمای تیزی هستی

در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.ل تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

ببینید جالبه: آزمون شناخت نام فرزند سوم؛فقط یک نابغه میتونه در 5 ثانیه نام فرزند سوم مرد را بگه

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

شاید جالب باشد: آزمون شناخت سایه هواپیما؛کدوم سایه با هواپیما یکی می باشد جوابو در 5 ثانیه بگو

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

پیشنهاد می شود: هوش تصویری پیدا کردن معلم دزد؛ اگه گفتی کدوم معلم قصد سرقت از یک بانک رو کشیده؟

ممکن است کمتر احساس اضطراب کنید

دنبال آرامش هستید؟ تحقیقات نشان داده، به خصوص حل پازل ممکن است به آرام شدن و کاهش اضطراب تان کمک کند.

مغزتان را ورزش می دهید

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

این مطالب هم جالب هستند:

تست هوش کروئلا کدوم طرف موهاش مشکیه؟ فقط خوره های فیلم اینقد دقیقن!

تست بینایی i را بین j ها پیدا کنید تا بدون مراجعه به پزشک، بینایی سنجی شوید!

یکی از کارت ها را انتخاب کنید تا بفهمید عشق تان چگونه از راه می رسد؟؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا