;
سرگرمی

اگر ضریب هوشی بالایی دارید، عدد گم شده را در این معمای هوش ریاضی دو مثلث در 10 ثانیه بیابید

معمای هوش ریاضی دو مثلث: اگر ضریب هوشی بالایی دارید، عدد گم شده را در این معمای هوش ریاضی دو مثلث در 10 ثانیه بیابید، کسانی که در ریاضیات خوب هستند می توانند به راحتی این معمای ریاضی را حل کنند، اما هر کسی که ذهن تیز و میل به معادلات ریاضی دارد و میل زیادی به معادلات ریاضی دارد. استدلال می تواند این بازی فکری را حل کند.

بازی های فکری بازی های پازلی هستند که در آن بازیکنان سعی می کنند راه حلی برای یک مشکل بیابند. بازی های فکری همانطور که سرگرم کننده هستند، مغز شما را نیز به چالش می کشند. آنها یک راه عالی برای تقویت ظرفیت ذهنی و مهارت های تفکر جانبی، حفظ قدرت حافظه و شادی شما هستند. این تمرینات را می توان به روش های مختلفی ساختار داد.

به طور کلی، آنها به شکل پازل هایی هستند که باید حل شوند. اغلب نیاز به تفکر غیر متعارف با در نظر گرفتن محدودیت های داده شده دارد. گاهی اوقات، شامل تفکر جانبی است. معماها و معماهای منطقی از انواع بازی های فکری هستند.

 

تصویر معمای هوش ریاضی دو مثلث

معمای هوش ریاضی دو مثلث 1

.

.

.

بازی های فکری تمرین هایی هستند که برای تحریک عملکرد شناختی طراحی شده اند و مغز را تشویق می کنند تا برای تکمیل تمرین کار کند. در حالی که بسیاری از مردم دوست دارند بازی های فکری را برای سرگرمی انجام دهند، این تمرینات ساده کاربردهای دیگری نیز دارند. به عنوان مثال، متخصصان مغز و اعصاب اغلب از آنها هنگام کار با بیماران برای رسیدن به تشخیص استفاده می کنند و معلمان اغلب از آنها در کلاس به عنوان ابزار آموزشی استفاده می کنند.

برخی از مطالعات همچنین نشان می دهد که انجام بازی های فکری به حفظ تناسب ذهن کمک می کند. در افراد مسن تر، افرادی که بازی های فکری انجام می دهند، در کارهای مختلف مرتبط با عملکرد شناختی بهتر عمل می کنند. با بازی های فکری مختلفی که در وب سایت گفتنی ارائه می دهیم، ذهن و قدرت مغز خود را بسازید.

.

.

.

پاسخ معمای هوش ریاضی دو مثلث

پاسخ این معمای هوش به طور خلاصه و ساده در زیر آورده شده است:

(3x8x4)/2 = 96/2 = 48
(5x7x2)/2 = 70/2 = 35

پیشنهادی: حکایت حجله عروسی و داماد وحشی؛ عروسی که از ترس قالب تهی کرد!

معمای هوش ریاضی دو مثلث 2

آیا معمای هوش ریاضی دو مثلث را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید براتون جالب باشه:

یکی از اعداد فقط یک بار وجود دارد چشمان خود را امتحان کنید و این عدد را 10 ثانیه ای بیابید!

کریتوس خدای جنگ بالاخره در ایران زمینگیر شد

پیشنهادی: قابل اعتماد یا شکاک؟ ماهیت ذاتی خود را با تست شخصیتی ما در نگاه اول کشف کنید!

تست شخصیت: از کدام صخره می پرید؟ انتخاب شما نشان می دهد که آیا شما بی خیال هستید یا جدی!

آیا می توانید 3 مورد متفاوت را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کنید؟ چشمان عقابی خود را آزمایش کنید!

داستان این همان امامزاده ایست که با هم ساخته ایم!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا