;
سرگرمی

آیا در هوش محیطی خوب هستید؟ پس خطای این تصویر را در 4 ثانیه بگویید!

معمای خیابان: حل تست زیر ممکن است آسان به نظر برسد، اما فقط افرادی که درک محیطی خوبی دارند قادر به کشف خطا هستند.

وب سایت گفتنی هر روز انواع تست هوش تصویری و معمای تصویری را در بخش سرگرمی به اشتراک می گذارد و شما می توانید با دیدن آن ها خودتان را محک بزنید.

 

معمای خیابان: خطای این تصویر را در 4 ثانیه بگویید!

 

این خیلی عجیبه: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

معمای خیابان

در عکس تست بالا می توانید یک تقاطع بسیار شلوغ در یک شهر را شناسایی کنید و همچنین چندین ماشین، یک اتوبوس و یک سری مغازه را مشاهده کنید. اما خطای این تصویر کجاست؟ سعی کن بفهمی!

.

.

.

معمای خیابان: اگر توانستید خطا را شناسایی کنید، به شما تبریک می گویم، شما بسیار حواس تان است و هیچ چیز از شما دور نمی ماند!

.

.

.

پاسخ معمای خیابان

پاسخ معمای خیابان

آیا تابلوی قرمز رنگ یک طرفه را می بینید؟ خوب، راننده ماشین سبز در جهت مخالف است، در حالی که اتوبوس در مسیر صحیح جاده حرکت می کند. علیرغم اینکه یک خطای ظریف بود، فقط کسانی که به تصویر دقت کردند موفق به کشف آن شدند. خب این هم از پاسخ معمای خیابان!

این معما در سطح دشواری متوسط دسته بندی می شود. کافی بود به تابلویی که در وسط تصویر قرار دارد نگاه می کردید و همه چیز معلوم می شد.

درک محیطی چیست؟ چه کسانی درک محیطی خوبی دارند؟

معمای خیابان: آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که آیا درک خوبی از چیزها داریدیا نه، آیا توانایی ضبط، درک و فهم اطرافتان را دارید یا خیر. اگر اطلاعاتی را در لحظه دریافت می‌کنید یا می‌توانید موقعیتی را فقط با نگاه کردن به آن درک کنید، می‌توانیم شما را فردی با درک خوب در نظر بگیریم. حال، اگر شما در کره ماه زندگی می‌کنید، احتمالاً حتی نمی‌توانید این آزمون را حل کنید.

افراد با درک خوب معمولاً به هر اتفاقی که در اطرافشان می افتد متصل هستند، به کوچکترین جزئیات توجه می کنند و همیشه در مورد همه چیز به روز هستند، زیرا به دلیل این شخصیت کنجکاو، می توانند بسیاری از چیزها را به راحتی کشف کنند و اغلب حتی کشف می کنند.

آنهایی که ارتباطشان با محیط قطع شده یا بی توجه است، به ندرت چیزی را می فهمند، در دنیای کوچک خودشان زندگی می کنند، در حالی که هزاران اتفاق در اطرافشان می افتد. آنها همیشه گم می شوند و وقتی در مورد چیزی از آنها سؤال می شود، حتی آنچه قبلاً به آنها گفته شده است، معمولاً نمی دانند یا به سادگی به یاد نمی آورند که در مورد چیست.

درک خوب مترادف با شناخت خوب از خود، دیگران و محیط اطرافمان است. این فرآیند ادراکی چیزی بسیار مثبت است، می تواند به انسان در روابطشان کمک کند. چنین قدرتی می‌تواند تفسیر صاحب آن را تیز کند و نشانه‌های درونی و بیرونی را واضح‌تر کند. افراد با درک خوب به همه چیز می رسند و همه چیز را می فهمند.

بی توجهی باعث می شود با توجه نکردن به « حالا» لحظات زیادی را از دست بدهیم. اغلب، افراد بی توجه، به حرف دیگران گوش نمی دهند و این از روی بدخواهی نیست، بلکه به این دلیل است که تخیل، آنها را به مکان های دور می برد و باعث می شود کاملا فراموش کنند که در حال صحبت با کسی هستند.

اما آیا حد وسطی بین افراد ادراکی و بی توجه وجود دارد؟ احتمالا بله! مغز ما چیزهای زیادی را در طول روز تجربه و پردازش می‌کند، و یک خواب بد شبانه برای یک فرد مراقب می‌تواند روی او تأثیر بگذارد و او را گیج کند و تمایلی به درست فکر کردن نداشته باشد و برای لحظه‌ای او را به فردی بی‌توجه تبدیل کند. برای افراد کم توجه، تمرکز بیشتر بر محیط اطراف و جستجوی خودشناسی می تواند به آنها کمک کند تا تمرکز بیشتری داشته باشند و بتوانند در لحظه زندگی کنند.

تقویت درک محیطی چگونه ممکن است؟

تست هوش، تست های بینایی و انواع معماهایی که در وب سایت گفتنی وجود دارند،(مانند همین معمای خیابان) معمولاً برای بیدار کردن قدرت درک در لحظه حال جالب هستند، بالاخره به چالش کشیدن ذهن خود مانند این است که به او ثابت کنید که می توانید هر موقعیتی را حل کنید!

لینک های مرتبط:

تست هوش عجیب سخت : خطای تصویری مشکوک که فقط دو درصد افراد می فهمن! چی عجیبه؟!

همچنین بخوانید: معمای ریاضیدان ها: نبوغ مریم میرزاخانی رو برای حل این تست داری یا نه؟؟

تست هوش چندراهی برق:چند گوشی را می شود همزمان شارژ کرد؟؟

 

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. مشکل تصویر ماشین مشکی هست.
    روی تابلو نوشته No Enter.
    ماشین سبز درست میره و مشکی داره خلاف میره و باید جریمه بشه😂😂

  2. در این تصوی ۳ اشتباه وجود دارد:
    ۱)_ تردد خودرو سبز در خیابانی که تابلو خیابان یکطرفه دارد.
    ۲)_ جابجا نصب شدن تابلو قرمز رنگ NO ENTRY (ورود ممنوع) با تابلوی خیابان یکطرفه.
    ۳)_ تردد خودرو سیاه رنگ در خیابانی که در ابتدای اون تابلو ورود ممنوع نصب شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا