;
سرگرمی

افراد بسیار کمی موفق به حل این معما هوش در 10 ثانیه شده اند! شما چطور؟

معمای هوش ریاضی ارزش حیوانات: آیا می خواهید توانایی های فکری خود را آزمایش کنید؟ پس معمای هوش ریاضی ارزش حیوانات برای شماست. چون نه تنها لذت خواهید برد، بلکه می فهمید که آیا شما یکی از معدود افرادی هستید که این چالش را با موفقیت به پایان رسانده اید یا خیر . پس تردید نکنید، نفس عمیق بکشید و تمرکز کنید.

برای این آزمون ، شبکه ای از 16 مربع را به شما ارائه می دهیم. در ردیف اول، در هر جعبه یک گوسفند وجود دارد، به جز آخرین مورد که عدد 24 در آن وجود دارد. در ردیف دوم، در دو جعبه اول یک پنگوئن، در ردیف سوم یک گوسفند و عدد 12 را خواهید دید. در ردیف سوم، یک جوجه، یک گوسفند، یک جوجه دیگر و عدد 18 وجود دارد. در سطر چهارم و آخر، اعداد 15، 18 و 21 را خواهید داشت . همانطور که می بینید، یک منطق پشت اعداد نمایش داده شده در شبکه وجود دارد و هدف شما یافتن این منطق و استفاده از این اعداد برای یافتن ارزش هر حیوان کوچک خواهد بود.

 

تصویر معمای هوش ریاضی ارزش حیوانات

معمای هوش ریاضی ارزش حیوانات 1

.

.

حتمن بخوانید: بهترین داستان های طنز بهلول؛ کوتاه و خواندنی و به درد بخور

.

پازل های ریاضی بسیار مفید هستند زیرا به شما اجازه می دهند ورزش کنید و استراحت کنید. در واقع، مغز برای اینکه فعال و سالم بماند، باید هر از گاهی بدون فشار زیاد تحریک شود. این بدان معنی است که ضروری است هر از گاهی در حین استفاده از توانایی های شناختی خود استراحت کنید. برای انجام این کار، هیچ چیز بهتر از یک پازل ریاضی خوب نیست، زیرا به شما امکان می دهد در حین تفریح ​​فکر کنید، زیرا یک پازل بیشتر شبیه یک بازی است تا یک تمرین. این کار به شما کمک می کند تا عملکرد خود را بدون فشار افزایش دهید.

.

.

.

پاسخ معمای هوش ریاضی ارزش حیوانات

مجموع سه گوسفند برابر با 24 بود ، بنابراین یک گوسفند برابر با 8 بود. وقتی ارزش گوسفند پیدا شد، به لطف محاسبات کوچک به راحتی می‌توان نتیجه گرفت. ارزش سایر حیوانات در تصویر زیر آمده است.

حتمن بخوانید: داستان مرد فقیر و بقال از سری داستان های هزار و یک شب!

معمای هوش ریاضی ارزش حیوانات 2

آیا معمای هوش ریاضی ارزش حیوانات را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

تست روانشناسی شخصیت ذاتی شما چگونه است؟ نتایج غافلگیر می کند

خیلی جالبه: ملا نصرالدین و داستان دیگ: دیگ همسایه ملا نصرالدین بچه به دنیا می آورد!

اگر ضریب هوشی بالایی دارید، عدد گم شده را در این معمای هوش ریاضی دو مثلث در 10 ثانیه بیابید

تست شخصیت: آیا می خواهید بدانید در محیط های اجتماعی درون گرا هستید یا برون گرا؟ کافیست یک پروانه انتخاب کنید!

آیا قادر هستید 4 تفاوت تصویری دو چمدان تابستانی را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کنید؟

چرا اگر شب آدامس بخورید در ترکیه کتک خواهید خورد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا