;
سرگرمی

کریتوس خدای جنگ بالاخره در ایران زمینگیر شد😎

کریتوس خدای جنگ پس از فتح یونان و اسکاندیناوی به ایران رسید و زمینگیر شد! تصویر ساخته شده توسط هوش مصنوعی که نشان می دهد کریتوس قهرمان خیالی مجموعه بازی های خدای جنگ در مقابل سردار ایرانی که به نظر می رسد رستم بزرگ باشد زانو زده است.

این تصویر فوق‌العاده جالب واکنش های زیادی را در شبکه های مجازی برانگیخته است، نظر شما در مورد این عکس چیست؟

کریتوس خدای جنگ 1

کریتوس خدای جنگ کیست؟

شخصیتی خیالی، و قهرمان اصلی در مجموعه خدای جنگ از استودیو سنتا مونیکا است که بر پایه اساطیر یونانی و بعدها اساطیر اسکاندیناوی ساخته شده‌است. کریتوس همچنین به نام «شبح اسپارتا» شناخته می‌شود و نخستین‌بار در سال ۲۰۰۵ در بازی ویدیویی خدای جنگ حضور یافت که منجر به ساخت هشت بازی دیگر با این شخصیت به عنوان قهرمان داستان شد. کریتوس همچنین به عنوان قهرمان اصلی داستان‌های کمیک در سال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۸ و همچنین فرنچایز سه رمان که اتفاقات سه بازی را بازگو می‌کند، حضور یافته‌است.

داستان جالب: داستان دختران شاه و پسر زیبایی که با هر سه دختر پادشاه ازدواج کرد!

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

پرفروش‌ترین کفش‌های دنیا با سوزندوزی بلوچ+ تصاویر

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

بهتر است بدانید که هر چقدر بیشتر به سلول‌های مغزتان استراحت بدهید، آنها را تنبل‌تر می‌کنید. وقتی از آنها استفاده نشود، می‌میرند و این باعث می‌شود تا در معرض کندی ذهن یا آلزایمر قرار بگیریم.

اگر روال زندگی شما یک چیز روتین شده است و در طول روز، کاری ندارید که بخواهید برای انجامش، به مغزتان فشار بیاورید، باید به فکر یک جایگزین خوب باشید. چه چیزی بهتر از بازی فکری! با انجام بازی‌های فکری می‌توانید مغزتان را در بهترین وضعیت ممکن حفظ کنید. به ذهن ورزش بدهید و حالا حالاها، آن را جوان نگه‌دارید.

برای باهوشا: ضریب هوشی خود را با این تست هوش مخزن امتحان کنید. فقط 20 درصد شرکت کنندگان توانستند این آزمون را حل کنند!

حتمن ببین: مشکلات مالی کدوم خانواده بیشتره؟ کدوم یکی فقیرتره؟

حتمن بخوانید: داستان پسر 10 ساله ای که عاشق دختر زیبای 25 ساله شد!

کدام یک از این بچه ها با برداشتن ژاکت همکلاسیشون،قصد آزار اونو دارن؟

عدد گم شده را در این چالش هوش ریاضی کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید

زن های سایز بزرگ زیبا در کنار نمادهای کشورشان+ عکس ها را حتمن ببینید!

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. هوش مصنوعی احتمالا مشکل فنی خورده پرچم اشتباه کشیده🤣🤣
    کریتوس بدبختم خیلی لاغر شده جدیدا🤣
    داداش میخوای پاشم بوس کنه
    رستم خاک انگشت کریتوسم نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا