;
سرگرمی

آیا می توانید یک اردک، یک خفاش و یک پروانه را در تصویر پیدا کنید؟

معمای تیزبینی:تستی که ثابت می کند توانایی دید شما چقدر بالاست. آیا می توانید یک اردک، یک خفاش و یک پروانه را در تصویر پیدا کنید؟

کاربران گرامی، سایت گفتنی برای امروز یک معمای تصویری آماده کرده است که ذهن شما را در معرض آزمایش قرار می دهد. ببینید آیا می توانید یک اردک، یک خفاش و یک پروانه را در تصویر پیدا کنید.

 

چالش های تصویری اغلب توسط روانشناسان یا متخصصان استفاده می‌شود تا ببینند سطح IQ یک فرد چقدر است. امروزه بسیاری از این تست ها در اینترنت در دسترس هستند و به صورت رشته اعداد، معماها، توهمات نوری، تست تصویر و موارد دیگر ارائه می شوند.

 

این تست رو هم ببینین: تست هوش مرده وحشت زده ات می کنه! کدومشون چند لحظه قبل مرده؟!

تصویر معمای تیزبینی

معمای تیزبینی

 

با دقت به تصویر بالا نگاه کنید. اگر دید خوبی دارید و جزئیات از نظر شما دور نمی ماند، این معمای تیزبینی برای شماست.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که 3 حیوان: پروانه، خفاش و اردک را پیدا کنید. اگر نتوانستید که محل این حیوانات را پیدا کنید اصلا نگران نباشید ما در انتهای صفحه پاسخ معمای تیزبینی را برایتان مشخص کرده ایم.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای تیزبینی

آیا پاسخ صحیح را پیدا کردید؟
اگر به جزئیات دقت کرده باشید، می توانید دقیقاً جایی که اردک، پروانه و خفاش پنهان شده اند را تشخیص دهید. بنابراین پروانه در درخت، خفاش در کنار تنه درخت و اردک در پنجه سگ قرار دارد.

جواب معمای تیزبینی

حتما ببینید:

تست بینایی بستنی قیفی کجاست؟ افرادی کمی موفق به یافتن آن می شوند!

در آزمون هوش امروز کشف کنید که مادر کودک کیست؟

خب آیا توانستید جواب معمای تیزبینی را پیدا کنید. اگر هر سه حیوان را پیدا کردید به شما تبریک می گوییم. شما از قدرت دید بالایی برخوردارید. اما اگر جز افرادی هستید که همه حیوانات را پیدا نکردید می توانید با تست های بیشتر در بخش سرگرمی گفتنی ذهن خود را پرورش دهید.

IQ مخفف Intelligence Quotient است و به طور خلاصه معیاری برای سنجش توانایی استدلال افراد است. یک آزمون از این نوع باید ارزیابی کند که یک نفر چقدر می تواند از اطلاعات و منطق برای پاسخ دادن به سؤالات یا پیش بینی استفاده کند.

تست‌های هوش توانایی مغزی افراد را با اندازه‌گیری حافظه کوتاه‌مدت و بلندمدت ارزیابی می‌کنند. همچنین اندازه گیری می کند که افراد چقدر می توانند پازل ها را حل کنند یا اطلاعاتی را که شنیده اند به خاطر بسپارند و همچنین سرعت انجام این کارها را نیز اندازه گیری می کند.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

لینک های مرتبط:

فقط اگر در ریاضی بچه زرنگی می توانی این معادله را حل کنی!

اولین چیزی که در این تصویر می بینید حقیقت زندگی عاشقانه شما را فاش می کند

تست هوش برای نوابغ: آخرین ساعت باید چند باشد؟

 

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − شش =

دکمه بازگشت به بالا