;
سرگرمی

در آزمون هوش امروز کشف کنید که مادر کودک کیست؟

آزمون هوش کشف مادر: چشمان خود را باز کنید و به این سوال هوش باورنکردنی پاسخ دهید. این فرصت را از دست ندهید و هر چه زودتر مهارت های خود را نشان دهید.
فقط اگر دقیق باشید می توانید حدس بزنید که مادر کودک در این تصویر کیست؟

 

این آزمون هوش کشف مادر به همان اندازه که ممکن است ساده به نظر برسد، حقیقت این است که این تصویر مشکلات زیادی را برای هزاران کاربر به همراه داشته است. این هوش تصویری توانایی درک شما را در مدت زمان بسیار کوتاهی نمایان می کند، بنابراین از شما می خواهیم که تمرکز فوق العاده داشته باشید.

 

حتما ببین: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

هدف از این تست چیزی نیست جز حدس زدن مادر کودک در تصویر، که شما فقط چند ثانیه فرصت دارید. اگر از طرفداران بازی‌های فکری هستید ، این سرگرمی برای شما عالی است. پس به تصویر زیر دقت کنید و بگویید که با توجه به شواهد کدام یک از 2 زن در تصویر مادر کودک می باشد.

تصویر آزمون هوش کشف مادر

 آزمون هوش کشف مادر-در آزمون هوش امروز کشف کنید که مادر کودک کیست؟

اجازه ندهید اشیاء دیگر توجه شما را منحرف کنند، زیرا برای یافتن پاسخ صحیح نیاز به مهارت های تفسیری زیادی است.

آزمون هوش کشف مادر: به یاد داشته باشید که چالش امروز در بخش سرگرمی گفتنی یکی از محبوب ترین ها شده است، بنابراین یافتن پاسخ آن طور که به نظر می رسد آسان نخواهد بود. به صحنه توجه کنید و آن را با دقت تحلیل کنید. تنها کاری که برای حل این معمای تصویری باید انجام دهید این است که پاسخ دهید کدام یک از این دو زن مادر واقعی کودک است.

این تست ها را هم ببینید:

برای دیدن پاسخ آزمون هوش کشف مادر به پایین صفحه مراجعه کنید:

.

.

.

.

.

.

بالاخره تسلیم شدی؟

از آن جایی که اکثر کاربران نتوانستند در آزمون هوش مادر پاسخی پیدا کنند، در اینجا به شما می گوییم که مادر کودک کیست و چرا. ناامید نشوید و راه حل این معما را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به یاد داشته باشید، اگر این بار شکست خوردید، در چالش بعدی بهتر عمل خواهید کرد.

پاسخ آزمون هوش کشف مادر:

آزمون هوش کشف مادر-پاسخ

علت پاسخ آزمون هوش کشف مادر: مادر بچه، خانم سمت چپ است. او طوری نشسته است که پاهایش به سمت کودک است. همچنین دلیل دیگر این است که این موقعیت نشان دهنده تمایل طبیعی مادر برای محافظت از فرزند کوچکش است، همان طور که طبیعی است کودکان خردسال هنگام بازی به مادر خود نگاه می کنند.

بعضی از کاربران در شبکه های مجازی به رنگ موهای کودک نیز اشاره کرده اند، ولی موارد ذکر شده در بالا می توانند منطقی تر باشند.

اگر شما هم نظر دیگری دارید برایمان کامنت کنید و جواب را تکمیل تر کنید.

اجازه ندهید این فرصت از دستتان برود و با چالش های باورنکردنی که مجله گفتنی هر روز می گذارد نشان دهید که چه توانایی هایی دارید:

آیا چالش تصویری این هفته را دوست داشتید؟

برای شما خیلی راحت بود؟ خوب، اگر توانستید با چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع ویروس ادامه دهید. آیا می خواهید چالش های بیشتری از این دست ببینید؟ در اینجا به شما می گوییم که چگونه این کار را انجام دهید. برای انجام این کار، فقط باید پیوند زیر را دنبال کنید: هوش تصویری گفتنی و تمام. منتظر چی هستی؟

یک چالش تصویری چیست؟

چالش بصری یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن حداکثر استفاده را ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های ویروسی یا منطقی شناخته می شوند. البته همه آنها به یک اندازه خنده دار هستند.

چگونه به وجود آمدند؟

معمای تصویری به منظور سرگرم کردن مردم ایجاد شده است. آنها در شبکه های اجتماعی به دلیل همه گیری کووید-19 محبوبیت پیدا کردند، زیرا بسیاری از کاربران در تمایل خود برای جلوگیری از سرایت، در خانه های خود ماندند. آنجا بود که آنها بازی های فکری را به عنوان جایگزین های سرگرمی می دیدند. امروزه این چالش ها همه جا هستند.

ممکن است برای شما جالب باشد:

حتمن اینم ببین!: اگه برق از سرت نمی پره بگو کدوم مسافر میلیاردی پول پارو می کنه؟!!

معمای اتاق نشیمن: حیوان خانگی صاحبخانه کجا پنهان شده است؟!

نوشته های مشابه

11 دیدگاه

  1. دلیل دیگه این میتونه باشه که مادر کفش هایش راحتی است و اون یکی پاشنه بلند است و میتواند مهمانی چیزی باشد من از این تشخیص دادم

  2. به نظرم بچه چون جوراب پاهاشه نشون میده اومده مهمونی و باید مادری که اومده مهمونی رو پیدا کرد که به نظرم میشه زنی که گردنبند داره مهمون باشه و مادر بچه

    1. جوابتون درسته و دلیلتون جالبه، البته الان برای محافظت از پا خیلی ها در منزل هم جوراب می پوشند.

  3. سمت راست مادر کودک نیس چون کفش پاشنه بلند داره و معلوم است که به مهمونی اومده

  4. من فکر کردم لباس سبزه مادرشه اما به این دلیل که کفش یا جوراب هاش عادیه ولی زن روبرو کفشه پاشنه بلند پاشه پس میتونه مهمون باشه آدم تو خونه خودش از پاشنه بلند استفاده نمی کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا